سریالهای نوروز 97

ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
افروز
معرفی سریال های نوروز 97 در شبکه های سیما

با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی شبکه های سیما برای اوقات فراغت مردم برنامه های ویژه ای درنظر میگیرند. سریال یکی از مورد توجه ترین بخش های برنامه های تلویزیون است ، به همین دلیل یکی از گزینه های اصلی تلویزیون برای ایام نوروز تدارک سریال ها است. نوروز امسال شبکه های سیما با سریال هایی جدید مهمان خانه های مردم میشوند.فال حافظ
سریال هایی که نوروز 97 از شبکه های سیما پخش میشود

پیش از این خبرهایی درباره پخش سریال آرماندو از شبکه سه سیما در نوروز 97 به گوش میرسید اما روز گذشته خبر آغاز تصویربرداری فصل دوم سریال دیوار به دیوار ، پخش آرماندو را در نوروز 97 در هاله ای ابهام فرو برد و باید منتظر ماند و دید رقابت برای پخش دیوار به دیوار 2 و آرماندو در نوروز 97 به کجا خواهد رسید.

سریال آرماندو

سریال آرماندو به تهیه کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی احسان عبدی پور با بازی محمدرضا هدایتی ، مرجانه گلچین و سحر ولدبیگی برای نوروز 1397 روی آنتن میرود. سریال آرماندو در 22 قسمت برای شبکه سه سیما تولید می شود و یکی از گزینه های پخش در نوروز سال 1397 است.

سریال های نوروز 97
پخش سریال آرماندو در نوروز 97 با بازی شهربانو موسوی

در سریال آرماندو به کارگردانی احسان عبدی پور هنرمندانی همچون حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، سحر ولدبیگی، الیکا عبدالرزاقی، علیرضا ستادی، محمدرضا هدایتی، علی مسعودی، سیامک مردانه، شهربانو موسوی، علی اوجی، مجید پتکی و فریبا طالبی به ایفای نقش می پردازند.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9rq4
نظرتان را بنویسید