آموزش بلاک در ایمو

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
kimia
ایمو نرم افزار محبوب بعد از تلگرام است که محبوبیت خیلی بیشتری بعد از فیلتر شدن تلگرام کسب کرده است . این نرم افزار نیز مانند دیگر نر افزار ها قابلیت بلاک کردن افراد مزاحم را دارد . بلاک در ایمو نیز مانند بلاک در دیگر نرم افزار ها روش ساده ای دارد که می خواهم روش بلاک کردن در ایمو را برای شما دوستان عزیز شرح دهم . برای بلاک کردن افراد مزاحم در ایمو باید به صفحه چت شخصی که می خواهید او را بلاک کنید بروید و روی نام او در بالای صفحه تپ کنید تا وارد پروفایل او شوید در این صفحه گزینه Block را پیدا کنید و روی آن تپ کنید سپس در پاپ آپ باز شده گزینه yes را انتخاب کنید . به همین راحتی فرد مزاحم بلاک شد . بعد از بلاک کردن یک فرد در ایمو نام آن فرد از لیست مخاطبین ایمو شما حذف خواهد شد و در ضمن همه چت ها ی انجام شده با او نیز پاک می شود و بنابراین هیچ دسترسی به پروفایل این شخص نخواهید داشت .
اگر می خواهید بفهمید که شخصی شما را بلاک کرده است یا نه به صفحه مخاطبین خود بروید در صورتی که مخاطبی شما را در ایمو بلاک کرده باشد ، نام این مخاطب از لیست مخاطبان ایمو شما حذف می شود . روش دیگری که برای تشخیص بلاک شدن در ایمو این است که یک پیام به فردی که حدس میزنید شما را بلاک کرده است ارسال کنید . در صورتی که در کنار پیام شما تنها یک تیک آبی رنگ ظاهر شد و پیام شما هرگز دریافت و یا خوانده نشد این احتمال وجود دارد که مخاطب مورد نظر شما رابلاک کرده باشد و یا به کلی از ایمو خارج شده باشد . روش آخر برای تشخیص بلاک در ایمو این است که با مخاطبی که حدس می زنید شما را بلاک کرده باشد تماس صوتی برقرار کنید . در صورتی که تماس شما بلافاصله قطع شد این بدان معنی است که یا مخاطب مربوطه شما را بلاک کرده و یا اینکه به طور کلی فرد از ایمو خارج شده است .

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه بلاک در ایمو کسب کنید پیشنهاد می کنم که به سایت هیواتک مراجعه کنید یا روی از لینک زیر استفاده کنید :


www.heyvatech.com/web/articles/view/533/آموزش-بلاک-در-ایمو.html
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/99X8
نظرتان را بنویسید