کارت ورود به جلسه نظام مهندسی

کارت ورود به جلسه  نظام مهندسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400، داوطلبانی که خود را برای ورود به حرفه مهندسان آماده کرده اند و در این ثبت نام شرکت نموده اند می بایست چند روز قبل از شروع آزمون با آماده نمودن اطلاعات لازم به سایت نظام مهندسی مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه ازمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ خود را دریافت نمایند.

 

 

هر ساله فارغ التحصیلان رشته های معماری، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک این فرصت را دارند تا شانس خود را برای اشتغال به کار مرتبط با تحصیلات خود محک بزنند و در آزمون نظام مهندسی شرکت نمایند. 

آزمون نظام مهندسی 2 بار در سال برگزار می شود و داوطلبان واجد شرایطی که در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400 موفق به ثبت نام در این آزمون شده اند می بایست چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون به سایت نظام مهندسی مراجعه کرده و با ثبت اطلاعات خواسته شده از جمله اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی خود را دریافت کنند.

در ادامه این مقاله به منظور سهولت دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان ، زمان، نحوه و لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ را به همراه نکات پیرامون آن ارائه داده ایم.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400

همان طور که پیش از این اشاره کردیم ثبت نام آزمون نظام مهندسی دو بار در سال برگزار می شود که با توجه به مراحل آزمون های نظام مهندسی سال گذشته، لینک دریافت کارت ورود به جلسه، چند روز قبل از برگزاری آزمون بر روی سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی فعال می شود.

 

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی داوطلبان آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم سال 1400 باید برای دریافت کارت آزمون خود اقدام کنند.

 

 

به محض اینکه زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400 مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

لازم به ذکر است به محض مشخص شدن زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۰ که موفق به ثبت نام در آزمون شده اند می توانند به منظور دریافت کارت ورود به جلسه خود در زمان تعیین شده وارد سایت نظام مهندسی شده و کارت خود را دریافت کنند. 

 

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

 

ورود به سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir

انتخاب گزینه " سامانه آزمون ها ورود به حرفه "

انتخاب گزینه " کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اسفند 1400 "

ورود به سامانه با یکی از 4 روش تعیین شده

مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400

 

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

 

1 - جست و جوی عبارت "inbr.ir" و یا "معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی" در کادر بالایی و یا میانی مرورگر

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400

 

2 - ورود به سایت و انتخاب گزینه "سامانه آزمون های ورود به حرفه"

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

 

3 - ورود به سامانه امتحانات و انتخاب گزینه "کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اسفند 1400"

 

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400

 

4 - انتخاب یکی از 4 روش تعیین شده و مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

 

 

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیز مدتی پس از برگزاری آزمون از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام می شود و داوطلبان باید با اطلاع از نتایج خود برای مراحل بعدی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

 

 

 

 

 

حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400

مرکز وزارت راه و شهرسازی برای آن دسته از متقاضیانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نظام مهندسی 1400 خود نشده و یا اطلاعات مندرج بر روی کارت شان با اصل اطلاعات مغایرت دارد، مراکزی را تعبیه کرده است تا داوطلبان با مراجعه حضوری به این مراکز، نواقص کارت خود را بر طرف نمایند. 

 

معمولا حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی یک روز قبل از برگزاری آزمون به مشکلات داوطلبان رسیدگی می کنند. با توجه به عدم انتشار آدرس باجه های رفع نقص آزمون نظام مهندسی 1400 در ادامه آدرس باجه های سال گذشته ارائه شده است که به محض انتشار لیست سال جدید بروزرسانی خواهد شد.

 

برای مشاهده آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی سال 1400کلیک کنید

 

هم چنین فارغ التحصیلان رشته های مهندسی می توانند علاوه بر اخذ پروانه نظام مهندسی، در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه نیز ثبت نام کرده و شانس خود را برای پذیرش در این آزمون نیز امتحان کنند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400، سوالی در این خصوص دارید، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی در سایت سازمان سنجش منتشر می شود؟

✔️ خیر. همانطور که در مقاله اشاره شده است، داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه می بایست به سایت معاونت مسکن و ساختمان نظام مهندسی مراجعه نمایند.



 

2- ✔️ برای دریافت کارت ورود به جلسه ازمون نظام مهندسی به چه اطلاعاتی نیاز است؟

✔️ داوطلبان با وارد کردن شماره داوطلبی، شماره پرونده، شماره ملی و یا شماره شناسنامه می توانند کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و دریافت نمایند که مراحل دریافت کارت در این مقاله توضیح داده شده است.



 

3- ✔️ چه زمانی لینک پرینت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی سال جاری فعال می شود؟

✔️ لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی چند روز پیش از برگزاری آزمون منتشر می شود که به محض انتشار لینک دریافت کارت در این مقاله فعال می شود.

منبع : کارت ورود به جلسه نظام مهندسی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/govD
نظرتان را بنویسید