حمل بار به روسیه به صورت زمینی و هوایی

حمل بار به روسیه به صورت زمینی و هوایی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
geekgirlnzri

ارسال بار به روسیه به صورت زمینی، هوایی و دریایی انجام می شود که بسته به نوع بار و نوع روش ارسال، هزینه حمل بار به روسیه متفاوت است.

حمل و ارسال بار به روسیه

به دلیل مسافت نسبتا کم بین ایران و روسیه و همچنین رابطه بسیار خوب این دو کشور از لحاظ سیاسی، مراودات تجاری زیادی بین روسیه و ایران در جریان است. همین مسئله باعث شده تا ارسال بار به روسیه جزو موارد مهم برای تاجران و افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، محسوب شود.

برای ارسال بار تجاری و یا شخصی، نیاز است تا با قوانین ارسال و حمل بار به روسیه، حد مجاز ارسال بار، مدارک لازم مورد نیاز برای فریت بار به روسیه، کالاهای ممنوعه و… آشنایی داشته باشید تا برای ارسال بار به این کشور با مشکل رو به رو نشوید.

آشنایی با روش های ارسال بار به روسیه

ارسال بار به روسیه از طریق روش های مختلفی برای شما فراهم شده است به همین خاطر برای انتخاب روش حمل نیاز تا حجم و وزن بار تعیین شود تا بتوانید یکی از روش هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم را برای ارسال انتخاب کنید.

  1. ارسال بار زمینی به روسیه: در صورت انتخاب این روش برای ارسال بار از ماشین های حمل بار در این مورد مانند کامیون، وانت، تریلی، خودروهای حمل و نقل بین‌ المللی زمینی استفاده می شود. مدت زمانی که برای ارسال بار در نظر گرفته می شود به نسبت دیگر روش ها بیشتر می باشد. ترانزیت بار به روسیه از ارزان ترین روشها برای ارسال بار است.
  2. فریت بار هوایی به روسیه: برای ارسال بار از این روش نیاز است تا بعد از بسته بندی برای ارسال بار به فرودگاه منتقل شوند. امکان ارسال بارهای سنگین وزن و بارهایی که نیاز است در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد ارسال شوند گزینه ی مناسبی می باشد. (سریع ترین روش ارسال بار)
  3. ارسال بار دریایی به روسیه: برای ارسال بار به روسیه از طریق دریای خزر انجام می شود. انتخاب این روش مناسب برای ارسال و حمل کالاهای سنگین، بزرگ و پرحجم می باشد.

برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت با شماره 02144762571 تماس بگیرید.

ارسال بار به روسیه

هزینه فریت بار هوایی به روسیه

پارامترهایی که هزینه فریت بار هوایی به روسیه را تعیین می کند، شامل موارد زیر می شود:

  • وزن و حجم بار
  • فاصله مبدا و مقصد
  • روش ارسال بار و چگونگی آن (هوایی، دریایی و زمینی)
  • نوع کالا و بار مالیات
  • هزینه بسته بندی و ارسال بار تا فرودگاه
  • هزینه مربوط به بارنامه
  • تشریفات گمرکی
  • بارگیری و انبار داری

توجه داشته باشید که هزینه ارسال برای شهرهای مختلف روسیه متغیر می باشد. همچنین در فریت هوایی بار به روسیه، ایرلاین انتخابی در قیمت گذاری نهایی تاثیرگذار است.

🌟 به طور معمول هزینه ترانزیت بار به روسیه از هزینه حمل هوایی ارزان تر است.

مهم ترین شهرهای روسیه که امکان ارسال به این شهر وجود دارد شامل نووروسیسک، تاگانروگ، سن پترزبورک، کالینیکگراد، آستراخان، جمهوری داغِستان، مسکو، ولادی وستوک می باشد. در مورد بنادر روسیه هم باید بگوییم که امکان ارسال بار به بندرهای توآپسه و نووروسیسک در دریای سیاه، تاگانروگ، سن پترزبورک در دریای بالتیک، کالینیکگراد در دریای بالتیک، آستراخان در دریای خزر، جمهوری داغستان در دریای خزر وجود دارد.

فرودگاه­ هایی که مقصد تحویل بارهای ارسالی هستند شامل پالکوو، بین المللی شرمتیووبین المللی دوموده دووونکووا، ولادی وستوک می باشد.

ترانزیت بار به روسیه

برای ترانزیت بار به روسیه از ماشین های حمل بار سالم و مجهز استفاده می شود. متداول ترین روش حمل بار به روسیه، حمل بار زمینی است. این روش هم ارزانتر است و هم در برخی مواقع سرعت ارسال بیشتر است. زیرا معطلی های مربوط به ارسال بار هوایی را ندارد.
تریلی و کامیون‌های مورد استفاده در شرکت باربری تهران بار از جدیدترین مدلها بوده که امکان حمل بار با وزن بالا را برای مشتریان فراهم نموده اند.

فریت بار به روسیه

بررسی گام به گام مراحل ارسال بار به روسیه

به منظور ارسال و فریت بار به روسیه باید مراحلی را دنبال نمایید تا بتوانید این خدمات را دریافت نمایید. در ادامه قصد داریم با این مراحل آشنا شویم.

مشاوره با شرکت بین المللی

اولین گام در مورد ارسال بار به روسیه مربوط به این موضوع می باشد که شما باید با توجه به اطلاعاتی که در مورد شرکت های باربری دارید نسبت به انتخاب شرکت باربری بین المللی اقدام کنید. در این مورد پیشنهاد ما به شما شرکت باربری تهران بار می باشد. این شرکت با در اختیار گذاشتن اطلاعات مورد نیاز در مورد کالاهای ممنوعه و یا خطرناک، مجاز و یا غیر مجاز بودن کالا بهترین روش را برای ارسال انتخاب می کنند. قبل از حمل بار به شما تعرفه ای که باید برای ارسال بار پرداخت کنید را به شما اعلام می کنند.

بسته بندی محصولات

مهم ترین مرحله ای که باید با نهایت دقت انجام شود مربوط به بسته بندی می باشد. در صورتی که به این موضوع توجه نشود ممکن است بار شما هنگام ارسال آسیب ببینند و شما متحمل خسارت شوید. بسته بندی درست و اصولی به این صورت می باشد که نیاز است تا از انواع ضربه گیرها و محافظ ها استفاده شود و با چیدمان صحیح و مناسب و همچنین استفاده از جعبه و یا صندوق های چوبی، یا فلزی بار خود را به مقصد ارسال کنید.

 

حمل بار هوایی به روسیه

دریافت مجوزهای مورد نیاز برای ارسال

بعضی از کالاها با توجه به نوع کالا و بسته بندی که باید برای محصول انجام شود نیاز است تا مجوزهای لازم در این مورد کسب شود.

انجام امور گمرکی برای ارسال بار

مراحلی که مربوط به تحویل و ترخیص بار در فرودگاه های هر دو کشور انجام می شود، امور گمرکی محسوب می شود. توجه داشته باشید که برای این که مجبور به پرداخت هزینه انبار­داری نشوید بهتر است تا 48 ساعت بعد از ترخص بار در کشور مقصد فرصت دارید بار خود را ترخیص کنید. برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات در این زمینه نیاز است تا به موارد مهمی اعم از وزن کردن بار، تایید و اصالت کالا، ارزیابی توسط مامور گمرکی، تطابق اسناد و مدارک جهت خروج قانونی بار توجه داشته باشید.

صدور بارنامه و بیمه نامه 

صدور بارنامه برای کنترل وسایل و بارهایی که در لیست ذکر شده نیاز است تا شما بتوانید بعد از پرداخت صورت­ حساب بار آماده تحویل به شرکت هواپیمایی می شود. صدور بیمه نامه هم کمک می کند تا در صورت آسیب دیدن بار حین ارسال از سوی شرکت بار بین المللی خسارت وارد شده پرداخت شود.

بازرسی بار

بررسی تک و لیبل x-Ray از جمله مواردی می باشد که نیاز است تا پیش از تحویل بار به ایرلاین انجام می شود. در این بخش نیاز است تا تمام اطلاعات مربوط به مشتری اعم از اسم و آدرس دقیق، شماره تلفن در برنامه درج می گردد و به هر بارنامه شماره ی اختصاصی 11 رقمی تعلق خواهد کرد.

پیگیری و پشتیبانی بار برای رسیدن به مقصد

بعد از ارسال بار می توانید وضعیت بار خود را با شماره بارنامه و یا از طریق شرکت باربری پیگیری کنید.

مدارک مورد نیاز برای حمل بار به روسیه

برای حمل بار به روسیه نیازمند مدارکی هستیم که بر اساس نوع بار (تجاری و یا شخصی) این مدارک متفاوت هستند.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار مسافری به روسیه 

  • به همراه داشتن اصل و کپی پاسپورت فرستنده بار و کارت ملی
  • ثبت آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • به همراه داشتن کپی و یا اصل بلیط هواپیما
  • آماده کردن لیستی از بارهایی که قصد ارسال آن را دارید.
  • پر کردن فرم های مربوطه

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به روسیه 

  • به همراه داشتن معرفی نامه از شرکت و یا کارت بازرگانی
  • گرفتن مجوز صادراتی
  • بارهای موجود
  • اینوویس

ارسال بار تجاری به روسیه

اگر تاجر و بازرگان هستید و قصد ارسال بار تجاری به روسیه را دارید در این مورد باید بگوییم که امکان ارسال بار به صورت هوایی و یا زمینی از ایران به روسیه برای شما فراهم شده است. برای انجام این کار نیاز است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و جزئیات بارهایی که قصد ارسال آن ها را دارید اعلام کنید. مهم ترین مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید هزینه ارسال بار تجاری به روسیه می باشد تعرفه ی در نظر گرفته شده برای ارسال با توجه به وزن و حجم بسته، روش انتخابی برای ارسال (هوایی و یا زمینی) و فاصله ی بین مبدا و مقصد تعیین خواهد شد.

محصولاتی که صادرات آن از ایران به روسیه امکان پذیر می باشد شامل موارد زیر می باشد.

  • فولاد و فلزات: با توجه به این که ایران از بزرگ‌ ترین تولیدکنندگان فولاد در جهان می باشد امکان ارسال میزان زیادی فولاد و فلزات به روسیه وجود دارد.
  • خودرو: امکان ارسال ایران خودروهای تولیدی توسط ایران به روسیه وجود دارد.
  • نفت و محصولات نفتی: از بزرگ‌ ترین تولیدکنندگان نفت در جهان کشور ایران می باشد که به میزان قابل توجهی از نفت و محصولات پتروشیمی خود را به روسیه صادر می‌ کند.
  • محصولات کشاورزی: امکان صادر کردن محصولاتی مانند میوه، سبزیجات، غلات، خشکبار و... به کشور روسیه وجود دارد.
  • سایر محصولات: امکان صادرات محصولات صنایع دستی، فرش، پوشاک، محصولات نساجی، تجهیزات پزشکی و... از ایران به روسیه انجام می شود.

https://tehranbar-turkey.ir/post/71/shipping-to-russia

نظرتان را بنویسید