وکیل طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
MMMMMMM

انواع طلاق

طلاق مبارات: نوعی طلاق توافقی است که در آن به جهت عدم علاقه زن و مرد به یکدیگر زن مهریه یا مال دیگری به مرد پرداخت می کند تا او را طلاق دهد. طلاق مبارات از اقسام طلاق بائن است و در آن مرد نمی تواند به زن رجوع کند.

طلاق رجعی چیست: در صورتی که طلاق به درخواست زوج باشد طلاق رجعی صورت می گیرد.

طلاق بائن: در صورتی که طلاق به درخواست زوجه باشد طلاق بائن صورت می گیرد.

طلاق خلع: طبق ماده 1146 قانون مدنی: طلاق خلع آن است که زن به واسطه کراهتی که از شوهر خود دارد در مقابل مالی که به شوهرطلاق بگیرد اعم از اینکه مال مزبور عین مهر یا معادل آن و یا بیشتر یا کمتر از مهر باشد.

همچنین درصورت نیاز به مشاوره و گرفتن وکیل طلاق توافقی در تهران می‌توانید با کیا وکیل در ارتباط باشید.

تأثیر طلاق بر زندگی افراد

طلاق تأثیرات متفاوتی بر زندگی افراد دارد. این تأثیرات می‌توانند روانی، اجتماعی، و مالی باشند. همچنین، اطلاعات در مورد حقوق و تعهدات مالی در طلاق نیز بسیار مهم است.

وکیل طلاق توافقی گروه وکلای کیاوکیل مشاوره حقوقی آنلاین و وکالت پرونده های حقوقی و کیفری - طلاق سریع

وکیل طلاق توافقی: تجربه و حرفه‌ای در حل اختلافات خانوادگی

وکیل طلاق توافقی با داشتن تجربه و تخصص در زمینه حل اختلافات خانوادگی، به شما کمک می‌کنند تا بهترین راه حل‌ها را برای طلاق صلح‌آمیز و منصفانه پیدا کنید. آنها با درک حساسیت‌ها و نیازهای شما، در جهت رسیدن به توافقاتی که هر دو طرف راضی هستند، تلاش می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید - (وکیل جرایم رایانه ای)

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از فناوری‌های رایانه‌ای، جرایم مرتبط با این حوزه نیز افزایش یافته است. جرایم رایانه‌ای، عبارتند از اعمالی که به صورت غیرقانونی و با استفاده از ابزارهای رایانه‌ای انجام می‌شوند و موجب آسیب به افراد، سازمان‌ها یا سیستم‌های رایانه‌ای می‌شوند.

مزایای وکیل طلاق توافقی

طلاق توافقی نسبت به طلاق دادرسی چندین مزیت دارد. این نوع طلاق به دلیل حل مسائل به صورت صلح‌آمیز و بهترین توافقات ممکن، زمان و هزینه‌های کمتری را ایجاد می‌کند. همچنین، در این نوع طلاق، افراد مستقلی در اختیار دارند و خود تصمیم‌گیری می‌کنند.

در صورت استخدام وکیل طلاق توافقی نیازی به حضور طرفی که وکیل دارد در تمام مراحل دادگاه نیست.

برای کسانی که تا کنون با دادگاه اصطلاحا سر و کار نداشته اند، گذشته از نا آگاهی نسبت به طلاق توافقی، استرس و اضطراب مواجه با قاضی و حضور در دادگاه وجود دارد. بدیهی است طرفی که وکیل اختیار کند دچار اینگونه اضطراب ها نخواهد شد.

عده ای از مردم با توجه به شخصیت، شغل و سایر مسایل معتقدند که اگر در مجتمع قضایی خصوصا دادگاه خانواده حضور پیدا کنند چه بسا که با شخص آشنا و یا از اقوام رو به رو شوند و این به زعم آن ها برایشان خوب نیست، گذشته از درست و غلط بودن این اعتقاد که جنبه شخصی دارد، بودن وکیل به جای موکل از جمله دیگر مزایای وکیل طلاق توافقی می باشد که این مشکل را حل می کند.

بی شک یکی از آسانترین و سریعترین پرونده ها طلاق توافقی است، اما اهل فن می دانند در جای که توافق های زوجین زیاد، مدت دار و یا پیچیده است، نیاز به کسی است که از اطلاعات حقوقی کافی برخوردار باشد و به ظرایف و دقایق طلاق توافقی آگاه باشد. لذا توصیه بر این است که حتی الامکان در تمام مراحل طلاق توافقی از وکیل استفاده کنید.

روند وکیل طلاق توافقی و لزوم وکیل برای طلاق

در طلاق توافقی، وکیل شما با حضور حرفه‌ای و حاذق در مذاکرات، تلاش می‌کند تا به توافقاتی برسید که به هر دو طرف احترام گذاشته شود و نیازهای هر دو را برآورده کند. این روند با صلح‌آمیزی و بدون نیاز به دادگاه و دادخواست‌های طولانی اجرا می‌شود.

در تمام جوامع بشری امروز، هیچ جامعه و فرهنگی نیست که نهاد خانواده را ارزشمند و قابل احترام نداند. در کشور ما بنیان خانواده از آنجا که مأمن پرورش نسل، عامل تعالی معنوی و آرامش فرد است، مقدس شمرده شده است. با این حال گاهی حفظ ستون خانواده به‌دلیل عدم سازش زوجین با مشکل مواجه می‌شود. از این رو بسیاری از زوجین که تمایلی به ادامه زندگی مشترک ندارند، چاره را در گسستن قانونی پیوند زناشویی می‌دانند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/y1Mz
نظرتان را بنویسید