هر چه بیشتر درباره مدارس خاص بدانیم

هر چه بیشتر درباره مدارس خاص بدانیم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

زمان اقدام برای انتقالی مدارس تیزهوشان
دانش آموزان در حال تحصیل در مدارس تیزهوشان که به دلایل مختلفی قصد دارند به مدرسه تیزهوشان دیگری انتقالی بگیرند ، در صورتی که دارای شرایط لازم باشند ؛ می توانند در زمان تعیین شده توسط مرکز ملی استعداد های درخشان اقدام نمایند. تنها نکته ای که وجود دارد این است که زمان ثبت درخواست انتقالی برای مدارس تیزهوشان در داخل یک شهرستان و از یک شهرستان به شهرستان دیگر متفاوت می باشد که در ادامه به زمان هر یک اشاره کرده ایم :

احتمالا این را هم بپسندید  تغییر رشته در مدارس تیزهوشان - شرایط و راهنمای تغییر رشته در مدارس تیزهوشان
زمان اقدام برای انتقالی مدارس تیزهوشان در داخل یک شهرستان
اگر دانش آموزی قصد دارد در داخل یک شهرستان از یک مدرسه تیزهوشان به مدرسه تیزهوشان دیگری انتقالی بگیرد ، باید پس از اتمام تحصیل در سال اول تحصیل خود در مدرسه سمپاد محل قبولی اقدام به ثبت درخواست انتقالی نماید.

به طوری که دانش آموز متقاضی انتقالی مدارس تیزهوشان باید پس از اتمام امتحانات خرداد ماه درخواست خود را ثبت کند. متقاضیان می توانند برای ثبت درخواست انتقالی مدارس تیزهوشان به آموزش و پرورش ناحیه محل تحصیل خود مراجعه کنند و فرم تقاضانامه را دریافت و تکمیل کنند.

زمان اقدام برای انتقالی مدارس تیزهوشان از یک شهرستان به شهرستان دیگر
اگر دانش آموزی قصد دارد از یک مدرسه تیزهوشان در یک شهر به مدرسه تیزهوشانی در شهر دیگر انتقالی بگیرد ، باید پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان به آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل خود مراجعه کند و به صورت حضوری درخواست انتقالی مدارس تیزهوشان خود را ثبت نماید.

مرتبط بخوانید : تغییر رشته در مدارس تیزهوشان – شرایط و راهنمای تغییر رشته در مدارس تیزهوشان

شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان
همانطور که اشاره کریدم انتقالی مدارس تيزهوشان با شرایط خاصی همراه است که تنها واجدین شرایط مجاز به دریافت آن می باشند. در صورتی که دانش آموز واجد الشرایط باشد با درخواست انتقالی مدارس تيزهوشان او موافقت می شود. در ادامه به شرایط انتقالی مدارس تيزهوشان در داخل یک شهرستان و همینظور از یک شهرستان به شهرستان دیگر اشاره کرده ایم.

شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان در داخل یک شهرستان
متقاضیان برای دریافت انتقالی مدارس تیزهوشان در داخل یک شهرستان ، مجاز به ثبت درخواست در اولین سال از تحصیل در این مدارس نمی باشند. به همین دلیل بهتر است متقاضیان در زمان ثبت نام الویت های خود را به درستی انتخاب کنند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6nQV
نظرتان را بنویسید