زنان از چه مردانی خوششان می آید

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab
زنان نسبت به برخی از مردان احساس بهتری دارند و تمایل بیشتری به برقراری ارتباط با آن ها دارند. به طور کلی زنانی که وارد یک رابطه عاطفی می شوند، یک سری خصوصیات خاص را در مرد مورد علاقه خود جستجو می کنند. 

این موضوع برای بسیاری از مردان جذاب است که بداند دقیقا چه چیزی باعث می شود که زنان مرد خاصی را ترجیح داده و به مرد دیگری بی توجهی کنند. اگر چه به هر حال تفاوت های فردی در سلایق زنان وجود دارد اما غالبا خصوصیات و ویژگی های خاصی در مردان وجود دارد که برای زنان جذاب تلقی می شود.

اگر کنجکاو هستید که بدانید زنان از مردانی خوششان می آید و در واقع ویژگی هایی مورد علاقه زنان در مردان شامل چه مواردی می شود، مطالعه این مقاله برایتان مفید خواهد بود و بعد از آشنایی با تمامی ویژگی های مردان که برای زنان جذاب است، می توانید با تغییراتی در شخصیتتان زن مورد علاقه خود را به سمت خود جلب کنید.



زنان از چه مردانی خوششان می آید
اگرچه نمی توان به طور کامل پیش بینی کرد که زن مورد علاقه تان چه انتظاراتی از مرد رویاهای خود دارد و چه ویژگی هایی برایش مهم تلقی می شود؛ اما تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده اند یک لیست از مردانی که غالبا مورد علاقه زنان هستند، ارائه داده اند که در این بخش از مقاله به آن ها می پردازیم.

زنان از مردانی خوششان می آید که در سه زمینه صداقت اخلاقی، حساسیت در رابطه و صمیمیت به بلوغ رسیده و رشد کرده باشند. در ادامه هر کدام از این سه حیطه اساسی به تفکیک توضیح داده شده اند.

1 زنان از مردانی که صداقت اخلاقی دارند، خوششان می آید.

مردانی که در رابطه با زنان صداقت و احترام را حفظ می کنند، برای زنان جذاب هستند. به عبارت دیگر می توان گفت زنان به دنبال مردانی هستند که حتی در شرایط دشوار زندگی از زنانشان حمایت کرده و به آن ها احترام بگذارند. برای آشنایی با راه های جذب زنان و دختران کلیک کنید.

به خاطر داشته باشید که این یک مورد بسیار حائز اهمیت برای زنان است و اگر وارد رابطه ای شوید بدون این که به این نکته توجه کنید؛ احتمالا رابطه تان دیر یا زود به پایان خواهد رسید. برخی از مواردی که زیرمجموعه صداقت اخلاقی هستند، عبارتند از:

ارتباطات روشن: مردانی که رابطه شان را با شریک زندگی خود به صورت روشن و با تدبیر شکل می دهند، زنان را جذب کرده و یک رابطه سالم را پایه ریزی می کنند.

صداقت: مردانی که در رابطه، از اعتماد زنان سوء استفاده می کنند و صداقت ندارند؛ به روابطشان آسیب وارد کرده و زنان را از خود دور می کنند.

به عهده گرفتن مسئولیت اعمال و رفتار: زنان از مردانی خوششان می آید که مسئولیت اعمال خود را می پذیرند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نمی کنند. این گونه رفتار ها نیاز به بلوغ فکری و عاطفی بالایی دارد زیرا اگر مردان مسئولیت رفتار خود را نپذیرند، سرزنش شدت می گیرد و باعث آسیب های عاطفی جدی در روابط می گردد که به سادگی قابل جبران نیستند.

2 زنان از مردانی که در رابطه حساس هستند خوششان می آید.

زنان برای ابراز مهربانی، صبر، همدلی و عطوفت به مردان نیاز دارند و از مردانی خوششان می آید که این عواطف و احساسات را به صورت متقابل بروز می دهند. صرف نظر از نوع رابطه که به صورت زندگی زناشویی باشد یا یک دوستی یا هر نوع رابطه عاطفی دیگری، زن و مرد باید به احساسات یکدیگر توجه داشته باشند. حساس بودن در رابطه می تواند شامل موارد زیر باشد:

دوستی: دوست بودن با شریک زندگی برای مردان، به معنای بودن در کنار زن در مواقع دشوار زندگی و همدلی کردن با او در نهایت صبر و شکیبایی است. زنان چنین مردانی را که یک دوست واقعی در تمامی شرایط خوب و بد زندگی هستند دوست دارند.

درک تفاوت های جنسیتی: زنان از مردانی خوششان می آید که تفاوت های جنسیتی میان خودشان و زنان را تشخیص می دهند و می پذیرند. چنین مردانی می توانند زنان را با تمام خصوصیات زنانه ای که دارند درک کنند و دوست داشته باشند. مردانی که زنان را به خاطر ظرافت، زیبایی یا حتی نوع آرایششان، مورد تمجید و ستایش قرار می دهند، احتمالا می توانند قلب زنان را تسخیر کنند. 

بلوغ عاطفی: اگرچه گاهی داشتن تفریحات کودکانه می تواند هیجان انگیز باشند اما زنان از مردانی خوششان می آید که به بلوغ عاطفی رسیده اند و در هر موقعیتی، می توانند بر احساسات خود کنترل و آگاهی داشته باشند و در صورت لزوم بنا بر مصلحت، برای حل مشکلات به صورت احساسی یا منطقی تصمیم بگیرند.

حتما بخوانيد: مهارت حل مسئله
حمایت: حمایت گر بودن مرد، یک عامل قوی برای جذب کردن زنان، به شمار می روند. مردانی که می توانند در مواقع حساس حمایت عاطفی یا عملی برای همسران یا دوست دختران داشته باشند برای زنان جذاب هستند.







3 زنان از مردانی که در رابطه شان صمیمیت دارند، خوششان می آید.

اگر می خواهید جزو مردانی باشید که برای زنان جذاب هستند، صمیمیت را در رابطه خود وارد کنید. برای این منظور دیدگاه های شریک زندگی یا دوست دختر خود را به چالش بکشید و اجازه دهید که دیدگاه های شخصی تان نیز به چالش کشیده شود زیرا تحریک فکری باعث پویا نگه داشتن روابط می شود. در زیر عواملی که می توانند صمیمیت در رابطه را به تصویر بکشند، بیان شده اند.

همراهی و مشارکت: مشارکت میان زن و مرد اگر به صورت صمیمی انجام شود، روابط را طولانی مدت تر خواهد کرد و به سمت موفقیت بیشتر سوق خواهد داد. صمیمت در روابط زناشویی گاهی به این شکل نشان داده می شود که مواقعی که به دلیل خستگی های روزمره، بیماری یا ناتوانی؛ زوجین انرژی و توان برقراری رابطه جنسی را ندارند؛ در کنار یکدیگر وفادارانه می مانند.

ابراز علاقه کردن: گفتن جمله "دوستت دارم" به زنان می تواند یک معجزه بیافریند. علی رغم اعتقاد برخی از افراد که می گویند بیان این کلمات باعث آسیب رساندن به رابطه می شود، شریک زندگی تان حق دارد که از عشق شما آگاه شود. اگر فکر می کنید که توانایی گفتن این جمله یا جملات احساسی مشابه را ندارید، مطمئن شوید که از راه های دیگر عشق خود را به زن مورد علاقه خود ثابت می کنید؛ زیرا همه ما نیاز داریم که احساس دوست داشته شدن را تجربه کنیم.

عدم داد و ستد در رابطه جنسی: زنان از مردانی که مرتبا زنان را مورد لطف قرار می دهند تا در ازای آن نهایتا بتوانند با آن ها رابطه جنسی برقرار کنند؛ خوششان نمی آید. بنابراین از آن دسته از مردانی نباشید که رفتار خوبتان صرفا ابزاری باشد برای رسیدن به یک هدف خاص مانند سکس. به یاد داشته باشید رابطه جنسی خوب را نمی توان خرید یا آن را به یک معامله تجاری تبدیل کرد. 

فعال بودن در سکس: فعالیت های جنسی نباید صرفا برای ارضا شدن خودتان باشد و باید در جهت جلب رضایت شریک جنسی تان نیز تلاش کنید. به این موضوع توجه کنید که زنان به مردانی علاقه دارند که در حین رابطه جنسی به لذت و تحریک شریک جنسی خود اهمیت می دهند. 

برای این که رابطه جنسی تان را برای زنان لذت بخش و ارضا کننده نگه دارید، از تکرار روش های قدیمی پرهیز کرده و از راهکار هایی استفاده کنید که سکستان را متنوع می کند. ماساژ جنسی، تنوع در پوزیشن های سکس، استفاده از فضاهای متفاوت و رمانتیک کردن محیط و غیره روش هایی برای جذاب تر کردن سکس و افزودن لذت جنسی زنان در حین رابطه جنسی می باشد که می توانید آن ها را امتحان کنید.

بیشتر بخوانيد: انواع پوزیشن های سکس











ویژگی مورد علاقه زنان در مردان
باوجود این که به نظر می رسد که زیبایی های ظاهری و جذابیت های جنسی، مردان و زنان را به سمت یکدیگر جذب می کند، اما اغلب رابطه هایی که دوام بیشتری داشته و به خوبی پیشرفت می کنند بر مبنای ویژگی های اساسی تری ساخته می شوند.

زنان به دنبال مردانی هستند که ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی شان جذاب باشد. چند ویژگی مهم و خاص مردان که موجب جذب زنان می شود، در این بخش از مقاله بیان شده اند. ویژگی مورد علاقه زنان در مردان عبارتند از:

قابل اعتماد بودن

اگر مرد صادق و قابل اعتماد باشد، بلافاصله زنان را به سمت خود جذب می کند. مردانی که به زنان این حس را القا می کنند که وفادار و قابل اعتمادند و مرتکب خیانت نمی شوند؛ می توانند زن مورد علاقه خود را برای یک رابطه طولانی در کنار خود داشته باشند.

رسیدن به بلوغ عاطفی و فکری

در صورتی که صفات ذکر شده قبلی را در خودتان می بینید، پس به احتمال زیاد به بلوغ فکری و عاطفی نیز رسیده اید. این امر بسیار اهمیت دارد که به یک زن نشان دهید که از نظر عاطفی و فکری بالغ هستید و می توانید مانند یک بزرگسال از تفکر منطقی برای حل مسئله مشکلات استفاده کنید.

توجه کردن

برای داشتن یک رابطه سالم، شاد و موفق هر دو شریک باید به یکدیگر توجه کنند. اگر یک زن احساس کند که به اندازه کافی مورد توجه مرد قرار نگرفته و سبک شمرده شده است؛ به احتمال زیاد از مرد کناره گیری می کند. مورد توجه قرار دادن زن در رابطه به قدری اهمیت دارد که با توجه بیشتر، رابطه پایدار تر شده و با بی توجهی و نادیده گرفتن زن رابطه به سمت فروپاشی می رود.

حتما بخوانيد: نیاز به جلب توجه
با اخلاق بودن

زنان خواهان مردانی هستند که شریف، منصف و با اخلاق باشند و با دیگران با مهربانی، عطوفت و انصاف رفتار می کنند. رعایت اصول اخلاقی توسط مردان، باعث می شود که مورد توجه و علاقه زنان قرار گرفته و در رابطه خود، یک شریک زندگی مناسب باشند.

داشتن اعتماد به نفس

اگر مردی به خودش ایمان داشته باشد و بداند که کیست و چه چیزی می خواهد برای یک زن جذاب خواهد بود. غالبا زنان این ویژگی اخلاقی مردان را در برخورد های اولیه از طریق بادی لنگویج مردانه تشخیص می دهند. زنان به انرژی مثبت و مطلوبی که یک مرد با اعتماد به نفس به آن ها منتقل می کنند، علاقه دارند.

دلسوز بودن و داشتن رحم و شفقت

مردی که دلسوز و همدل باشد، در فرایند جذب زنان یک قدم جلوتر از دیگران است. زنان به مردانی علاقه دارند که نسبت به عمیق ترین ترس ها، نگرانی ها و ناامیدی هایشان با همدلی و شفقت پاسخ می دهند. مردانی که دیدگاه زنان را درک کرده و در رابطه با تجربیات آن ها همدردی می کنند، برای زنان یک مرد ایده آل به شمار می آیند.

توانایی برون ریزی احساسات

زنان به دنبال مردی هستند که از نظر عاطفی، صریح و صادق هستند. اگر می خواهید یکی از ویژگی های مورد علاقه زنان را در خود پرورش دهید، سعی کنید که در ابراز احساساتتان، کوتاهی نکنید. زنان ترجیح می دهند که به جای برقراری رابطه با مردی که همه چیز را در خود پنهان می کند؛ با مردی در ارتباط باشند که احساسات واقعی خود را نشان می دهد و درباره آن ها آزادانه صحبت می کند. برای کسب اطلاعات در خصوص نشانه های دوست داشتن مردان کلیک کنید.

داشتن حس شوخ طبعی

برای جلب کردن توجه یک زن نیازی نیست که حتما یک کمدین باشید یا بتوانید اسنتد آپ کمدی حرفه ای اجرا کنید؛ بلکه تنها توانایی شوخی کردن و داشتن حس شوخ طبعی می تواند زنان را به سمت شما جذب کند.

شوخ طبعی شما باعث می شود که برای زنان جذاب تر باشید و زمانی که آن ها به شوخی هایتان می خندند؛ علاقه شان به شما بیشتر شده و ترغیب می شوند که بیشتر در نزدیکی شما باشند.





کلام آخر

بسیاری از مردان به دنبال جلب کردن توجه زنان راه های بسیاری را امتحان می کنند اما متاسفانه موفق نمی شوند که در دل زن مورد علاقه خود جا باز کنند. برای این که بتوانید یک زن را مجذوب خود کنید باید بدانید که زنان از چه مردانی خوششان می آید.

علاوه بر این با آگاهی از ویژگی های مردانی که مورد علاقه زنان هستند، مانند داشتن اعتماد به نفس، قابل اعتماد بودن و امثال این ها؛ می توانید این ویژگی های مثبت را در خود پرورش داده و زن مورد علاقه تان را به سمت خود جذب کنید.

در ادامه بخوانيد: روش های افزایش اعتماد به نفس














سوالات متداول


1- زنان از چه مردانی خوششان می آید؟
زنان از مردانی خوششان می آید که در سه زمینه صداقت اخلاقی، حساسیت در رابطه و صمیمیت رشد کرده باشند و این سه مورد در مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.




2- چه ویژگی هایی در مردان، مورد علاقه زنان است؟
برخی از ویژگی ها و صفات اخلاقی در مرد مانند داشتن اعتماد به نفس، قابل اعتماد بودن و مواردی از این قبیل که در مقاله عنوان شده اند؛ برای زنان جذاب تلقی می شوند.




3- مردانی که در روابطشان حساسیت دارند، چه ویژگی هایی دارند؟
مردانی که در رابطه حساس هستند به بلوغ عاطفی رسیده اند، به تفاوت های جنسیتی توجه می کنند و نشانه های دیگری دارند که در مقاله شرح داده شده اند.

منبع : زنان از چه مردانی خوششان می آید
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mD4A
نظرتان را بنویسید