همه چیز درباره در یخچال پرده هوا

همه چیز درباره در یخچال پرده هوا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
seodev

یخچال فروشگاهی پرده هوا چیست؟

نمایش محصولات به بهترین نحو و همچنین ایجاد دسترسی آسان برای مشتریان و در نهایت نگهداری مطمئن در دمای مناسب یکی از دغدغه های اصلی، مدیریت فروشگاه ها بوده و پیشنهاد شرکت تحکیم سازان پاکاشلف، تهیه یخچال های پرده هوای مناسب با ابعاد محوطه شما عزیزان می باشد.

همچنین سیستم خنک کننده به صورتی طراحی شده تا هدر رفت انرژی به حداقل برسد. نکته قابل توجه در این یخچال، گرید مصرف A می باشد که صرفه جویی در مصرف انرژی را فراهم می‌کنند.

انواع یخچال فروشگاهی پرده هوا

 

یخچال های فروشگاهی بدون درب به صورت کلی از لحاظ ظاهری به دو دسته خوابیده و ایستاده تقسیم می شوند. همچنین این دستگاه ها به دو صورت موتور مرکزی و موتور سرخود نیز تولید می گردند که با عملکر یکسانی دارند و تنها از نظر مصرف انرژِی متفاوت هستند.

یخچال پرده هوا موتور سر خود

یخچال پرده هوا ایستاده موتور سر خود همان طور که از نامش پیداست، موتور آن بر روی خود یخچال نصب میشود. به صورت پیش فرض موتور کلترون روی آن نصب می شود. البته این امکان وجود دارد که با موتور های میروب فرانسه و دانفوس آلمان هم پیاده سازی و تولید شود.

این یخچال با توجه به دارا بودن فضای زیاد، زیبایی ظاهری و دسترسی آسان به محصولات مورد توجه قرار گرفته است. یخچال پرده هوا از نوع نوفراست (ضد برفک) هستند.

پرده هوا ایستاده موتور مرکزی

موتور مرکزی به این صورت هست که چندین یخچال به یک موتور متصل می شوند. این نوع پیاده سازی موتور برای زمانی است که طول یخچال بزرگ است یا از چندین یخچال در یک محیط استفاده می کنیم. موتور یخچال ایجاد سر و صدا می کند و اگر طول یخچال زیاد باشد یا از چندین یخچال استفاده کنیم، میتواند آرامش محیط را بر هم بزند. به همین دلیل موتور یخچال را در محیط دیگری قرار میدهیم تا از ایجاد سر و صدا جلوگیری شود.

ابعاد یخچال فروشگاهی

این محصول در متراژهای 2 ،3 ، 4 ،5 و 6 متر و ارتفاع آن هم 240 سانتی متر می باشد که 40 سانتی متر آن تاج یخچال است. این محصول در رنگ بندی های مشکی و سفید تولید می شود که این امکان دارد که به درخواست مشتریان در رنگ طلایی و از نوع استیل هم می‌توان آن را تولید نمود.

مزایای اصلی

  • عدم وجود هوای سرد در جلوی یخچال - در نتیجه نرخ فروش بالاتر
  • مصرف انرژی کمتر - صرفه جویی در هزینه
  • بهبود پایداری دما - نگهداری بهتر مواد غذایی
  • دسترسی آسان به محصولات - بهبود تجربه مشتری
  • ذخیره سازی آسان - محیط کاری راحت تر برای کارمندان فروشگاه

صرفه جویی در مصرف انرژی

یخچال پردهوا پاکاشلف در مقایسه با دیگر یخچال های قفسه ای حدود 20 درصد انرژی را ذخیره می کنند و هوای سرد کمتری هدر می‌کند. این در صورتی است که یخچال های درب دار در مغازه ها و سوپرمارکت ها معمولا تا 50 درصد انرژِی مصرف می کنند. بنابراین خرید این نوع یخچال ها به وپر مارکت ها پیشنهاد می شود.

تجربه خرید بهتر

یخچال روباز نسبت به یخچال های درب دار به علت داشتن مزایایی چون دید بهتر، دسترسی آسان و در نهایت خرید فوری، نرخ فروش بالاتری دارد. افراد با قرار گرفتن در جلوی یخچال درهنگام انتخاب محصول مورد نظر، ممکن است در صورت استاندارد نبودن یخچال پرده هوا احساس سرما کنند. بنابراین خرید یخچال پرده هوا استاندارد نه تنها برای صرفه جویی در مصرف انرژی بلکه ایجاد تجربه بهتر در خرید موثر است.

عملکرد یخچال پرده هوای پاکاشلف

یک گذرگاه در داخل این دستگاه تعبیه شده تا جریان هوا را ایجاد کند که توسط اوپراتور ها خنک می شود و در نهایت از یک خروجی نخلیه می شود.

جریان هوا خنک به بخش تقسیم می شود. پرده هوای داخلی و خارجی

پرده هوای خنک کننده داخلی: همانند تصویر به سمت ناحیه نمایش محصول در داخل قفسه هدایت می شود. جریان هوای سرد در امتداد جلوی با قفسه به سمت پایین هدایت شده و از طریق کابین به داخل حلقه هدایت می شود.

پرده هوای بیرونی: به عنوان یک بافر بین پرده هوا داخلی و هوای محیط اطراف یخچال عمل می کند تا تبادل حرارت به حداقل برسد. و دمای بالاتری دارد، بنابراین از پرده هوای سردتر و داخلی در برابر هوای محیط محافظت می کند و همچنین باعث می شود مشتریان هنگام ایستادن در مقابل فروشنده هنگام انتخاب کالا، سرما را احساس نکنند.

نکات مهم در خرید و سفارش

از مهم ترین نکات در خرید یخچال و قفسه فروشگاهی اندازه گیری ابعاد محوطه و طراحی دکوراسیون است تا انتخاب مناسبی برای خرید یخچال پرده هوا داشته باشید. یخچال های پرده هوا انواع گوناگونی دارند که با توجه به ابعاد و ظاهری که دارند در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.به عنوان مثال محل قرار گیری یخچال قفسه ای، جلوی پیشخوان می باشد تا در هنگام ورود و خروج در دید مشریان باشند.

منبع: https://puckashelf.com/product/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%be%d8%b1%d8%af%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%a7/

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lAnV
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر