آموزش رپپورت کردن و خارج شدن از ریپورت در اینستاگرام

آموزش رپپورت کردن و خارج شدن از ریپورت در اینستاگرام
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نازنین بیات
آموزش رپپورت کردن و خارج شدن از ریپورت در اینستاگرام

تمام شبکه های اجتماعی و از جمله اینستاگرام دارای یک سری قوانین و مقررات هستند که تمام کاربران ملزم به رعایت آن ها هستند. به عنوان مثال هیچ یک از کاربران اجازه ندارند اقدام به به اشتراک گذاری پست های اینستاگرام دیگران به نام خود نمایند و یا از تصاویر نژاد پرستانه در پست خود استفاده کنند.

در صورتی که هر یک از کاربران بر خلاف قوانین و سیاست های اینستاگرام عمل نماید مثلا عکس یا پست کاربر دیگری را بدون اجازه منتشر نماید و ... قابلیت ریپورت اینستاگرام به کاربران دیگر امکان می دهد که این کاربر یا تصویر غیر قانونی او را به اینستاگرام اطلاع بدهند، که این عمل ممکن است منجر به حذف اکانت اینستاگرام شخص خاطی شود.

چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم ؟

اگر در استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام با مشکلاتی نظیر ناتوانی در گذاشتن کامنت و لایک برای تصاویر و یا عدم توانایی فالو کردن مواجه شده باشید به احتمال زیاد بلاک یا ریپورت شده اید. اما برای خارج شدن از ریپورت اینستاگرام چه باید کرد؟ بلاک شدن در اینستاگرام ممکن است توسط خود اینستاگرام صورت گرفته باشد و یا ممکن است توسط کاربران صورت گرفته باشد. برای خارج شدن از حالت ریپپور 2 راه حل وجود دارد.

راه حل اول : قرار دادن کامنت انگلیسی توسط فالوورهای شما
یک پیام متنی به همراه تصویر مرتبط برای فالوورهای خود بفرستید و از آن ها بخواهید برای شما کامنت انگلیسی بگذارند تا اینستاگرام متوجه شود که شما اسپم نیستید.

راه حل دوم : ایمیل اکانت خود را تغییر دهید
برای از بین بردن ریپورت اینستاگرام و خارج شدن از بلاک، ابتدا وارد پروفایل خود شده و گزینه Edit your profile را انتخاب نمایید . در قسمت Private information ، ایمیل یا شماره تلفن قبلی خود را ویرایش کنید. بعد از وارد کردن ایمیل یا شماره جدید یک پیام به آن ارسال می شود و شما باید روی لینکی که در آن پیام وجود دارد کلیک کنید تا اطلاعات جدید شما در پروفایلتان ذخیره شود.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ZY9J
نظرتان را بنویسید