ماسک سه بعدی بوفالو

ماسک سه بعدی بوفالو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
هانیه شیخ

ماسک سه بعدی چیست؟

ماسک ۳ بعدی؛ که با نام‌هایی نظیر ماسک فیش، ماسک ماهی و یا ماسک سه تکه هم شناخته می‌شود یکی از ماسک‌هایی است که توانسته همه ویژگی‌های لازم برای یک انتخاب خوب را در خود جمع کند. این ماسک می‌تواند به عنوان یک سد دفاعی قوی در برابر کرونا عمل کند و از سوی دیگر طراحی عالی آن باعث شده تا جلوه‌ای بسیار شیک و زیبا داشته باشد.

ماسک سه بعدی بوفالو KF94

ماسک های تنفسی ۳ بعدی یکی از پرطرفدارترین انواع ماسک هستند که وظیفه محافظت از دستگاه تنفسی در برابر ورود ذرات ریز معلق در هوا را بر عهده دارند.

در گذشته این نوع ماسک‌ها بیشتر در کاربردهای بهداشتی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گرفت و یا برای تنفسی ایمن در زمان آلودگی هوا به کاربر برده می‌شد، اما با شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک تنفسی به عنوان مهم‌ترین راه پیشگیری از گسترش ویروس شناخته شد.

امروزه همه ما تقریباً در همه برخوردهای اجتماعی خود ماسک به چهره داریم و همین امر باعث شده تا ماسک‌های تنفسی هم با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه شوند.

ماسک سه‌تکه یکی از انواع جدید ماسک تنفسی است که بیشتر به دلیل ظاهر زیبایش معروف شده، اما واقعیت این است که عملکرد این ماسک هم بسیار عالی است.

ماسک سه بعدی بوفالو

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/My3G
نظرتان را بنویسید