خدمات طراحی UI/UX - طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری

خدمات طراحی UI/UX - طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Majid

خدمات طراحی UI/UX

 

تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) مولفه‌های بسیار تعیین کننده در هر محصول دیجیتالی است. مخاطبان شما در اولین مرحله ظاهر محصول شما را قضاوت می‌کنند و سپس تصمیم به استفاده از آن می‌گیرند. یک UI مناسب می‌تواند مخاطبان بیشتری را به محصول شما جذب کند و یک UX خوب استفاده از محصول شما را لذت بخش و دلپذیر می‌کند و در نتیجه باعث ماندگار شدن کاربران فعلی، و جذب کاربران جدید می‌شود. بنابراین یک طراحی UI/UX مناسب فرآیند فروش را تسریع می‌کند، باعث آسان تر شدن ارتباط با کاربران می‌شود و نهایتا رضایت کاربران شما را افزایش می‌دهد.

 

رابط کاربری محصولات دیجیتال

 

اگر قصد تولید یک محصول دیجیتال دارید که از طریق نمایشگر با کاربر ارتباط برقرار می‌کند، به یک رابط کاربری مناسب و خاص آن محصول نیاز دارید. معمولا به دلیل محدودیت‌ها و تفاوت‌هایی که نمایشگر محصولات دیجیتال با تبلت و موبایل دارند، طراحی رابط کاربری آن‌ها از نظر پیچیدگی و سناریو استفاده نیز متفاوت است.

 

طراحی وب‌سایت

 

طراحی وب سایت ها به شکل واکنش گرا (Responsive) انجام می‌شود. به این صورت که یک طراحی از آن برای نسخه موبایل، و یک طراحی برای نسخه دسکتاپ ارائه می‌شود. هدف از این کار حفظ دسترسی پذیری و تجربه مناسب در دستگاه های مختلف و ابعاد متفاوت است.

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

 

طراحی اپلیکیشن های موبایل معمولا برای دو سیستم عامل اندروید و IOS انجام می‌شود. اپلیکیشن ها هم مانند وب سایت باید طوری طراحی شوند تا روی موبایل های مختلف با ابعاد متفاوت، همچنان زیبایی و کارایی خود را حفظ کند.

 

طراحی وب اپلیکیشن‌ها

 

طراحی رابط کاربری وب اپلیکیشن‌ یا نرم افزارهایی که بدون اینترنت قابل استفاده نیستند، با هدف ایجاد تجربه کاربری جذاب، دستیابی به بهینه‌ترین عملکرد و راحتترین فرآیند استفاده در استودیو ایکاس توسط طراحان با تجربه انجام می‌شود.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BxEX
نظرتان را بنویسید