سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد azmoon.kbedu.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام آزمون نمونه دولتی در سامانه ثبت نام استانی انجام شده و برای هر استان متفاوت می باشد . متقاضیان آزمون مدارس نمونه دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد 99 - 1400 می بایست با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی کهگلویه و بویراحمد به آدرس azmoon.kbedu.ir​ اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام خود در بازه زمانی 17 الی 27 خرداد ماه نمایند .





مدارس نمونه دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد هر ساله به منظور پذیرش دانش آموز در مقطع تحصیلی دهم اقدام به برگزاری آزمون ورودی به صورت هماهنگ می نمایند . روند ثبت نام و برگزاری آزمون نمونه دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد 99 - 1400 نسبت به سال تحصیلی گذشته دچار تغییرات زیادی شده است ، به عنوان مثال در سال تحصیلی گذشته آزمون ورودی نمونه دولتی و آزمون تیزهوشان با یک دیگر ادغام شده و به همین دلیل ثبت نام هر دو آزمون نیز در سامانه مرکز استعداد های درخشان انجام شد .

امسال اما با اعلام وزارت آموزش و پرورش ، آزمون نمونه دولتی به صورت جداگانه برگزار خواهد شد و ثبت نام نیز از طریق سامانه ثبت نام استانی صورت می گیرد که در خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد ، سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی به آدرس azmoon.kbedu.ir​ در نظر گرفته شده است که تمامی مدارس نمونه دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرهای مختلف اعم از شهر یاسوج ، گچساران ، دهدشت و غیره را پوشش می دهد .

داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی یاسوج می بایست در بازه زمانی مشخص به سامانه نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد به نشانی azmoon.kbedu.ir​ مراجعه نمایند که در ادامه می توانید زمان و نحوه ثبت نام در این سایت را مشاهده نمایید .



سایت سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 99 - 1400
ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 99 - 1400 با توجه به شیوع ویروس کرونا ، از 17 الی 27 خرداد ماه خواهد بود که داوطلبان می بایست در این بازه زمانی به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد به نشانی azmoon.kbedu.ir​​ مراجعه نموده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.





*** ثبت نام آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 99 - 1400 از تاریخ 17 خرداد ماه 99 آغاز شده و تا پایان روز 27 خرداد ماه ادامه خواهد داشت . ***



با آغاز شدن زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی یاسوج 99 - 1400، امکان ثبت نام نیز در سامانه ثبت نام نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد به نشانی azmoon.kbedu.ir​ فعال خواهد شد و داوطلبان می توانند ثبت نام خود را در بازه زمانی مذکور انجام دهند که در ادامه به راهنمای تصویری ورود به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 99 - 1400 پرداخته ایم .



 ابتدا مرورگر کامپیوتر یا تلفن هوشمند خود را باز کنید و آدرس azmoon.kbedu.ir​​ را در نوار آدرس وارد کنید .

اولین گزینه نتایج جستجو را انتخاب کنید تا وارد سامانه ثبت نام شوید .

 در صفحه ای که مشاهده می نمایید ، اطلاعات خود را وارد کرده و وارد سامانه ثبت نام شوید .





***برای ورود به سایت ثبت نام کهگیلویه و بویراحمد کلیک کنید ***



نحوه ثبت نام در سایت نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 99 - 1400 به صورت اینترنتی انجام می شود که در مقاله زیر می توانید نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی را مطالعه نمایید .



در ادامه بخوانید: ثبت نام مدارس نمونه دولتی










سایت سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 99 - 1400
سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 99 - 1400 به آدرس azmoon.kbedu.ir​ تنها به منظور انجام ثبت نام نبوده و تمام امور آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 مانند اعلام نتایج و تجدید نظر از طریق همین سامانه پیگیری خواهد شد . معمولا ، نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 99-1400 احتمالا همچون سال گذشته حدودا 4 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون ورودی در تمام کشور اعلام خواهد شد .

دانش آموزانی که در آزمون ورودی نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد قبول نشده اند در صورت اعتراض به نتایج خود می توانند در بازه زمانی مشخص پس از اعلام نتایج ، درخواست تجدید نظر خود را در سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی کهیگلویه و بویراحمد ثبت نمایند که در ادامه به راهنمای تصویری ورود به سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ​99 - 1400 پرداخته ایم .



 ابتدا مرورگر کامپیوتر یا تلفن هوشمند خود را باز کنید و آدرس azmoon.kbedu.ir​ را در نوار آدرس وارد کنید .

اولین گزینه نتایج جستجو را انتخاب کنید تا وارد سامانه ثبت نام شوید .

 در صفحه ای که مشاهده می نمایید ، اطلاعات خود را وارد کرده و وارد سامانه ثبت نام شوید .



نحوه اعلام نتایج آزمون در سایت نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 99 - 1400 به صورت اینترنتی انجام می شود که در مقاله زیر می توانید نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی را مطالعه نمایید .



در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی










برای اطلاع از آخرین اخبار سامانه ثبت نام نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد می توانید عضو کانال تلگرامی مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه مدارس نمونه دولتی هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص سامانه ثبت نام نمونه دولتی  کهگیلویه و بویراحمد ، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .




سوالات متداول


1- نحوه ثبت نام نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد در سامانه ثبت نام چگونه است ؟
 داوطلبان می بایست پس از مراجعه به سایت ، ثبت نام خود را انجام دهند که در این مقاله می توانید نحوه ثبت نام در سایت نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد را مشاهده نمایید .




2-  آیا ثبت نام مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد سایت جداگانه ای دارد؟
 بله . ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400 در سامانه ثبت نام هر استان به صورت جداگانه انجام می شود که آدرس سایت ثبت نام نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد در این مقاله آمده است .




3- آدرس سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد چیست ؟
همان طور که در این مقاله گفته شد ، سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد به آدرس azmoon.kbedu.ir​ می باشد .

منبع : سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد azmoon.kbedu.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9ZZx
نظرتان را بنویسید