دانلود دفترچه راهنمای بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی و کارشناسی ترم مهر 99

دانلود دفترچه راهنمای بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی و کارشناسی ترم مهر 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل > دانشگاه آزاد > دانلود دفترچه راهنمای بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی و کارشناسی ترم مهر 99

دفترچه راهنمای بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 99-1400 در مقاطع کاردانی و کارشناسی منتشر شد کلیه متقاضیان ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی می بایست قبل از هرگونه اقدامی جهت ثبت نام اینترنتی دفترچه را دانلود و مطالعه نمایید و یا جهت اطلاع از رشته ها – شرایط و ضوابط و مدارک مورد نیاز با شماره های مرکز ثبت نام که در جدول ذیل آمده تماس بگیرید.


* ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته در مهر سال گذشته در 26 اسفند ماه آغاز شد و داوطلبان همزمان با آغاز ثبت نام قادر به دریافت دفترچه و مشاهده لیست رشته محل های ارائه بودند که احتمالا در سال 99 نیز به همین صورت باشد .
1- دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد با دفترچه انتخاب رشته آن، تفاوت دارد؟
خیر، برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد، تنها یک دفترچه برای هر یک از دوره های پیوسته و ناپیوسته مقاطع کاردانی و کارشناسی، منتشر می شود که همزمان مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته است.
2- چه زمانی دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد منتشر می گردد؟
دفترچه مربوط به نیمسال تحصیلی اول برخلاف سال گذشته، هنوز منتشر نشده است و زمان انتشار آن مشخص نیست. اما دفترچه مربوط به نیمسال تحصیلی دوم، معمولا در اواخر آبان ماه منتشر می شود.
3- نحوه دسترسی به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد، چگونه است؟
از طریق سایت رسمی دانشگاه آزاد و هم چنین سایت ایران مشاوره، قابل دریافت می باشد.

دانشگاه آزاد هر سال تو دو ورودی مهر و بهمن بصورت بدون کنکور اقدام به پذیرش و جذب دانشجو تو مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته می کنه . با تغییر روند پذیرش دانشجو تو دانشگاه آزاد و برداشتن آزمون ورودی برای بیش از 95 درصد رشته محلا تو سراسر کشور ، علاقه مندای زیادی متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هستن .

Source: دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد
برچسب ها
لینک مرجع https://b2n.ir/241946
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/w4M8
نظرتان را بنویسید