دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون آزمایشی سنجش ریاضی

دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون آزمایشی سنجش ریاضی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان آزمون های آزمایشی سازمان سنجش ریاضی پس از برگزاری آزمون در انتظار انتشار سوالات و پاسخنامه آزمون های آزمایشی ریاضی سازمان سنجش هستند . شرکت تعاونی خدمات آموزش سازمان سنجش به فاصله کوتاهی از برگزاری آزمون دفترچه سوالات و پاسخنامه کلیدی این گروه آزمایشی را منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می دهد . 

شرکت تعاونی خدمات آموزش سازمان سنجش چند سالی است که امکانی را فراهم کرده تا داوطلبان ریاضی قبل از شرکت در ماراتن نفسگیر کنکور سراسری ، چند مرحله در آزمون های آزمایشی شرکت کنند . شرکت در آزمون آزمایشی سازمان سنجش هم استرس داوطلبان را نسبت به شرکت در جلسه کنکور کاهش می دهد هم آن ها را با نحوه طراحی سوالات آشنا می کند . 
همچنین داوطلبان ریاضی بعد از شرکت در این آزمون آزمایشی می توانند با بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه منتشر شده ، وضعیت علمی خود را نسبت به سایر رقبا بسنجند . از آنجایی که این آزمون جامعه آماری بالاتری نسبت به سایر آزمون های آزمایشی دارد ، می تواند ملاک خوبی برای سنجش داوطلبان در کنکور باشد . از این رو در ادامه دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون های آزمایشی ریاضی 99  ارائه شده است .


دفترچه سوالات آزمون آزمایشی سنجش رشته ریاضی
دفترچه سوالات آزمون های آزمایشی ریاضی سازمان سنجش شامل یک دفترچه با سوالات عمومی و اختصاصی می باشد که سوالات اختصاصی آن شامل سوالات تخصصی دروس زیست شناسی ، ریاضی ، فیزیک ، شیمی ، زمین شناسی و سوالات عمومی آن شامل 4 درس زبان انگلیسی و دین و زندگی ، ادبیات فارسی و زبان عربی است .

داوطلبان می توانند پس از مطالعه بودجه بندی آزمون های آزمایشی سازمان سنجش به سوالات آزمون آزمایشی عمومی و اختصاصی ریاضی پاسخ دهند . تعداد سوالات و مدت زمان پاسخگویی به هر درس در صفحه اول دفترچه سوالات درج شده است . در ادامه لینک دانلود دفترچه سوالات آزمون آزمایشی عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی علوم ریاضی سازمان سنجش ارائه شده است  .

در نظر داشته باشید به محض انتشار دفترچه سوالات هر مرحله از آزمون های آزمایشی سازمان سنجش  ، لینک دانلود در این بخش قرار می گیرد .



  لینک دانلود سوالات نوبت اول جامع آزمون های آزمایشی ریاضی سازمان سنجش در تاریخ 29 فروردین
دانلود دفترچه سوالات آزمون آزمایشی ریاضی پایه دوازدهم جامع نوبت دوم 98 - 99 
دانلود دفترچه سوالات آزمون آزمایشی ریاضی پیش دانشگاهی جامع نوبت دوم 98 - 99 


پاسخنامه آزمون آزمایشی سنجش رشته ریاضی
از آنجایی که سوالات به صورت تستی و چهار گزینه ای طراحی شده داوطلبان پس از خواندن هر سوال لازم است از بین 4 گزینه ارائه شده در نهایت یک مورد را انتخاب کرده و برگه پاسخنامه خود را تکمیل نمایند . کلید پاسخ نامه همزمان با انتشار دفترچه سوالات در سایت شرکت تعاونی خدمات آموزش سازمان سنجش به آدرس sanjeshserv.ir منتشر می شود . در ادامه پاسخنامه آزمون آزمون های آزمایشی ریاضی سازمان سنجش ارائه شده است :



لینک دانلود پاسخنامه آزمون های آزمایشی ریاضی سازمان سنجش
دانلود پاسخنامه آزمون آزمایشی ریاضی پایه دوازدهم جامع نوبت دوم 98 - 99 
دانلود پاسخنامه آزمون آزمایشی ریاضی پیش دانشگاهی جامع نوبت دوم 98 - 99


در نظر داشته باشید به محض انتشار پاسخ نامه هر مرحله از آزمون های آزمایشی سازمان سنجش  ، لینک دانلود در این بخش قرار می گیرد .

چنانچه پس از مطالعه مقاله دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون های آزمایشی ریاضی سازمان سنجش ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست . برای دریافت آخرین اخبار آزمون های آزمایشی سازمان سنجش عضو کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا شوید .

در نظر داشته باشید داوطلبان کنکور سراسری 99 می توانند درصد های دروس امتحانی خود در آزمون های آزمایشی سنجش را به صورت تقریبی محاسبه کرده و سپس با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری هیوا حدود رتبه کشوری و منطقه 1 یا 2 یا 3 خود را تخمین بزنند .

سوالات متداول

1- دفترچه سوالات آزمون های آزمایشی ریاضی سازمان سنجش چه زمانی منتشر می شود ؟
به فاصله چند ساعت از آزمون منتشر می شود که در این مقاله لینک دانلود دفترچه سوالات آزمون های آزمایشی ریاضی سازمان سنجش ارائه شده است .

2- پاسخنامه آزمون های آزمایشی ریاضی سازمان سنجش چه زمانی منتشر می شود ؟
چند روز بعد از برگزاری آزمون ، پاسخنامه این آزمون در سایت شرکت تعاونی خدمات آموزش سازمان سنجش منتشر می شود که به منظور دسترسی راحت داوطلبان لینک دریافت پاسخنامه آزمون های آزمایشی ریاضی سازمان سنجش در این مقاله قرار داده شده است .

3- دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون های آزمایشی ریاضی به چه صورت منتشر می شود ؟
به صورت اینترنتی منتشر می شود که البته در این مقاله ، لینک دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کلیدی آزمون های آزمایشی ریاضی قرار داده شده است .

منبع : دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون آزمایشی سنجش ریاضی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/k4Gv
نظرتان را بنویسید