تعمیر پکیج بایماک

تعمیر پکیج بایماک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

پکیج های گرمایشی در چند سال اخیر جزء وسایل پرکاربرد در نظر گرفته میشن.در اکثر مواقع این دستگاه با مشکلاتی،مواجه میشه که باید تحت تعمیر قرار بگیره.پکیج ها دارای دو وضعیت زمستانه و تابستانه هستند.

حالت تابستانه به وضعیتی گفته میشه پکیج برای گرم کردن آب مصرفی روشن میشه.در وضعیت زمستانه،گرمای لازم شوفاژ ها و فن کوئل ها تأمین میشه.

https://www.tehranservic.com/bymak-package-repair/

یکی از مشکلات شایعی که برای پکیج ها بوجود میاد مربوط میشه به خرابی شیر اطمینان.عملکرد این قطعه بدین صورت است که بدلیل حساس بودن نسبت به افزایش دما و افزایش فشار،شیر اطمینان برای تخلیه شدن پکیج باز میشه تا دستگاه به کار خودش بدون هیچگونه اختلالی ادامه بده.پکیج های دیواری برای اینکه نیاز مارو تأمین کنند،به چهار عنصر اصلی آب، برق،اکسیژن و گازوئیل نیازمند میباشد.

توصیه میکنم برای انجام تعمیرات تخصصی پکیج،از انجام هر گونه فعالیت خودسرانه خودداری کنید.درغیراینصوریت بدلیل حساسیت بالای پکیج،شاهد خرابی های غیرقابل تعمیر خواهید بود.

تعمیر پکیج بایماک در تهران

تعمیر پکیج بایماک در تهران در حال حاضر توسط شرکت تهران سرویس انجام می‌شود، این شرکت در واقع معتبرترین مرکز تعمیرات پکیج بایماک در تهران میباشد، داشتن تجربه کافی و تعمیرکاران با تجربه و استفاده از قطعات اورجینال و دارا بودن نمایندگی تعمیرات پکیج بایماک دلایل خوبی است برای اینکه اگر ساکن پایتخت میباشید و از پکیج های دیواری بایماک استفاده میکنید فقط از خدمات شرکت تهران سرویس آنلاین استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات پکیج بایماک در تهران

اگر به دنبال نمایندگی تعمیرات پکیج بایماک در تهران هستید با یکی از شماره تلفن های شعبات شرکت تهران سرویس آنلاین تماس بگیرید، مطمئن ترین خدمات پکیج بایماک را در شهر تهران از شرکت تهران سرویس آنلاین خواهید گرفت.

شرکت تهران سرویس آنلاین نمایندگی مجاز تعمیر پکیج بایماک در تهران میباشد که سرویس دهی به مصرف کنندگان انواع پکیج بایماک را در شهر تهران به عهده دارد.

چرا اهمیت دارد تعمیر پکیج بایماک را به نمایندگی بسپارید؟

  • نمایندگی زیر نظر تولید کننده و وارد کننده فعالیت دارد
  • دستمزد تعمیر پکیج بایماک را طبق تعرفه می‌گیرد
  • از قطعات اورجینال استفاده می‌کند
  • امکان پیگیری و شکایت از تعمیرکار وجود دارد
  • مهمترین دلیل این است که نمایندگی تعمیرات پکیج بایماک با این دستگاه آشنایی کامل دارد

عواقب تعمیر پکیج بایماک توسط افراد متفرقه :

معمولا در صورتی که تعمیرکار تعمیر پکیج بایماک را بلد نباشد بهانه های زیر را می‌آورد، بهتر است آگاه باشید :

  • پکیج قابل تعمیر نیست و بهتره تعویض کنید و یه پکیج ایرانی بگیرید
  • قطعاتش نیست و الان فلان قطعه را میخواد که پیدا نمیشه
  • برد پکیج خراب شده و پکیج ارزش تعمیر ندارد
  • پکیج خودتون رو برمیدارم و یه پکیج ایرانی نصب میکنم و فلان قدر میگیرم
  • دندان خراب را بکن بنداز دور وگرنه هر روز اذیتت میکنه
  • … و هزار حُقه و ترفند و دروغ برای اینکه شما را از پکیج بایماک مایوس کنند و ذهن شما را از موضوع اصلی که بلد نبودن تعمیر این دستگاه منحرف کنند

واقعا برخی از تعمیرکاران انقدر گوش بر هستند که حتی می‌خواهند از پکیجی که بلد نیستند تعمیرش کنند هم پولی به جیب بزنند

معرفی پکیج بایماک :

پکیج شوفاژ دیواری بایماک با ظرفیتهای 24000 و 30000 دو مبدله فن دار ساخت کشور ترکیه می باشد. پکیج دیواری بایماک دارای صفحه نمایش LCD همراه با سیستم تشخیص خطای دستگاه، شیر سه راهه برقی ، شیر گاز قابل تنظیم جهت مصرف بهینه گاز، سنسور NTC جهت کنترل حرارت و مبدل ثانویه از جنس فولاد ضد زنگ می باشد. پکیج دیواری بایماک دارای سنسور های ایمنی از جمله سیستم اتوماتیک مقابله با یخ زدگی، سیسم ضد گریپاژ پمپ و دبی متر توربین دار در قسمت آبگرم مصرفی می باشد

پکیج دیواری 24000 بایماک مدل Luna5:

پکیج دیواری 24000 بایماک مدل Luna5 به طور کلی پکیج دیواری و زمینی دستگاهی است که (به جای موتورخانه مرکزی) قادر به تأمین همزمان آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ برای هریک از واحدهای آپارتمان (یا ویلاها) بوده و به راحتی به جای یک کابینت دیواری یا زمینی نصب می گردد و علاوه بر بازدهی انرژی بالاتر و مصرف سوخت کمتر (نسبت به موتور خانه مرکزی) باعث حذف لوله کشی های گسترده در ساختمان و نیز مستقل شدن هر یک از واحدها از نظر گرمایش و تأمین آب گرم مصرفی می گردد.

خرید پکیج بایماک از تهران سرویس آنلاین:

تهران سرویس آنلاین انواع مدل های این برند محبوب را با ضمانت ۲ ساله به مشتریان عرضه میکند.برای خرید این پکیج با پشتیبانی تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید، تا شما را در انتخاب پکیج مناسب یاری دهند .

انتخاب پکیج مناسب برای منزل:

محاسبه سر انگشتی برای انتخاب یک پکیج دیواری مناسب

معتدل و مرطوب (شهر های شمالی)

  • ساختمان های دسته اول: برای هر متر مربع ۸۰ تا ۱۰۰ وات
  • ساختمان های دسته دوم: برای هر متر مربع ۱۰۰ تا ۱۲۰ وات
  • ساختمان های دسته سوم: برای هر متر مربع ۱۲۰ تا ۱۴۰ وات

گرم و خشک (شهر های کوهستانی مانند مشهد، تهران)

  • ساختمان های دسته اول: برای هر متر مربع ۱۰۰ تا ۱۲۰ وات
  • ساختمان های دسته دوم: برای هر متر مربع ۱۲۰ تا ۱۴۰ وات
  • ساختمان های دسته سوم: برای هر متر مربع ۱۴۰ تا ۱۶۰ وات

گرم و مرطوب (شهر های جنوبی)

  • ساختمان های دسته اول: برای هر متر مربع ۶۰ تا ۸۰ وات
  • ساختمان های دسته دوم: برای هر متر مربع ۸۰ تا ۱۰۰ وات
  • ساختمان های دسته سوم: برای هر متر مربع ۱۰۰ تا ۱۲۰ وات

این اعداد به محاسبه سر انگشتی معروف است و مربوط به مناطق آب و هوایی ایران می باشد.

خدمات تهران سرویس آنلاین برای پکیج بایماک:

-نصب پکیج بایماک

-سرویس پکیج بایماک

-تعمیر پکیج بایماک

برخی مشکلات رایج در پکیج بایماک:

 

خاموش شدن مدام پکیج بایماک:

زمانی که مشکل پکیج بایماک شما خاموش شدن مدام پکیج است مشکلات متفاوتی وجود دارد.

در برخی موارد مشکل از برد دستگاه می‌باشد و علت دیگر خاموش شدن پکیج می‌تواند کم بودن فشار آب یا گاز هم باشد که با تنظیم فشار مشکل برطرف خواهد شد.در اینجا توصیه میشود با متخصصان تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید.

سر و صدای پکیج بایماک:

از مجموع علت‌های که باعث بروز سر و صدا در پکیج می‌شوند هوا گرفتن پکیج و یا رسوب گرفتن آن می‌باشد که در این صورت باید رسوب گیری و هواگیری پکیج بایماک انجام شود.

استشمام بوی گاز از پکیج بایماک:

اگر بوی نامطبوع گاز را اطراف پکیج خود استشمام کردید به احتمال زیاد این مشکل به دلیل وجود یک نشتی در پکیج شما است. این موضوع را باید بسیار جدی بگیرید چون ممکن است خطرات ناگواری را به دنبال داشته باشد. وجود نشتی می توان به دلیل گرفتگی لوله ها یا دودکش یا به دلیل خرابی فلوسوئیچ پکیج باشد. پس حتما در برخورد با این مشکل از تعمیرکار مجرب برای تعمیر پکیج بایماک خود کمک بگیرید

انفجاری روشن شدن پکیج بایماک:

دلایل مختلفی باعث بروز این اتفاق می‌شوند که در ادامه نام برده خواهد شد.در عیب یابی پکیج بایماک زمانی که مشکل آن انفجاری روشن شدن پکیج است، تنظیم نبودن میزان گاز ورودی یکی از علت‌های آن است که با تنظیم کردن آن می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

یکی دیگر از مواردی که باعث بروز این مشکل شده است تنظیم نبودن فاصله بین مشعل و الکترود جرقه زن الکتریکی می‌باشد.

دیگر علت‌های آن می‌تواند مسدود بودن دود کش و یا خرابی سوراخ‌های اطراف جرقه زن باشد.

بالا رفتن دمای آب خروجی پکیج:

در این صورت که دمای آب بالا می‌رود باید به چند نکته مهم توجه شود که یکی از آن‌ها توجه به میزان گاز ورودی پکیج است.

از دیگر علت‌های آن می‌تواند کم بودن فشار آب باشد.

یکی دیگر از علت‌های بالا رفتن دمای پکیج بایماک گرفتگی مسیر ورودی و خروجی آب پکیج می‌باشد.

روشن نشدن پکیج بایماک:

برای عیب یابی پکیج بایماک در صورتی که روشن نمی‌شود باید ابتدا گاز ورودی بررسی شود چرا که در این حالت مشکل اصلی پکیج، گاز پکیج است.

در اولین مرحله باید شیلنگ گاز را بررسی کنید و مطمئن شوید که وصل است و گاز هم قطع نیست.

در مرحله بعد گاز را بررسی کنید چرا که ممکن است هوا درون لوله گاز باشد.

در برخی موارد هم این امکان وجود دارد که علت روشن نشدن پکیج فشار بالای گاز باشد که در این صورت باید تنظیم شود برای تنظیم آن بهتر است با اداره گاز تماس بگیرید.

علت نشان ندادن دمای درست آب در پکیج دیواری بایماک:

این مشکل ممکن است از مواردی از قبیل احتمال خرابی سنسور NTC دستگاه باشد که این مشکل را می توان با بررسی این قطعه و تعویض آن برطرف کرد.

علت زرد شدن شعله پکیج دیواری بایماک:

این مشکل ممکن است از مواردی از قبیل عدم مکش مناسب در دودکش، نبود هوای کافی، کثیفی مشعل ها، کمبود هوا در محیط اطراف پکیج، دوده داشتن در دیگ و دودکش باشد. که این مشکلات را می توان با بررسی مسیر دودکش برای برطرف کردن عدم مکش مناسب در دودکش ، تعبیه دریچه برای ورود و خروج هوا برای مشکل نبود هوای کافی، کنترل قطر مشعل برای عدم تناسب قطر با نوع گاز مصرفی، تمیز کردن مشعل ها و دیگ و دودکش برای برطرف کردن دوده در دیگ و دودکش برطرف کرد.

عیب یابی مخزن انبساط جهت تعمیر پکیج بایماک:

. در اینجا برخی از علائم که نشان دهنده بروز مشکل در منبع انبساط است را بیان می کنیم: سیستم آب گرم ممکن است گرمای ضعیفی ایجاد کند، امکان نشتی وجود دارد، لوله ها ممکن است صدای سر و صدایی زیادی ایجاد کنند یا بترکند، همچنین نوسان فشار در پکیج می تواند از علائم خراب شدن منبع انبساط پکیج باشد.

بیشترین علل خرابی پکیج بایماک:

انواع مختلفی از مشکلات وجود دارند که می‌توانند در هنگام استفاده از یک پکیج برای مدت طولانی با آن مواجه شوند. اگر پکیج شما را با منبع آب‌گرم کافی تامین نمی‌کند، اولین فکر که به ذهن می‌رسد این است که آیا پکیج قدرت لازم برای گرم کردن آب را دارد یا نه. گاهی ممکن است سناریویی وجود داشته باشد که در آن دریچه فشار فشرده می‌شود، دریچه باز می‌شود وقتی دما در مخزن بالاتر از حد آن است و بنابراین فشار درون مخزن را آزاد می‌کند. اگر شیر برای مدتی طولانی مسدود شود، خطر انفجار پکیج وجود دارد. شیرها را می‌توان به راحتی تمیز کرد، و شما برای آن نیاز به متخصص دارید. اگر سوپاپ را در فواصل زمانی منظم چک کنید، به پکیج بایماک کمک خواهد کرد تا بادوام و امن‌تر شود. اگر در مورد مکانیزم شیرها مظنون هستید، عوض کردن آن ها بهترین گزینه است .

مشکل نشت آب در پکیج بایماک:

مشکل نشت آب در پکیج بایماک و به مرور زمان در این پکیج های خانگی پدیدار می شود، مشکل نشت آب در پکیج بایماک به وسیله تکنسین های فنی تهران سرویس آنلاین قابل حل می باشد، شما کافیست که با گرفتن تماس با متخصصین تهران سرویس آنلاین مشکل بوجود آمده را با آن ها در میان بگذارید و کار تعمیر پکیج ویزمن و رفع مشکل نشت آب در پکیج ویزمن را به عهده آن ها بسپارید

هواگیری پکیج بایماک:

هواگیری پکیج بایماک یکی دیگر از مشکلاتی است که معمولا برای پکیج های بایماک بوجود می آید، معمولا اگر شما سالهاست که یک پکیج روکا برای منزل خود خریداری و نصب کرده اید، قطعا با مشکل هواگیری پکیج ویزمن مواجه خواهید شد، و به کمک تعمیر کار پکیج برای تعمیر و هواگیری پکیج بایماک نیاز داریدبا تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید.

تغییر رنگ و بوی نامطبوع آب :

ممکن است بوی نامطبوعی از آب گرم و آب سرد ساطع شود اگر تنها آب سرد دچار این مشکل بود این امر به پکیج ارتباط ندارد ولی اگر آب گرم بوی نامطبوعی داشت نیاز است تا متخصصان شرکت ما بررسی‌های لازم را انجام دهند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7vzQ
نظرتان را بنویسید