ارور e10 پکیج ایران رادیاتور

ارور e10 پکیج ایران رادیاتور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

ارور e10 پکیج ایران رادیاتور (error e10 iran radiator) پکیج‌های ایران رادیاتور در دو سری دیجیتال و آنالوگ روانه بازار شده است که هر دو مدل با استقبال زیاد مشتریان همراه گردید. سیستم عیب‌یابی در هر دو سری پکیج‌های ایران رادیاتور تنها در نوع نمایشگر آنها بوده و اصل سیستم هر دو کاملاً یکسان است.

https://www.tehranservic.com/error-e10-iran-radiator/

در سری دیجیتال پکیج‌های ایران رادیاتور نمایشگر مخصوص مشکل ایجاد شده را توسط نمایشگر به‌صورت ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی نمایش می‌دهد.

ارور e10 پکیج ایران رادیاتور نیز یکی از این ارورهاست.اگر دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور خود را مطالعه کرده باشید در توضیح ارور e10 پکیج ایران رادیاتور اینگونه ذکر شده است که:

این کدها بیشتر در مورد مشکلات سنسورهای نصب شده بر روی پکیج ایران رادیاتور است که باید به آنها رسیدگی کنید. به دلیل وجود سنسورهای مختلف در انواع پکیج‌ها که کارکرد مشابهی دارند. برخی از این خطاها نیز در بسیاری از این پکیج‌ها به‌صورت یکسان نشان داده می‌شود. ارور e10 پکیج یکی از این کدهای خطای مهم است که می تواند سبب بروز مشکلات زیادی برای پکیج شما شود. این کد در مدل های دیجیتال دیده می شود و در سری های آنالوگ به واسطه یک چراغ وضعیت نشان داده می شود که تعمیر کردن آن نیازمند کمک گرفتن از افراد باتجربه است.

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور :

در صورتی که با مطالعه این مقاله قادر به رفع ارور e10 پکیج ایران رادیاتور خود نبودید تنها کافی است با کارشناسان تهران سرویس آنلاین تماس گرفته و با ثبت درخواست تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود منتظر حضور تعمیرکاران ما باشید.تهران سرویس آنلاین با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

مجموعه ما با در نظر گرفتن ۶ ماه ضمانت خدمات انجام شده خیال مشتریان خود را از بابت کیفیت تعمیرات انجام شده آسوده کرده است.

تمامی تعمیرکاران مجموعه ما در تعمیرات خود از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده کرده و بعد از پایان تعمیرات فاکتور مهر دار به شما عزیزان ارائه مینمایند از مدت صدور فاکتور تمامی خدمات به مدت ۱۸۰ روز شامل گارانتی مجموعه خواهد بود.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

 

هزینه برطرف کردن ارور E10 در پکیج ایران رادیاتور چقدر است:

یکی از رایج ترین سوالاتی که مشتریان عزیز هنگام مواجه شدن با ارور در پکیج ایران رادیاتور برایشان ایجاد می شود، هزینه تعمیر پکیج است.درست است که با سرچ این ارور تقریباً قطعات معیوب مشخص شده و می توان هزینه تقریبی از تعمیرات را به دست آورد اما از آنجایی که علت ایجاد این ارور تنها بعد از بررسی توسط کارشناس متخصص امکان پذیر است، امکان ارائه نرخ دقیق تعمیرات در مشاوره های تلفنی وجود ندارد.تهران سرویس آنلاین همواره با ارائه خدمات با کمترین نرخ در بین رقبا بیشترین محبوبیت را در بین مصرف کنندگان پکیج دیواری به دست آورده و همواره سعی نموده تا با کاهش هزینه های تعمیراتی مشتریان در این اوضاع اقتصادی اندکی کمک حال مردم عزیزمان باشد.تمامی طرح ها در این مجموعه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه بوده و هرگز هزینه اضافی از مشتریان عزیز دریافت نمی شود.

برای مطالعه مقاله ارور e42 پکیج ایران رادیاتور اینجا کلیک کنید.

 

علت بروز ارور E10 در پکیج ایران رادیاتور :

ارور ۱۰ پکیج ایران رادیاتور زمانی نمایان میشود که دود به داخل واحد شما نشت کرده و حسگر دود فعال شده باشد.در این شرایط ترموستات دودکش قطع شده است.

البته این خطا در دستگاه های بدون فن رخ می دهد، اگر به هر دلیلی در مسیر دودکش گرفتگی پیش بی آید و دودکش نتواند به طور کامل دود را به بیرون منتقل کند و باعث پخش شدن دود در محیط داخل شود شاهد خطای E10 خواهیم بود. گاهی نیز امکان دارد خود ترموستات یا حسگر دود مشکل پیدا کند.

 

چگونه باید ارور E10 پکیج ایران رادیاتور را برطرف کنیم؟

در بسیاری از موارد احتمال وقوع ارور e10 پکیج وجود دارد. در صورت نمایش این خطا در پکیج، احتمالا شاهد خاموش و روشن شدن مداوم پکیج خود خواهید بود. که سبب می شود تا نتوانید به خوبی از آبگرم استفاده کنید. در بسیاری از موارد شما شاهد خرابی و کار نکردن سنسور هایی مانند سنسور دود یا سنسور تشکیل شعله در پکیج خواهید بود. که برای رفع این مشکلات باید اقداماتی را انجام دهید.

برای حل‌کردن ارور e10 پکیج ابتدا باید لوله کشی داخل و همچنین خارجی گاز و آب پکیج را بررسی کنید. در بسیاری از موارد دیده شده است که کم شدن میزان فشار گاز یا کم شدن فشار آب و ایجاد شکستگی یا رسوب بیش از حد گچ در لوله ها، سبب شده است تا پکیج شما نتواند به خوبی میزان دمای مورد نیاز شما را تامین کند، به همین دلیل با ارور e10 پکیج روبرو خواهید شد.

در گام بعدی می‌توانید به سراغ بررسی پمپ پکیج بروید. اگر اطمینان حاصل نمودید که پمپ پکیج ایران رادیاتور سالم است و در سیم‌کشی آن نیز هیچ‌گونه مشکلی مشاهده نکردید باید برای جلوگیری از خرابی بیشتر این سیستم گرمایشی و رفع ارور e10 پکیج ایران رادیاتور از یک فرد متخصص به این امر کمک بگیرید.

پمپ پکیج

بهتر است در صورت آبریزی پکیج، لوله‌ها را سریع‌تر تعویض کنید یا درصورتی‌که فشار آب به‌صورت محسوسی کاهش پیدا کرده است، می‌توانید با استفاده شیر نصب شده در پشت پکیج، آن را بین ۱.۵ تا ۲ درصد افزایش دهید و پکیج خود را رفع ایراد کنید.

همچنین بهتر است بعد از انجام این روش‌ها و در صورت نتیجه‌نگرفتن، موضوع را با یک فرد باتجربه در میان بگذارید. زیرا این احتمال وجود دارد که پکیج شما با مشکلاتی چون خرابی سنسور یا موارد دیگر نیز همراه شده باشد و باید برای تعویض‌کردن سریع این موارد اقدام نمایید. در بیشتر موارد سنسور تشخیص دود و تشکیل شعله می‌توانند در هنگام بروز ارور e10 پکیج آسیب دیده باشند.

برای مطالعه مقاله ارور E12 پکیج بوتان اینجا کلیک کنید.

 

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور ارور E10:

برای ثبت درخواست تکنسین تنها کافی است با شماره تماس موجود در سایت تماس گرفته و با ثبت نشانی و مشخصات دستگاه خود ساعت حضور تکنسین در منزل را تعیین نمایید.دومین راه ثبت درخواست از طریق فرم درخواست خدمات تهران سرویس آنلاین است که در این قسمت شما با ثبت مشخصات دستگاه و نشانی خود منتظر تماس از سوی پشتیبانی شرکت بمانید، پس از تماس پشتیبان با شما درخواست ثبت شده و تعمیرکار پکیج در ساعت تعیین شده در محل حاضر خواهد بود.به‌خاطر داشته باشید ، در صورت ثبت درخواست مدت‌زمان حضور تکنسین تا محل شما تنها یک ساعت خواهد بود.

 

۱. ثبت درخواست تعمیر پکیج از طریق چت آنلاین و یا تماس با پشتیبانی تهران سرویس آنلاین

۲. ارسال پیامک تأیید درخواست به همراه کد اشتراک مشتری از طرف پشتیبانی تهران سرویس آنلاین

۳. ارسال پیام حاوی مشخصات تکنسین از سوی پشتیبانی تهران سرویس آنلاین

۴. تماس تکنسین به جهت فیکس کردن تایم ورودی و دریافت لوکیشن منزل مشتری عزیز

۵. انجام خدمات دریافت تعمیر پکیج

۶. ارائه فاکتور به مشتری عزیز و پرداخت آن بعد از اتمام تعمیرات

۷. تماس پشتیبانی تهران سرویس آنلاین به جهت ثبت گارانتی و ثبت میزان رضایت مشتریان

 

برطرف کردن ارور E10 پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران:

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهر در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است با شماره‌تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل نمایید، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.ارائه خدمات در شعبه شمال به‌صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام می‌پذیرد.ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت‌نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

 

برطرف کردن ارور E10 پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.در صورت شلوغی خط‌ها کافی است از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت موردنظر اقدام نمایید. پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان می‌نمایند.

 

برطرف کردن ارور E10 پکیج ایران رادیاتور در شرق تهران :

شعبه شرق تهران در ۷ روز هفته به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند. شماره تماس شعبه شرق ۷۷۲۴۱۵۰۵ است که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد.ضمانت‌نامه ۶ ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده می‌شود.

 

برطرف کردن ارور E10 پکیج ایران رادیاتور در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز می‌نمایند.ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌گردد.شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین ۶۶۵۹۳۳۶۸ است ، تکنسین‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

 

برطرف کردن ارور E10 پکیج ایران رادیاتور در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۳۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به‌صورت مستقیم فراهم شده است، کافی است جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.

 

ثبت درخواست تعمیرکار پکیج در مجموعه تهران سرویس آنلاین از دو روش :

ثبت درخواست از طریق تماس با پشتیبانی

ثبت درخواست از طریق چت آنلاین

امکان پذیر خواهد بود.

در زمان استفاده از از روش تماس با پشتیبانی شما باید طبق محدوده ی محل مورد نظر با شعبه تهران سرویس آنلاین تماس حاصل کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

اما زمان استفاده از چت آنلاین شما عزیزان بدون هیچ گونه محدودیتی با ثبت مشخصات و آدرس خود میتوانید درخواست خود را ثبت کرده و از خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوید.

 

ساعت مراجعه تکنیسین چه ساعتی از روز خواهد بود:

طبق روال کاری مجموعه تهران سرویس آنلاین پس از ثبت درخواست توسط مشتری عزیز نزدیکترین تکنسین ظرف مدت یک ساعت به محل مشتری اعضا و نسبت به برطرف کردن مشکل پکیج اقدام می نماید، اما چنانچه شما عزیزان ساعت خواصی برای حضور تکنسین در منزل خود مد نظر دارید،تنها کافی است در زمان ثبت درخواست خود ساعت مورد نظر را ثبت کرده تا تکنسین در همان ساعت مقرر در محل شما حاضر شود.

با توجه به امکان پذیر بودن رزرو قبلی شما عزیزان میتوانید در صورت تمایل برای حضور تکنسین در روز و ساعت مشخصی از هفته در هنگام ثبت درخواست موضوع را با پشتیبان مطرح کرده و تایم مورد نظر خود را ثبت نمایید.

 

اگر از ارائه خدمات پکیج ناراضی باشیم چه کاری باید انجام دهیم:

در صورت داشتن هرگونه شکایت و یا نارضایتی از نحوه انجام خدمات، بدقولی تکنسین های تهران سرویس آنلاین و یا پرسش درباره هزینه های تعمیرات تنها کافیست با شماره تماس ۶۶۵۹۳۳۶۸ تماس حاصل کرده و موضوع مد نظر خود را با کارشناس پشتیبانی در میان بگذارید. درخواست شما در کمتر از یک روز مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به شما و تکنسین اعزامی اعلام خواهد شد.

لطفاً از طرح هرگونه شکایت با تکنسین خودداری کرده و حتماً شرکت را از مشکل ایجاد شده مطلع نمایید.

 

چرا تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور خود را باید از تهران سرویس آنلاین درخواست دهید:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیرات پکیج رادیاتور

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت

۱۰-بالاترین رضایت مردمی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vXz5
نظرتان را بنویسید