جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 کی میاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از انتخاب رشته کنکور سراسری در سایت azmoon.org اعلام می شه  . مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پس از بررسی فرم انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه آزاد ، جواب نهایی دانشگاه آزاد 99 آن ها رو مشخص می کنه . 


با توجه به اینکه بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 توسط سازمان سنجش ، راه داوطلبان دانشگاه آزاد جدا و مابقی مراحل از جمله انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 و اعلام نتایج نهایی برای این داوطلبان به صورت جداگانه انجام می شه .

از این رو سازمان سنجش با انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری 99 وضعیت مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد داوطلبان رو مشخص می کنه . داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد می تونن شانس خودشان را برای انتخاب رشته محل های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 نیز امتحان نموده و با پرداخت مبلغی ، تحت عنوان هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، فرم انتخاب رشته رو تکمیل کنن .

پس از پایان این مرحله این دسته از داوطلبان می بایست با استفاده از اطلاعات کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی جواب انتخاب رشته خود رو از طریق سایت azmoon.org مشاهده کنن . نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد و بعد از بررسی کلیه انتخاب های درج شده در فرم انتخاب رشته داوطلبان اعلام می شه . در ادامه به بررسی زمان انتشار جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 می پردازیم .   


زمان انتشار جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
معمولا نتایج دانشگاه آزاد چند روز بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری یعنی نیمه سوم شهریور ماه از طریق سایت azmoon.org اعلام می شه .  سال گذشته داوطلبان در 23 شهریور ماه ، تونستن جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد خودشان رو مشاهده کنن ، بنابراین پیش بینی می کنیم امسال هم داوطلبان بتوانن دهه سوم شهریور نتیجه نهایی دانشگاه آزاد 99 رو دریافت کنن .

با توجه به اینکه هنوز زمان دریافت جواب نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 اعلام نشده ، داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا و  صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 مطلع شوند . 



در نظر داشته باشین در صورتی که در هر مرحله ای از کنکور سراسری ، دچار سوال یا ابهامی شدید یا برای مشاهده جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 دچار مشکل شدین ، می توانین با مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشین .

سوالات متداول

1- نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد کی منتشر می شود ؟
نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد احتمالا در دهه سوم شهریور ماه منتشر می شود ، برای مطالعه توضیحات تکمیلی مقاله را مطالعه نمایید .

2- برای مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد به چه اطلاعاتی نیاز داریم ؟
به کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیاز دارید ، برای مشاهده توضیحات تکمیلی مقاله را مطالعه نمایید .

3- نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد در چه سایتی منتشر می شود ؟
نتایج در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود و ما نیز لینک مشاهده اعلام نتایج را به محض انتشار در این مقاله قرار می دهیم ، برای مطالعه توضیحات تکمیلی مقاله را مطالعه نمایید .

منبع : جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 کی میاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7m08
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر