سایت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد

سایت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

به دلیل اینترنتی بودن انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401، داوطلبا باید تو یک زمان مشخص به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org به بخش کارشناسی ارشد مراجعه و رشته محل های مد نظرشون رو اولویت بندی کنن. داوطلبا باید چینش انتخاب رشته مرتبی داشته باشن و در نهایت در فرم اینترنتی مرتبط درج کنن.

 

 

بعد از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد داوطلبا باید رتبه و تراز شون برای انتخاب رشته محل های مد نظرشون در کارنامه کارشناسی ارشد بررسی کنن. این متقاضیا با توجه به علاقه، مسیر و هزینه می تونن رشته های مختلفی رو انتخاب کنن. 

داوطلبا برای اینکه بتونن فرم اینترنتی انتخاب رشته رو تکمیل کنن، باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و در صفحه اصلی بخش کارشناسی ارشد را انتخاب کنن. برای آشنایی بیشتر داوطلبا با سامانه سازمان سنجش، در ادامه به تشریح کامل مراحل انتخاب رشته اشاره می کنیم و لینک ورود به سایت مورد نظر را نیز قرار خواهیم داد.

 

برای ورود به سایت ارشد سنجش کلیک کنین

 

 

 

سایت کارشناسی ارشد سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد که تمامی فعالیت های مرتبط با پذیرش در دانشگاهای دارای ظرفیت ارشد در آن انجام می شود.

 

سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

داوطلبای علاقه مند به انتخاب رشته کارشناسی ارشد در سال تحصیلی 1401 باید در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنن و از منوی سمت راست بخش کارشناسی ارشد رو انتخاب کنن. بعد از کلیک و باز شدن صفحه روی لینک انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ زده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی، انتخاب رشته های خودشون رو در فرم مرتبط باهاش درج میکنن.

 

در این سایت امکان انتخاب 100 کد از لیست رشته های ارشد به داوطلبا داده میشه. بعلاوه، یک نمونه از فرم انتخاب رشته در انتهای دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ قرار داره که توصیه میشه حتما قبل از تایید نهایی کد رشته ها به صورت اینترنتی یک بار دیگه اونها رو یادداشت کنن.

 

 

به محض اینکه زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 در سایت مشخص بشه و تو این مقاله اطلاع داده میشه.

 

متقاضیا بهتره در کانال تگرامی و صفحه مجازی اینستاگرام کارشناسی ارشد هیوا عضو بشن تا از آخرین اطلاعیه های انتخاب رشته مطلع بشن. مقاله زیر نیز می تونه با روند انتخاب رشته ارشد آشناتون کنه. 

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

ورود به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

برای اینکه داوطلبای مشتاق به تحصیل در دانشگاه های سراسری با سامانه و نحوه ورود به آن آشنایی های لازم رو پیدا کنن، در ادامه راهنمای تصویری انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 ارائه شده است. متقاضیا باید در وقت مشخص شده به سایت ارشد سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنن و مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود را انجام بدن.

 

با جستجوی آدرس sanjesh.org وارد صفحه اول وبسایت سازمان سنجش میشین. و سپس از منوی سمت راست روی گزینه کارشناسی ارشد کلیک کنین.

 

سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

با کلیک روی آزمون انتخاب رشته ارشد، وارد سامانه کارشناسی ارشد خواهید شد.

 

سایت انتخاب رشه ارشد2

 

در ادامه روی گزینه ورود به سیستم بزنین.

 

سایت انتخاب رشته ارشد 3

 

با استفاده از یکی از روش های زیر وارد پنل خود میشین.

  1. وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
  2. وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شخصی

 

انتخاب رشته ارشد 4

 

روی گزینه انتخاب رشته کلیک میکنین تا فرم مربوط به انتخاب رشته رو تکمیل کنین.

 

سایت انتخاب رشته ارشد 5

 

داوطلبا با مطالعه مقاله زیر می تونن از نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 با جزئیات بیشتر بپردازن.

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

همینطور که قبلا گفتیم، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری در سایت سنجش sanjesh.org انجام میشه. اما در مورد انتخاب رشته های دانشگاه آزاد اینطور نیست. انتخاب رشته دانشگاه آزد در مقطع کارشناسی ارشد در سایت آزمون سنجش به نشانی azmoon.org صورت میگیره. داوطلبا باید قبل از هر اقدامی دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رو با دقت کافی مطالعه کنن.

 

کارشناسان تحصیلیکو نیز همه روزه به سوالات و ابهامات شما در خصوص سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 پاسخ خواهند داند. همینطور می تونین با وارد شدن به لینک زیر از نحوه و طریقه مشاوره در مورد انتخاب رشته اطلاعات زیادی رو کسب کنین.

بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته ارشد

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ آیا انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز در سایت سازمان سنجش انجام می شود؟

✔️ خیر، سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد azmoon.org می باشد.

 

2- ✔️ برای ورود به سامانه انتخاب رشته کارشناسی ارشد چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

✔️ داوطلبان برای دسترسی به فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد باید علاوه بر اطلاعات فردی، شماره پرونده یا کد پیگیری ثبت نام را وارد نمایند.

 

3- ✔️ هر داوطلب مجاز به درج چند کد رشته محل در فرم اینترنتی انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشد؟

✔️ امکان انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل برای هر داوطلب وجود دارد.

منبع : سایت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/J4El
نظرتان را بنویسید