آموزش کامل تمیز کردن دستگاه و لنز پلی استیشن (PlayStation) و ایکس باکس (Xbox)

آموزش کامل تمیز کردن دستگاه و لنز پلی استیشن (PlayStation) و ایکس باکس (Xbox)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مستر وبگرد
نحوه باز کردن Xbox ، رفع مشکل نخواندن بازی و پاک کردن دستگاه Xbox و PlayStation

How to Open and Clean Laser Lens Xbox and PlayStation Game Consoles
سخت افزارهای امروزی به طور کلی به اندازه کافی مقاوم ساخته می شوند که افتادن بزرگترین تهدید برای کنسول های بازی و لوازم جانبی آن نیست. بزرگترین خطری که کنسول های بازی ویدیویی شما مانند ایکس باکس و پلی استیشن را تهدید می کند کثیفی است. خرده های غذا، گرد و غبار، کثیف های ناشی از دستان کوچک کودک شما، پرز و مو حیوانات خانگی شما، حشرات مزاحم و غیره، همه اینها شاید مقدار کمی از آلودگی و کثیفی را به همراه داشته باشند اما با گذشت زمان می تواند بر عملکرد کنسول های بازی و لوازم جانبی شان تاثیر بگذارد. به طور مثال می تواند باعث ایجاد گرمای بیش از حد سیستم شما شود. اما مشکلی نیست امروز در انزل وب روش های باز کردن دستگاه و پاک کردن لنز دستگاه Xbox و PlayStation جهت رفع ارورهایی نیز ارور Open Tray در ایکس باکس و.. را به شما آموزش خواهیم داد.


جلوگیری از کثیف شدن دستگاه Xbox و PlayStation
همه ما با این جمله معروف که “پیشگیری بهتر از درمان است” آشنا هستیم. در مورد تمیز کردن کنسول ها و دسته های بازی هم این جمله صادق است. اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که اجازه ندهید کنسول های بازی ویدیوی ایکس باکس و پلی استیشن تان کثیف شوند. شما هر چقدر که در یک اتاق تمیز و مهر و موم شده بازی کنید باز هم از دست گرد و غبار نمی توانید فرار کنید. پرزها و کرک ها، مو، فیبرهای کاغذی و بافت و موارد مشابه همیشه در اطراف ما هستند. حتی اگر هم بتوانید از دست این چیزها فرار کنید نمی توانید از لک هایی که از چربی های سر انگشتتان به جای می ماند فرار کنید.

شما نباید اجازه دهید که گرد و غبار برای مدت طولانی روی کنسلول بازی تان بماند. حداقل شما باید هر هفته کنسول بازی و لوازم جانبی تان را تمیز کنید. پارچه ای که برای تمیز کردن بکار می برید نباید پرز دار باشد و باید مطمئن شوید که به اندازه کافی گرد و غبار را به خود می گیرد.

هنگامی که از کنسول بازی استفاده نمی کنید و پاور آن خاموش است می توانید از کاورهایی که برای کنسول های بازی ساخته شده اند استفاده کنید و کنسول خود را بپوشانید. اگر قصد دارید هزینه اضافی نداشته باشید می توانید خودتان با یک تکه پارچه مناسب یک کاور بسازید. فقط توجه داشته باشید که این کنسول های بازی مانند کامپیوتر یک حالت خواب دارند. دقت کنید که هنگام کاور کشیدن کنسول بازی در حالت خواب نباشد چون گرمای زیادی را ایجاد می کند.


نحوه پاک کردن دستگاه Xbox و PlayStation
خب همانطور که گفتیم شما نمی توانید از گرد و غباری که در اطرافمان است فرار کنید. اگر سطح کنسول بازی تان کثیف شده است می توانید دست بکار شوید و دستگاه خود را برق بیاندازید. استفاده از یک محلول تمیز کننده می تواند به ما کمک کند. مقدار خیلی کمی از محلول را روی پارچه بریزید و سطح دستگاه را برق بیاندازید. توجه داشته باشید هرگز محلول را روی سطح دستگاه اسپری نکنید. استفاده از حداقل مایع تمیز کننده توصیه می شود شما فقط باید پارچه را کمی مرطوب کنید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qxv2
نظرتان را بنویسید