خرید رپورتاژ آگهی یکی از مهمترین موارد برای سئو سایت می باشد. اگر معیارهای خرید رپورتاژ برای سایت خودمان را بدانیم هزینه کمتری را در طول زمان برای آن پرداخت خواهیم کرد. در این مقاله به صورت کامل معیارهای خرید رپورتاژ آگهی را بررسی خواهیم کرد تا اگر برای معرفی سایت های تخصصی آنلاین خودتون و کسب و کارتون نیاز به آن داشتید، همه موارد را در نظر بگیرید.
رپورتاژ (رپرتاژ) آگهی چیست و چه کمکی به ما میکند؟
اولین قدم برای رپورتاژ سایت و معیارهای خرید رپورتاژ آگهی این است که ما بدانیم هدف از درج رپورتاژ چیست؟
برای تبلیغ محصول یا خدماتی که ارائه میکنیم مثل درج آن در سایت آگهی، میتوانیم با معرفی محصول، خدمت و بیان ویژگیهای محصول و حتی مقایسه آن با رقبا در قالب رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در سایتهایی با مشخصاتی که در ادامه توضیح خواهیم داد منتشر کنیم. مخصوصا اگر در آن حیطه تازه کار باشید و کسی شما و کسب و کار شما را نشناسد باید بعد از راه اندازی سایت و شروع فعالیت های مستمر در داخل سایت و شبکه های اجتماعی به فعالیت های خارج سایت یعنی بکلینک سازی از طریق سایت های رایگان و رپورتاژ آگهی پرداخت.
معیارهای انتخاب وب سایت مناسب برای درج رپورتاژ آگهی
دومین قدم برای رپورتاژ سایت و معیارهای خرید رپورتاژ آگهی انتخاب سایت مناسب می باشد. با انتخاب کلمه یا کلمات کلیدی هدف مناسب (Anchor Text) و در نظر گرفتن معیارهای زیر میتوان یک رژورتاژ آگهی خوب را داشت. این موارد شامل:
- دارای بازید یا ترافیک خوب باشند.
- مرتبط بودن به تولیدات یا خدمات شرکت
- دامین آتوریتی مناسب (Domain Authority)
- اسپم اسکور پایین (Spam Score)
- رتبه الکسا (البته که این مورد در نوع خود همیشه جای بحث داشته و دارد.)
- سن، مدت زمان فعالیت یا قدمت دامنه سایت
- عمومی یا تخصصی بودن سایت
- دائمی بودن لینک و سایت
- فالو یا نوفالو بودن لینکها (Follow و NoFollow)
- انتشار در شبکههای مختلف اجتماعی سایت
- درج عکس و تعداد آن
منبع : سایت آگهی تخصصم اینه
https://takhasosameine.ir/