شرحی بر کنکور برای داوطلبین کنکور

شرحی بر کنکور برای داوطلبین کنکور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

راهنمای دریافت گواهی کنکور
دانشجویانی که قصد اپلای و ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند در صورتی که دانشگاه از آنها گواهی قبولی بخواهد ، لازم است با مراجعه به سازمان سنجش این گواهی را دریافت نمایند. البته فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسری برای دریافت گواهی قبولی کنکور باید از طریق سازمان سنجش اقدام کنند ولی اگر از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده اید ، می بایست به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مراجعه کنید.

مراجعه حضوری
برای دریافت حضوری گواهی کنکور می بایست به سازمان سنجش مراجعه کنید و پس از ارائه مدرک شناسایی ، فرمی به شما ارائه خواهد شد که لازم است ضمن تکمیل فرم هزینه بررسی درخواست را حساب سازمان مرکزی بپردازید و سپس فیش واریزی به همراه کپی از مدارک شناسایی را تحویل دهید.

آدرس سازمان سنجش واحد ارتباطات مردمی : تهران ، خيابان کریمخان زند ، خیابان استاد نجات الهی (ویلا) ، کوچه شهيد امانی ، واحد ارتباطات مردمي
آدرس سازمان سنجش واحدهای اداری : تهران ، خيابان کریمخان زند ، بین خیابان های استاد نجات الهی (ویلا) و سپهبد قرنی ، پلاک 204
ساعات کار : 7:30 الی 14:30
احتمالا این مطلب را نیز بپسندید : شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش

دریافت اینترنتی گواهی قبولی کنکور
برای دریافت اینترنتی گواهی قبولی کنکور می توانید در سایت سازمان سنجش درخواست ارسال کنید. سازمان سنجش با راه اندازی سیستم پاسخگویی در سامانه sanjesh.org لزوم مراجعات حضوری را کاهش داده است و شما به راحتی و بدون نیاز به حضور در سازمان ، از طریق این سامانه می توانید گواهی کنکور خود را دریافت نمایید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jEBz
نظرتان را بنویسید