راهنمای خرید دستگاه شیر سرد کن صنعتی صنایع برودتی سردین کالا

راهنمای خرید دستگاه شیر سرد کن صنعتی صنایع برودتی سردین کالا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
geekgirl

شیر سرد کن صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزات موجود در دامداری ها، لبنیاتی ها، کارخانه های تولید بستنی و محل عرضه شیر و... می باشد، که توسط صنایع برودتی سردین کالا، تولید و به بازار عرضه می شود.

راهنمای خرید دستگاه شیر سرد کن صنعتی صنایع برودتی سردین کالا

شیر سرد کن صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزات موجود در دامداری ها، لبنیاتی ها، کارخانه های تولید بستنی و محل عرضه شیر و... می باشد، که توسط صنایع برودتی سردین کالا، تولید و به بازار عرضه می شود.

راهنمای خرید دستگاه شیر سرد کن صنعتی صنایع برودتی سردین کالا

شیر سرد کن

یکی از مهم ترین و پرفروش ترین تجهیزات لبنیاتی که صنایع برودتی سردین کالا تولید کننده ی آن می باشد، دستگاه شیر سرد کن می باشد، که وظیفه ی اصلی آن خنک نگه داشتن شیر و جلوگیری از خراب و فاسد شدن شیر جلوگیری می باشد، تا از آن شیر برای تولید انواع فرآوده های لبنیاتی مورد استفاده قرار می گیرند. هم چنین توجه داشته باشید، که شیر و محصولات لبنیاتی جزء پرمصرف ترین  و مهم خوراکی ها می باشند، به همین خاطر نگهداری از شیر برای تولید آن ها دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد، و با توجه این که عمر شیر خام حدود 48 ساعت می باشد، پس بنابراین باید تا قبل از خرابی آن اقدامات لازم را انجام شود. شیر سرد کن صنعتی سردین کالا در گنجایش های مختلف (100 لیتری تا 2000 لیتری) در دو مدل تک مخزن و دو مخزن طراحی و تولید می شود، و سپس روانه ی بازار می شود. 

این دستگاه به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات دامداری ها و دامپروری ها، ایستگاه های جمع آوری ها، فروشگاه ها ، لبنیاتی ها و محل عرضه شیر خام و غیر پاستریزه همچنین کارخانه های تولید بستنی و کیک و کلوچه به شمار می رود. شیرسردکن ها دارای مخازنی جهت نگه داری شیر می باشند، که با چرخش مداوم شیر علاوه بر سرد نگه داشتن از فاسد شدن و خرابی شیر جلوگیری می کند.

انواع دستگاه شیر سرد کن صنعتی

راهنمای خرید دستگاه شیر سرد کن صنعتی صنایع برودتی سردین کالا

شیر سرد کن های استیل سردین کالا با توجه به قدرت کمپرسور و کارایی محصول به سه دسته ی شیرسردکن دامداری، شیرسرد کن لبنیاتی، شیرسردکن پلیت تقسیم می شوند.

دستگاه های شیرسردکن دامداری و لبنیاتی طبق نیاز مشتری و ابعاد مورد نظر در دو مدل تک مخزن و دو مخزن تولید و به بازار عرضه می شود، که می توانید از دو مخزن به صورت جدا و یا همزمان استفاده کنید.

شیر سرد کن لبنیاتی

از دستگاه شیر سرد کن لبنیاتی در فروشگاه های لبنیاتی و ماست بندی ها مورد استفاده قرار می گیرند، و معمولا در ظرفیت های 100 لیتری تا 500 لیتری طراحی و تولید می شوند. این دستگاه را هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

شیر سرد کن دامداری و دام پروری

شیر سرد کن دامداری با شیر سرد کن فروشگاهی فرق دارند، و دارای ساختاری متفاوت می باشند. شیر را بعد دوشیدن از دام در درون این شیرسرد کن می ریزند، و معمولاً در گنجایش های مختلف 1000 و 2000 لیتری تولید می شوند. این شیرسردکن ها جهت تخلیه دارای پمپ تخلیه می باشد، و برعکس شیر سرد کن فروشگاهی به صورت افقی تولید و دارای مخزنی عریض می باشد. 

شیر سرد کن پلیت

جهت خنک و سرد کردن شیر و یا دوغ در کوتاه ترین زمان از دستگاه پلیت استفاده می شود. یکی از ویژگی های این دستگاه این است، که قابلیت سرد کردن شیر را برای تهیه ی انواع فرآوردههای لبنیاتی را دارد، ولی دارای همزن نمی باشد، و کارایی آن بیشتر در کارخانه های تولید بستنی می باشد. شما می توانید شیر را در این دستگاه سریعاً خنک کرد، و بعد از آن به دستگاه شیرسردکنی که دارای همزن می باشد، منتقل کنید.

شیر سرد کن مکعبی 

شیر سرد کن مکعبی که به اغلب به صورت چهار گوش تولید می شود، در دامداری ها مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه به خاطر اشغال کردن حجم کم بسیار برای دامداری ها مناسب می باشد، و کارایی بیشتری نیز دارد. 

شیر سرد کن استوانه ای 

از شیر سرد کن استوانه ای در صنایع کیک و کلوچه و کارخانجات محصولات لبنیاتی و توزیع شیر خام استفاده می شود.

 

بیشتر بخوانید: پاتیل پخت شیر

انواع یخچال شیر سرد کن سردین کالا برحسب لیتراژ 

راهنمای خرید دستگاه شیر سرد کن صنعتی صنایع برودتی سردین کالا

شیر سرد کن 200 لیتر

شیر سرد کن های ۲۰۰ لیتر معمولاً در دو مدل تک مخزن و دوقلو طراحی و تولید می شوند، همزن این دستگاه به صورت اتوماتیک می باشند، که با استفاده از همزن دمای شیر را به یه دمای مناسب می رسانند. از این شیر سردکن در مکان های مختلفی اعم از لبنیاتی ها، دامداری ها، گاوداری ها مورد استفاده قرار می گیرند. جنس بدنه ی این محصول تمام استیل و  دارای عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان می باشد.

شیر سردکن 300 لیتر

شیر سردکن های 300 لیتر معمولاً در دو مدل تک مخزن و دوقلو طراحی و تولید می شوند، و بر روی بدنه ی این دستگاه ترموستات جهت کنترل و تنظیم دما نصب شده است. هم چنین دارای همزنی از جنس استیل ضدزنگ می باشد، که بر روی قسمت بالایی دستگاه قرار گرفته شده اند، که با هم زدن دائمی شیر از یکنواخت شیر جلوگیری می‌ کند. این شیر سردکن های دامداری دارای یک موتور قوی می باشد، که قدرت موتور آن نسبت به کارکرد و استفاده آن سه چهارم و یک اسب می‌ باشد.

شیرسردکن 500 لیتر

شیرسردکن های 500 لیتر معمولاً در دو مدل تک مخزن و دوقلو طراحی و تولید می شوند. بدنه ی داخلی مخزن شیر یا دوغ میله، جنس همزن و لوله تخلیه ی آن از نوع استیل بوده، و شیر یا دوغ مورد نظر حتی پس از چند روز قرارگیری در این دستگاه هیچ گونه تغییری در طعم و مزه ی آن به وجود نخواهد آمد. این دستگاه قابلیت کار در هر فروشگاه، کارگاه ها لبنیاتی، دام داری و گاوداری را با کم ترین میزان مصرف انرژی را دارد.

 شیر سردکن 1000 لیتر

شیر سردکن صنعتی 1000 لیتر قابلیت خنک کردن حجم زیادی از شیر را در کوتاه ترین زمان دارد. هم چنین می تواند دمای آن را در یک مقدار ثابت نگه دارند. به خاطر این که بخش داخلی شیر سردکن جهت نگه داری شیرها دارای حساسیت زیادی هستند، به همین خاطر جنس بدنه ی آن ها از نوع استیل می باشد، که در برابر خوردگی یا زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشند. موتور این دستگاه از نوع دانفوس می باشد، که این نوع از موتورها به خاطر داشتن قدرت زیاد می تواند باعث افزایش راندمان دستگاه و طولانی تر شدن عمر شیر سردکن ها می شوند.

قطعات شیر سرد کن

بدنه دستگاه

یکی از مواردی که حتماً باید به توجه کنید، بدنه ی دستگاه می باشد، و از طرفی چون با مواد خوراکی سرو کار دارند، باید تمیز و مناسب باشند. جنس بدنه بیرونی شیر سرد کن های صنعتی از نوع استیل ضد زنگ و ضد خش (استیل نگیر مغناطیسی) می باشد، به همین خاطر در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم می باشد. بدنه ی این دستگاه ها جهت جلوگیری از هدر رفتن بیش از حد انرژی دارای عایق بندی تزریق فوم مجهز می باشد. در این دستگاه همچنین لوله هایی از جنس مس استفاده شده است، که به طور کامل لهیم کاری شده اند.

شیر تخلیه

در این شیر سرد کن های استیل برای این که بتوانند به راحتی شیر و یا دوغ را تخلیه کنند، دارای یک عدد شیر تخلیه با جنس استیل بر روی بدنه دستگاه استفاده شده است.

نشانگر دما

برای این که بتوانید دمای داخل و خارج مخزن را به راحتی ببینید، بر روی بدنه ی این دستگاه یک نشانگر دما (ترموستات دیجیتالی) بر روی بدنه قرار داده شده است، به همین خاطر شما به راحتی می توانید دمای مورد نظر  خودرا انتخاب کرد، و با انتخاب دمای مناسب از افزایش یا کاهش بیش از اندازه دما جلوگیری کنید. جهت نمایش دمای شیر این دستگاه به سنسورهای الکترونیکی مجهز شده است.

موتور شیر سرد کن

موتور به کار گرفته شده، در تولید شیر سردکن ها از نوع دانفوس می باشد، که دارای قدرت 3.4 اسب بخار می باشد، به همین خاطر می تواند توان و انرژی لازم را برای خنک نگه داشتن شیر و یا دوغ فراهم کند.

سیستم سرمایشی

شیر سردکن های صنعتی برای این که بتوانید سرما و برودت لازم را تأمین کنند، از کمپرسور و کندانسور در بدنه ی دستگاه قرار گرفته می شود. کمپرسورها وظیفه ی متراکم کردن گاز مبرد سرمایشی را انجام می دهند، و آن را به داخل کندانسور منتقل می کنند. کندانسور وظیفه ی تبدیل گاز مبرد را به مایع را انجام می دهد. 

عایق حرارتی

عایق بندی این دستگاه از نوع فوم تزریقی می باشد، تا با استفاده از این نوع عایق بندی از هدر رفتن بیش از اندازه دما جلوگیری و در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم. این عایق از آن جا که به صورت چند جداره ساخته شده است، در بین یکی از جداره های آن تزریق می شود.

الکتروموتور

برای به حرکت درآوردن همزن در این سیستم ها از الکتروموتور بسیار پرقدرتی استفاده شده است، که با تغذیه از انرژی الکتریکی کار می کند، و قدرت و توان لازم را جهت حرکت همزن و هم زدن موادی مانند مایه ی بستنی را فراهم می کند.

مخزن

با توجه به این که مخزن شیرسردکن های صنعتی یکی از مهم ترین بخش های این دستگاه می باشد، چون شیر را در آن نگهداری می کنند، به همین خاطر باید بهترین مخزن را داشته باشند، تا شیر فاسد و غیر قابل استفاده نشود. مخزن ها معمولاً در ظرفیت های مختلف (200 تا 1000 لیتری) طراحی و تولید می شوند.

مشخصات فنی شیر سردکن صنعتی سردین کالا

  • جنس بدنه استیل
  • جنس وان استیل نگیر
  • در دو مدل تک مخزن و دو مخزن
  • از 100 تا 1000 لیتر برای سوپرمارکت با دامداری
  • سیستم عایق تزریق فوم فشرده
  • انتخاب موتور با توجه به سفارش مشتری
  • در دو نوع استوانه و چهار گوش موجود است
  • لوله های رسانا و مسی و کاملا لهیم کاری شده، هستند.
  • موتور شیر سرد کن ها موتور فریزر می باشد.
  • ترموستات دیجیتال
  • رادیات مسی 24 پر
  • فن بزرگ
  • دارای کمپرسور و کندانسور با کیفیت و پر قدرت
  • نصب مایع شکن برای محافظت کمپرسور در شرایط بحرانی
  • دارای سنسور های الکترونیکی برای همزدن خودکار شیر
  • جنس بدنه داخلی استیل 304
  • جنس استیل نمای بدنه استیل 304
  • عایق بدنه با فوم تزریقی پلی اورتان
  • الکتروموتور و گیربکس حلزونی جهت همزدن یکسان
  • شیر تخلیه مدل پروانه ای (50) با قابلیت جا به جایی و شست و شوی آسان
  • دارای سنسورهای الکترونیکی برای نمایش و کنترل دمای شیر
  • کویل و دستگاه با صفحات پیلو پلیتی استیل، جوش لیزری به روش نوین
  • قابلیت نصب باسکول با صفحه های نمایشگر و دیجیتال
  • دارای همزن گیربکسی
  • برق مصرفی تک فاز، سه فاز (با توجه به نوع شیر سرد کن)
  • جنس پرچ ها فولادی

جدول قیمت اسفند ماه شیر سرد کن

صنایع برودتی سردین کالا یکی از برترین و معتبر ترین تولید کننده ی شیر سردکن های دامداری و لبنیاتی با به کارگیری از بهترین متریال و جدید ترین تکنولوژی می باشد، و همواره در تلاش است، تا محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب به تمام مشتریان ارائه دهد.

انواع شیر سرد کن ها برحسب لیتراژ و مشخصات فنی اعم از قدرت کمپرسور تک موتور و دو موتور بودن محصول قیمت‌ گذاری می شود، و برای بدست آوردن اعتماد مشتریان و معرفی مجموعه ی ما به دیگران تمام محصولات این شرکت دارای گارانتی 18 ماهه و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

قیمت ها با توجه به نوسانات بازار حدودی می باشد. جهت استعلام قیمت دقیق با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

مدل 

قطعات داخلی شیر سرد کن 

قیمت

شیر سرد کن 200 لیتری تک مخزن لبنیاتی

  • موتور کلترون امبراکو دانفوس
  • برق تک فاز
  • سیم پیچی مسی
  • بدنه تمام لحیم
  • داخل استیل نگیر
  • بیرون استیل خشدار
  • شیر تخلیه شلاقی
19,500,000 تومان

شیرسردکن 200 لیتری تک مخزن دامداری

  • موتور کلترون امبراکو دانفوس
  • برق تک فاز
  • سیم پیچی مسی
  • بدنه تمام لحیم
  • داخل استیل نگیر
  • بیرون استیل خشدار
  • شیر تخلیه شلاقی
20,500,000 تومان

شیر سردکن 300 لیتری تک مخزن لبنیاتی

  • موتور کلترون امبراکو دانفوس
  • برق تک فاز
  • سیم پیچی مسی
  • بدنه تمام لحیم
  • داخل استیل نگیر
  • بیرون استیل خشدار
  • شیر تخلیه شلاقی
20,500,000 تومان

شیر سرد کن 300 تک مخزن دامداری

  • موتور کلترون امبراکو دانفوس
  • برق تک فاز
  • سیم پیچی مسی
  • بدنه تمام لحیم
  • داخل استیل نگیر
  • بیرون استیل خشدار
  • شیر تخلیه شلاقی
21,500,000 تومان

شیر سرد کن 500 لیتری تک مخزن لبنیاتی

  • موتور کلترون امبراکو دانفوس
  • برق تک فاز
  • سیم پیچی مسی
  • بدنه تمام لحیم
  • داخل استیل نگیر
  • بیرون استیل خشدار
  • شیر تخلیه شلاقی
22,000,000 تومان

شیر سرد کن 500 تک مخزن دامداری

  • موتور کلترون امبراکو دانفوس
  • برق تک فاز
  • سیم پیچی مسی
  • بدنه تمام لحیم
  • داخل استیل نگیر
  • بیرون استیل خشدار
  • شیر تخلیه شلاقی
26,000,000 تومان

شیر سرد کن 1 تن دامداری

  • موتور کلترون امبراکو دانفوس
  • برق تک فاز
  • سیم پیچی مسی
  • بدنه تمام لحیم
  • داخل استیل نگیر
  • بیرون استیل خشدار
  • شیر تخلیه شلاقی
45,500,000 تومان 

شیر سرد کن 200 لیتری دوقلو

 

  • موتور کلترون امبراکو دانفوس
  • برق تک فاز
  • سیم پیچی مسی
  • بدنه تمام لحیم
  • داخل استیل نگیر
  • بیرون استیل خشدار
  • شیر تخلیه شلاقی
28,000,000 تومان 

شیر سرد کن 300 لیتری دو قلو تک موتوره

  • موتور کلترون امبراکو دانفوس
  • برق تک فاز
  • سیم پیچی مسی
  • بدنه تمام لحیم
  • داخل استیل نگیر
  • بیرون استیل خشدار
  • شیر تخلیه شلاقی
27,000,000 تومان  
شیر سرد کن 300 لیتری دو قلو دو موتوره
  • موتور کلترون امبراکو دانفوس
  • برق تک فاز
  • سیم پیچی مسی
  • بدنه تمام لحیم
  • داخل استیل نگیر
  • بیرون استیل خشدار
  • شیر تخلیه شلاقی
32,000,000 تومان 
شیر سرد کن ۵۰۰ لیتری دوقلو تک موتوره
  • موتور کلترون امبراکو دانفوس
  • برق تک فاز
  • سیم پیچی مسی
  • بدنه تمام لحیم
  • داخل استیل نگیر
  • بیرون استیل خشدار
  • شیر تخلیه شلاقی
29,000,000 تومان 
شیر سرد کن ۵۰۰ لیتری دوقلو دو موتوره
  • موتور کلترون امبراکو دانفوس
  • برق تک فاز
  • سیم پیچی مسی
  • بدنه تمام لحیم
  • داخل استیل نگیر
  • بیرون استیل خشدار
  • شیر تخلیه شلاقی
36,000,000 تومان 
قیمت شیر سرد کن های تک مخزن و دوقلو سردین کالا
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6nwO
مطلب قبلی
درمان کم خونی
مطلب بعدی
بستنی ساز
نظرتان را بنویسید
نظرات
geekgirl
شیر سرد کن
geekgirl
https://shirzadmachine.com/post/13/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D9%86
موارد بیشتر