نورد ورق استیل در شیراز -شیراز خم

نورد ورق استیل در شیراز -شیراز خم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
shirazkham

نورد ورق استیل در شیراز

نورد ورق استیل در شیراز یک فرآیند صنعتی است که در آن ورق های فلزی به صورت پیوسته از طریق دو غلطک گرم نورد شده و به ضخامت های مختلف تبدیل می شوند. این فرآیند باعث افزایش قابل توجه قابلیت خمش، کشش و سختی ورق ها می شود.

برای انجام نورد ورق استیل، ابتدا باید ورق های فولادی را به صورت پهن و باریک تهیه کرد. سپس این ورق ها به دمای بالا (حدود 1200 درجه سانتیگراد) گرم می شوند تا قابل نورد شدن باشند. در این مرحله، دو غلطک نورده به صورت پشت سر هم قرار داده می شوند و ورق ها بین آن ها عبور می کنند. در حین عبور، ضخامت و عرض ورق کاهش پیدا کرده و به صورت پایانی خروجی داده می شود.

برخلاف فولاد ساده، ورق های نورد شده دارای ویژگی های خاصی هستند. این ورق ها دارای سطح صاف، ضخامت یکنواخت، مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی، قابلیت خمش و تغییر شکل بالا، مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت و قابلیت جذب رنگ بهتر هستند. به علاوه، نورد ورق استیل باعث کاهش قابل توجه قطعات فلزی مورد نظر می شود که در نهایت باعث کاهش هزینه تولید محصولات فلزی می شود.

نورد ورق استیل در شیراز، فرایندی است که در طی آن ضخامت یک ورق به جنس استیل، تحت فشار غلتک های نورد، به مرور کاهش خواهد یافت و در نتیجه تغییر شکل مورد نظر روی آن اعمال خواهد شد. در این فرایند ورق های استیل با با کیفیت ها، ابعاد، ضخامت، شکل و ابعاد متفاوت و سطوح صاف تولید می‌شوند. هر چه تلورانس ضخامت این ورق در کل سطح آن کمتر باشد، مرغوبیت آن بالاتر است. به همین نسبت هر چه ورق صاف تر باشد، ورق مرغوب تری به حساب می‌آید. یکی از مزایای نورد ورق استیل این است که شما پس از پایان فرایند نورد، امکان پرداخت وسیع تری بر ورق دارید و به این واسطه می‌توانید کاربردهای بیشتری به ورق بدهید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4gpV
نظرتان را بنویسید