ارورهای ماشین ظرفشویی ایکس ویژن

ارورهای ماشین ظرفشویی ایکس ویژن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

در این مقاله به بررسی ارورهای ظرفشویی ایکس ویژن پرداخته‌ایم.اگر شما عزیزان نیز در منزل خود از این برند استفاده میکنید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.اگر ماشین ظرفشویی ایکس ویژن شما با مشکل مواجه است، ممکن است کدی را روی صفحه نمایش نشان دهد. هر کد نشان دهنده یک مشکل متفاوت در دستگاه شما است و اغلب بدون تماس با تعمیرکار متخصص قابل رفع است. ما در این مقاله به عیب یابی و بررسی ارورهای ظرفشویی ایکس ویژن پرداخته ایم و سعی کردیم روش برطرف کردن هریک از این ارورها را برای شما عزیزان بیان کنیم.شما عزیزان میتوانید سوالات خود را از طریق چت انلاین با مشاوران ما در میان گذاشته و به صورت رایگان از کارشناسان ما کمک بگیرید.

در صورت تکرار کدخطا یا ارور ظرفشویی ایکس ویژن توصیه می‌شود برای جلوگیری از آسیب جدی به دستگاه سریعا برای رفع مشکل اقدام کنید. برخی از ایرادات ظرفشویی ایکس ویژن جزئی بوده و چنانچه با معنای هر کدخطا آشنایی داشته باشید، می‌توانید خودتان ایراد پیش آمده را برطرف کنید.اما در صورتی که ارور نمایش داده شده به صورت مرتب تکرار شده و اقدامات ذکر شده برای برطرف کردن ارور موثر نباشد باید با نزدیکترین شعبه تهران سرویس آنلاین تماس حاصل کرده و درخواست تکنسین خود را ثبت نمایید.

https://www.tehranservic.com/xvision-dishwasher-errors/

تعمیر ظرفشویی ایکس ویژن:

این روزها باتوجه‌به افزایش قیمت لوازم‌خانگی بسیاری از مردم روی به تعمیرات لوازم خود آورده و از تعویض آنها منصرف شده اند. دراین‌بین نیز افراد به دنبال شرکت‌های معتبری هستند که از کیفیت خدمات آن‌ها مطمئن بوده و با خیالی آسوده تعمیرات دستگاه خود را به ایشان بسپارند.تهران سروی آنلاین بیش از ۱۰ سال است که در زمینه تعمیرات انواع مدل ظرفشویی ایکس ویژن فعالیت داشته و همواره توانسته بالاترین سطح رضایت در بین شرکت‌ها به دست آورد.

تیم متخصصان تهران سرویس آنلاین از بهترین تعمیرکاران پایتخت تشکیل شده و همواره در تعمیرات خود از باکیفیت‌ترین قطعات یدکی استفاده می‌کنند این موضوع سبب شده تا مشتریان بسیاری هر روزه برای تعمیر ماشین ظرفشویی ایکس ویژن خود با شعبه های تهران سرویس انلاین در تماس باشند.

 

تهران سرویس آنلاین با ارائه خدمات در زمینه ظرفشویی ایکس ویژن:

• تعمیر ظرفشویی ایکس ویژن

• سرویس ظرفشویی ایکس ویژن

• نصب ظرفشویی ایکس ویژن

•تعویض لاستیک درب ظرفشویی ایکس ویژن

•تعمیر برد ظرفشویی ایکس ویژن

برای مطالعه مقاله ارورهای ماشین ظرفشویی آریستون اینجا کلیک کنید.

 

علت بروز ارور در ظرفشویی ایکس ویژن:

برخی از مدل‌های ظرفشویی ایکس ویژن با صفحه نمایش دیجیتال هستند و ممکن است یک کد خطا نشان دهند. این کد معمولاً در دفترچه راهنمای کاربری یا ادامه ی مقاله آورده شده است. با استفاده از این کد، می‌توانید بیشتر درباره مشکل و راه‌حل‌های آن بدانید.

 

ایراد در شیر آب ورودی دستگاه

ایراد در شیر برقی

ایراد سنسور بررسی سطح آب

گرفتگی شیلنگ ورودی

فشار کم آب شهری

نصب غیر اصولی دستگاه

اتصالات نادرست

ایراد در لاستیک درب دستگاه

چینش غیر اصولی ظروف

مشکل در پمپ تخلیه

مشکل در گرفتگی چاه فاضلاب

گرفتگی فیلترهای دستگاه

نقص در پمپ تخلیه

گرفتگی و رسوب در شلنگ تخلیه

نقص در محافظ برق دستگاه

نوسانات برق شهری

مشکلی در سیم کشی و فیوز ساختمان

ایراد در پریز برق

ایراد در برق ماشین ظرفشویی ایکس ویژن

معیوب بودن برد الکترونیکی

تعمیرات ماشین ظرفشویی ایکس ویژن

لیست ارورهای ظرفشویی ایکس ویژن:

ما در ادامه به برسی لیست ارورهای ماشین ظرفشویی ایکس ویژن پرداخته ایم تا ما عزیزان به راحتی بتوانید با مراجعه به این لیست دستگاه خود را عیب یابی و تعمیر کنید.در صورت نیاز به مشاوره و صحبت با کارشناس متخصص ماشین ظرفشویی ایکس ویژن با ما در تماس باشید.

 

ارور یا کدخطا Er01 ماشین ظرفشویی ایکس ویژن :

شرح خطا : پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی دچار مشکل شده است.

علت ایجاد ارور : نمایش این خطا در دستگاه بیانگر وجود انواع نقص و مشکل در پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی خواهد بود، از رایج ترین مشکلات به وجود آمده برای پمپهای تخلیه می توان به از کار افتادگی پمپ، مسدود شدن مسیر پمپ و همچنین قرار گرفتن پمپ در حالت مدار باز اشاره نمود.

راه حل : شما می توانید با تمیز کردن فیلتر پمپ تخلیه دستگاه به منظور رفع کد خطا مزبور اقدام به عمل کنید، اما در صورت ادامه پیدا کردن این مشکل با نمایندگی تعمیرات مجاز ماشین ظرفشویی تماس حاصل کنید.

برای مطالعه مقاله ارورهای ماشین ظرفشویی مجیک اینجا کلیک کنید.

 

ارور یا کدخطا Er02 ماشین ظرفشویی ایکس ویژن :

شرح خطا : اختلال سنسور دمای ماشین ظرفشویی ایکس ویژن.

علت ایجاد ارور : عواملی که موجب عدم کارکرد صحیح ترموستات و یا سنسور دما خواهد شد، وجود انواع نقص فنی در ترموستات و یا سیمکشی آن خواهد بود، هچنین در برخی ازمواقع این خطا به علت بروز انواع اختلال در روند کارکرد برد اصلی دستگاه رخ خواهد داد.

راه حل : به منظور تشخیص دقیق و اطمینان از عامل اصلی اختلال به کمک کارشناس متخصص تعمیر به بررسی و عیب یابی دقیق ماشین ظرفشویی خود بپردازید تا در صورت لزوم و با تشخیص کارشناس به تعمیر و یا تعویض قطعه مورد نظر جهت رفع عیب صحیح دستگاه بپردازید.

 

ارور یا کدخطا Er03 ماشین ظرفشویی ایکس ویژن :

شرح خطا : ماشین ظرفشویی ایکس ویژن روشن نمی شود.

علت ایجاد ارور : از عوامل اصلی بروز این خطا در دستگاه می توان به اختلال در برق ساختمان، قطعی در سیم کشی داخلی یا سیم دوشاخه دستگاه و همچنین اختلال در منبع تغذیه اشاره نمود.

راه حل : پس از اطمینان حاصل نمودن از عدم وجود هرگونه اختلال در برق ساختمان، به کمک کارشناس متخصص تعمیرات به بررسی و رفع عیب صحیح ماشین ظرفشویی خود بپرازید.

 

ارور یا کدخطا Er04 ماشین ظرفشویی ایکس ویژن :

شرح خطا : اختلال در بخش ورودی آب به ماشین ظرفشویی.

علت ایجاد ارور : مواردی همچون اختلال در جریان آب منزل و یا معیوب بودن شلنگ ورودی آب و یا انواع خرابی در شیربرقی و یا میکروسوییچ دستگاه موجب آن شده تا آب کافی به منظور شست و شوی ظروف وارد دستگاه نشود و این خطا در ماشین ظرفشویی رخ دهد.

راه حل : پس از بررسی و اطمینان حاصل نمودن از صحت جریان آب منزل و همچنین سلامت و عدم انسداد شلنگ ورودی آب، در صورت مواجهه مجدد این کد خطا در دستگا با نمایندگی مجاز معتبر ماشین ظرفشویی ایکس ویژن تماس بگیرید.

 

ارور یا کدخطا Er05 ماشین ظرفشویی ایکس ویژن :

شرح خطا : خطای نشتی در ماشین ظرفشویی.

علت ایجاد ارور : عواملی همچون انواع خرابی و یا پارگی در شلنگ های آب متصل به دستگاه، چیدمان غیراستاندارد ظروف در داخل ماشین ظرفشویی و همچنین نشت از قطعات داخلی دستگاه موجب بروز این خطا خواهد شد.

راه حل : پس از اطمینان حاصل نمودن از سلامت شلنگ های متصل و همچنین عدم انصداد در مسیر تخلیه دستگاه، به منظور عیب یابی دقیق و رفع عیب صحیح دستگاه خود با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی تماس حاصل کنید.

برای مطالعه مقاله ارورهای ماشین ظرفشویی بست اینجا کلیک کنید.

 

ارور یا کدخطا Er06 ماشین ظرفشویی ایکس ویژن :

شرح خطا : خطا در بخش قفل کودک ماشین ظرفشویی.

علت ایجاد ارور : نمایش این کد خطا که به صورت ارور CL نیز نمایش داده می شود نشانگر فعال بودن قفل کودک دستگاه خواهد بود، که این بخش در واقع یک سطح ایمنی برای جلوگیری از تنظیمات شست و شوی دستگاه خواهد بود.

راه حل : به منظور رفع این کد خطا در ماشین های ظرفشویی، کلید Child Lock را به مدت 3 الی 5 ثانیه نگه دارید تا قفل کودک در حالت غیرفعال قرار گرفته و تمامی دکمه های دستگاه به حالت کارگرد استاندارد خود برگردند.

 

ارور یا کدخطا Er07 ماشین ظرفشویی ایکس ویژن :

شرح خطا : خطا کف بیش از حد استاندارد در ماشین های ظرفشویی.

علت ایجاد ارور : از اصلی ترین عوامل موجب بروز این خطا می توان به عدم استفاده از شویندهای استاندارد در هنگام شست و شوی ظروف و یا تراز نبودن دستگاه اشاره نمود.

راه حل : پس از اطمینان حاصل نمودن از تراز بودن دستگاه حتما از شوینده های مخصوص ماشین ظرفشویی به جای انواع شوینده های دستی استفاده کنید، در صورت عدم رفع این اختلال با تعمیرگاه مجاز ماشین های ظرفشویی ایکس ویژن تماس حاصل کنید.

 

ارور یا کدخطا Er08 ماشین ظرفشویی ایکس ویژن :

شرح خطا : وارد شدن بیش از حد آب در داخل ماشین های ظرفشویی.

علت ایجاد ارور : از عواملی که موجب بروز این خطا در دستگاه خواهد شد، وجود انواع اختلال در بخش سیمکشی داخلی و یا اختلال در برد و شیر الکترونیکی ماشین ظرفشویی خواهد بود.

راه حل : پس از مواجهه با این خطا در دستگاه خود با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی تماس حاصل نموده و به کمک یک کارشناس متخصص تعمیر به بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه خود بپردازید.

برای مطالعه مقاله ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات اینجا کلیک کنید.

 

ارور یا کدخطا Er09 ماشین ظرفشویی ایکس ویژن :

شرح خطا : اختلال در بخش گرمایشی ماشین ظرفشویی ایکس ویژن.

علت ایجاد ارور : بروز انواع اختلالات در بخش های همچون هیتر و یا سیمکشی هیتر و ترمیستور دستگاه می تواند موجب نمایان شدن این خطا در ماشین ظرفشویی باشد.

راه حل : به کمک یک کارشناس متخصص تعمیرات به بررسی و رفع عیب صحیح ماشین ظرفشویی خود بپردازید.

برای مطالعه مقاله ارورهای ماشین ظرفشویی کرال اینجا کلیک کنید.

 

چگونه اقدام به رفع اخطار ماشین ظرفشویی ایکس ویژن در منزل نماییم؟

امروزه بسیاری از ماشین های ظرفشویی از جمله ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مجهز به برد الکترونیکی بوده و در صورت خرابی آلارم مربوط به آن ایراد بر روی صفحه نمایش دجیتالی ماشین ظرشویی ظاهر می شود. شما به کمک این کدهای خطا به سادگی میتوانید پی به نوع خرابی ظرفشویی ایکس ویژن برده و در سریع ترین زمان ممکن آن را برطرف نمایید. همچنین زمانی که ماشین ظرفشویی ایکس ویژن شما نیاز به رفع ایراد دارد، با شناختن کدهای خطا ماشین ظرفشویی ایکس ویژن خود، می توانید قبل از تماس گرفتن با تعمیرکار تا حدودی متوجه شوید که ماشین ظرفشویی شما در چه قسمتی با مشکل مواجه شده است.

کدهای خطا یکی از ویژگی های بسیار خوب در ماشین ظرفشویی ایکس ویژن می باشند که کار تشخیص ایراد ماشین ظرفشویی را آسان می کند. در این مقاله کد آلارم ماشین ظرفشویی ایکس ویژن را برای شما به طور کامل شرح دادیم که با توجه به آن ها می توانید مشکلات جزئی و ساده دستگاه خود را رفع کنید.

برای مطالعه مقاله ارورهای ماشین ظرفشویی مای تگ اینجا کلیک کنید.

ارورهای ماشین ظرفشویی ایکس ویژن

برطرف کردن ارور ظرفشویی ایکس ویژن در شمال تهران :

تهران سرویس آنلاین با داشتن شعبه در شمال تهران امکان اعزام نیرو درکمتر از یک ساعت را برای مشتریان عزیز شمال شهر فراهم نموده است .کافیست با شماره تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل نمایید .

 

برطرف کردن ارور ظرفشویی ایکس ویژن در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت سفارشات خود کافیست با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین با ضمانت ۶ ماه بهرمند شوید

 

برطرف کردن ارور ظرفشویی ایکس ویژن در شرق تهران :

تهران سرویس آنلاین تعمیر ظرفشویی ایکس ویژن را در سراسر شرق تهران در کمترین مدت زمانی با ضمانت نامه و ارائه داغی قطعات تعویضی انجام میدهد .تمامی خدمات بر اساس نرخ اتحادیه و در پایان کار از مشتریان عزیز دریافت میشود .تماس با ۷۷۲۴۱۵۰۵

 

برطرف کردن ارور ظرفشویی ایکس ویژن در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیر ظرفشویی ایکس ویژن مشتریان عزیز مینمایند. ضمانت نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخودار میگردد.شماره تلفن شعبه مرکزی ۶۶۶۵۹۳۳۸

 

برطرف کردن ارور ظرفشویی ایکس ویژن در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۳۳۴ تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب ظرفشویی ایکس ویژن را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

 

نحوه ثبت درخواست در تهران سرویس آنلاین :

برای ثبت سفارش در تهران سرویس آنلاین میتوانید به نزدیکترین شعبه ما به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید و یا با ارسال پیامک مشخصات خود برای کارشناسان ما ارسال کنید،پس از ارسال پیامک کارشناسان تهران سرویس آنلاین با شما تماس خواهند گرفت و نزدیکترین تکنیسین را برای شما اعزام میکنند.مشترکین قبلی با بیان کد اشتراک و یا شماره فاکتور قبلی میتوانند از ۱۰ درصد تخفیف مجموعه ما بهرمند شوند.

 

ساعت مراجعه تکنیسین چه ساعتی از روز خواهد بود:

پس از ثبت درخواست توسط مشتریان عزیز نزدیکترین تکنسین در کمتر از ۱ ساعت در محل شما حاضر بوده و نسبت به رفع مشکل ظرفشویی ایکس ویژن فریزر شما عزیزان اقدام خواهد کرد.اما در صورتی که ساعت مشخصی را برای حضور تعمیرکار ظرفشویی ایکس ویژن خود در نظر گرفته اید، در هنگام ثبت درخواست با کارشناس پشتیبان ساعت حضور را اعلام نمایید.برای دریافت خدمات در روزهای تعطیل و بخصوص جمعه ها میتوانید از چند روز قبل ساعت و روز مد نظر را با کارشناس پشتیبانی فیکس کرده تا تعمیرات شما در تایمم مقرر انجام گردد.

 

اگر از ارائه خدمات ظرفشویی ایکس ویژن ناراضی باشیم چه کاری باید انجام دهیم:

مجموعه ما با داشتن بیش از ۱۰۰ پشتیبان فعال در راستای ثبت نظرات شما عزیزان آماده است، تا تمامی نظرات و انتقادات شما را در بهبود ارائه خدمات تهران سرویس آنلاین به کار گیرد.بعد از اتمام ارائه خدمات توسط کارشناسان در صوررت عدم رضایت از نحوه انجام کار و یا هرگونه مشکل پیش امده کافیست با شماره تماس مرکزی تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید، تا شکایت شما از طریق دفتر مرکزی پیگیری شود و نتیجه آن به شما ابلاغ شود.

 

چرا تعمیرکار ظرفشویی ایکس ویژن خود را باید از تهران سرویس آنلاین درخواست دهید:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۱۰ سال و مختص تعمیرات ظرفشویی ایکس ویژن

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت

۱۰-بالاترین رضایت مردمی

۱۱-ارائه خدمات تمامی برندهای ظرفشویی در تهران

۱۲-اعزام نیرو در کوتاه ترن بازه زمانی به سراسر پایتخت

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/k98N
نظرتان را بنویسید