راهنمای خرید ال ای دی رشد گیاه (قسمت دوم) 

راهنمای خرید ال ای دی رشد گیاه (قسمت دوم) 
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
گرولایت

نکاتی که باید هنگام خرید ال ای دی رشد گیاه در نظر بگیرید:

انتخاب چراغ رشد LED

ال ای دی ها مهم ترین اجزای نور رشد هستند. اینها خود نور تولید می کنند و به تحریک رشد شاهدانه شما کمک می کنند.گزینه های زیادی برای LED ها از چراغ های رشد مختلف وجود دارد. این یکی از تبلیغاتی ترین مشخصات LED رشد است، زیرا در مورد کیفیت نوری که می تواند تولید کند بسیار صحبت می کند.برخی از تولید کنندگان قابل توجه LED که توسط چراغ های رشد LED پیشرو استفاده می شوند سامسونگ و کری هستند. آنها به خاطر رنگ‌هایشان شناخته شده‌اند و اغلب قرمزهای تیره تولید می‌کنند تا فتوسنتز را تحریک کنند.

یک نمونه عالی از چراغ رشد LED که از سامسونگ یا کری استفاده می کند، آرایه تقویت کننده بلوم LED اپتیک است. از هر دو برند برای تولید رنگ های قرمز، آبی و سفید برخوردار است. سیستم های خنک کنندهداشتن یک سیستم خنک کننده کارآمد روی چراغ رشد LED شما نیز بسیار مهم است.

در حالی که LED ها بسیار سردتر از نورهای سنتی هستند، به یاد داشته باشید که رشد حشیش گرمای بیشتری نسبت به سایر انواع گیاهان منتشر می کند.به همین دلیل است که بسیاری از تولید کنندگان چراغ های رشد بر سیستم های اتلاف گرما تعبیه شده در محصولات خود تاکید می کنند.در بیشتر موارد، چراغ های رشد LED مدرن دارای خنک کننده غیرفعال داخلی هستند.

 گزینه های خوب زیادی برای چراغ های رشد LED وجود دارد که از طراحی های خنک کننده عالی برخوردار هستند. فاکتور فرمچراغ‌های رشد LED به شکل فاکتورهای مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام دارای نقاط قوتی هستند. سه (3) نوع برای انتخاب وجود دارد که اکثر آنها دارای تنوع در طراحی هستند. پنل های معمولییک پانل نور رشد LED سنتی از دیودهای وات کوچک یا متوسط ​​و لامپ های فشرده استفاده می کند. بیشتر چراغ‌های رشد LED از طراحی پانل برای توزیع بهتر و در عین حال پایین نگه داشتن هزینه‌ها استفاده می‌کنند. پانل های مدرن تری نیز وجود دارند که لامپ های بزرگ و کوچک را در یک پانل ترکیب می کنند. 

اینها برای کاربردهای متنوع تر در رشد یک گیاه طراحی شده اند. پانل ها همچنین حاوی ترکیبی از برخی از ویژگی های LED های کوانتومی و چیپ روی برد (COB) هستند. ال ای دی های سبک گستردهال‌ای‌دی‌های گسترش‌یافته، وسایلی هستند که ال‌ای‌دی‌های کوچکی در آن‌ها قرار داده شده‌اند که به‌منظور پوشش دادن یک منطقه بزرگ است.دو (2) نوع LED به سبک Spread وجود دارد:

 تخته کوانتومی و ال ای دی اسپایدر. تابلوهای کوانتومیچراغ رشد LED تجاری HLG 650RHLG 650R با استفاده از بردهای کوانتومی بسیار کارآمد تابلوهای کوانتومی از گروه روشنایی باغبانی شروع شد، اگرچه این اصطلاح برای ال ای دی هایی که از این طرح استفاده می کنند استفاده شده است. بردهای کوانتومی از دیودهای کم وات استفاده می‌کنند و به گزینه‌های محبوب تبدیل شده‌اند، زیرا بازده خوبی با توان کمتر تولید می‌کنند. 

ال ای دی های عنکبوتیال ای دی های عنکبوتی به طراحی بازوی چندگانه فیکسچر در پخش ال ای دی های کوچکتر اشاره دارند. از آنجایی که این فیکسچر از بازو استفاده می کند، به جای تخته تک، LED های Spider فشرده تر به نظر می رسند و می توانند سبک تر از تخته های کوانتومی باشند.

 این وسایل ال ای دی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند اما نتایج بهتری به همراه داشته باشند چیپ روی برد (COB) Optic 6 3500k Dimmable COB Full Spectrum LED Grow LightOptic 6 3500k Dimmable COB Full Spectrum LED Grow Lightچراغ های رشد LED COB به دلیل روشنایی شدید خود شناخته می شوند. COB ها این روشنایی را به دلیل طرح بندی کمتر LED ها در یک منطقه کوچک دریافت می کنند. 

این چراغ های رشد برای کار در یک مکان کوچک طراحی شده اند، به همین دلیل است که غلظت نور بالاتری دارد. COB ها، در حالی که برای مناطق کوچکتر در نظر گرفته شده اند، از الکتریسیته بیشتری نسبت به چراغ های رشد LED سنتی یا سبک استفاده می کنند.  اجزای دیگرجدا از داشتن یک درایور خوب و چیپست LED، اگر چراغ های رشد شما از طریق یک کنترلر سازگار همگام شوند، کمک می کند.در حالی که چراغ های رشد LED معمولاً وصل می شوند و پخش می شوند، داشتن یک کنترلر به شما کمک می کند تا انتقال نور خود را هماهنگ کنید.

اجازه دهید نور به تدریج روشن شود تا طلوع خورشید را شبیه سازی کند و در زمان مناسب برای تقلید از غروب خورشید کم شود.همچنین، درایورهایی را که با چراغ های رشد LED شما همراه هستند بررسی کنید. بررسی کنید که آیا می‌توان آن‌ها را ارتقا داد و شاید برای بهبود مصرف انرژی خود به سراغ یکی ارتقا یافته بروید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wO8J
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر