راهنمای انتخاب آتلیه عکاسی و فیلم برداری از مراسم عروسی

راهنمای انتخاب آتلیه عکاسی و فیلم برداری از مراسم عروسی
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
فرشته جباری
راهنمای انتخاب آتلیه عکاسی و فیلم برداری از مراسم عروسی:

با یک بررسی و تحقیق ساده در مورد عکس های قدیمی به این نکته پی خواهیم برد که از زمانی که صنعت عکاسی به وجود آمد علاوه بر عکس های معمولی عکس های عروسی نیز گرفته می شد، چون ما با نگاهی ساده به تاریخ می توانیم عکس های عروسی شاهزادگان و شاهان را مشاهده کنیم.


در آن زمان این عکس ها علاوه بر ان که به عنوان یادگاری گرفته می شدند بلکه به عنوان یک سند زنده از تاریخ نیز بودند که ما الان می توانیم با مشاهده ی آنها پی به آداب و رسوم نیاکان خود ببریم و با طرز لباس پوشیدن و رسم های آنها آشنا شویم از آنجایی که عکس های عروسی در بهترین و شادترین روزهای زندگی یک فرد گرفته می شوند بنابراین از اهمیت خاصی برای همه برخوردار هستند و همه ی عروس و دامادهای عزیز تلاش می کنند حتما از این روزها عکس تهیه کنند تا در آینده یادآور بهترین خاطراتشان شود. احساسات وعواطف آن روزها را برایشان زنده کند.


اگر نگاهی گذرا به عکس های عروسی که از گذشته های دور تا به امروز گرفته شده اند بیندازیم در خواهیم یافت که این عکس ها تغییرات زیادی کرده است و دلایل این تغییرات نیز تغییر فرهنگ ها و تغییر مد و تغییر نگرش انسان ها بوده است که اجتناب ناپذیر است. معمولا عکس های عروسی همیشه پر از شادی و نشاط و شور است و در گذشته نیز این چنین بوده و هست و وقتی به عکس های عروسی گذشتگان نگاه می کنیم می بینیم که جمعیت زیادی با شور و اشتیاق عروس داماد را احاطه کرده اند.و این هنر عکاسی است که این لحظات قشنگ را ضبط و ثبت کرده است.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WPo4
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر