قیمت حلب رنگی متری چند است؟

قیمت حلب رنگی متری چند است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ahmadnabavi

 حلب سقف آهنی یکی از مهمترین اجزای ساختمان به حساب می‌آید. امروزه به دلیل شرایط جوی آب و هوا در مناطق شمال و بسیاری از ویلاها و حتی ساختمانهای مسکونی شاهد اجرای سقف‌های شیروانی رنگی فولادی هستیم. این سقف‌ها علاوه بر زیبایی دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و دارای انواع جنس و تنوع رنگ می‌باشد. قیمت حلب رنگی متری چند است؟ یعنی از لحاظ هزینه بر اساس سطح سقف بررسی می‌شود. این‌گونه است مساحت سقف هر اندازه باشد یک درصد ثابت مثلا 20 تا 25 میکرون روی ورق است و در بخش پشتی ضخامت آن دو برابر است و آنگاه قیمت حلب رنگی متری محاسبه می‌شود. برای آگاهی بیشتر از اینکه بخواهیم قیمت حلب رنگی متری چند است؟ را بررسی کنیم. باید بگوییم به عواملی همچون اندازه ورق، وزن ورق شیروانی، کیفیت تولید، کارخانه تولید کننده، به جنس ورق و همچنین به قطر(ضخامت) ورق نیز بستگی دارد. در این مقاله ما قصد داریم تا قیمت حلب رنگی متری برای سقف چند است را محاسبه کنیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت حلب رنگی متری چند است؟ با شرح جدول وزن حلب رنگی شیروانی

قیمت حلب رنگی بر اساس متریال هایی مانند نوع کیفیت و پوشش ورق با یکدیگر متفاوت هستند. روی ورق رنگی تولید شده حداقل 20 تا 25 میکرون و دو برابر پشت ورق ضخامت دارد و در دو مرحله تولید می‌شود. قیمت حلب رنگی متری علاوه بر ابعاد و قطر، همچنین به قیمت فلزاتی مانند فولاد و آهن به کار رفته و قیمت رنگ کوره‌ای بستگی دارد. نکته قابل ذکر: با توجه به نوسانات دلار در بازار بسیاری از محصولات قیمتشان تغییر می‌کند. محصولات آهن‌آلات از آن دسته محصولاتی می‌باشد که قیمت دلار مستقیم بر قیمت آن تاثیر دارد. حلب رنگی یکی از نمونه‌های محصولات آهنی است. اما باید گفته شود قیمت حلب رنگی متری نسبت به بقیه‌ی سقف‌ها تا اندازه‌ای مقرون به صرفه‌تر است. 

قیمت حلب رنگی متری چند است؟

مشخصات فنی ورق حلبی و جدول وزن هر متر حلب رنگی

در این مقاله جدولی برای شما تهیه کردیم تا وزن حلب رنگی را محاسبه کنید. تا بتوانید برای سقف پوشش رنگی خود بر اساس وزن بتوانید قیمت حلب رنگی متری را محاسبه کنید.

وزن هر متر حلب رنگی سقف شیروانی

طول حلب رنگی فلزیعرض حلب رنگی فلزیضخامت حلب رنگی فلزیوزن حلب رنگی فلزی بر حسب کیلوگرم
200010000.56
200010000.711
20001000116
200010001.524
20001000232
250012500.513
25001250125
250012501.2531
250012501.537
600010000.524

وزن حلب رنگی یکی ار شاخصه‌هایی است که بر قیمت ورق رنگی شیروانی فلزی تاثیر می‌گذارد. به گونه‌ای که وزن هر متر مربع ورق فلزی حلبی اگر کم باشد قیمت ارزان را شاهد خواهیم بود.

فرمول محاسبه وزن ورق حلبی رنگی

 برای محاسبه وزن حلب رنگی علاوه بر جدول وزنی ذکر شده شما می‌توانید از طریق فرمول زیر و با داشتن سه مولفه مانند طول، عرض و ضخامت به راحتی می‌توانید وزن تقریبی حلب شیروانی رنگی را دریافت کنید.
1000/ضخامت(میلیمتر)* طول(متر) * عرض(میلیمتر) * چگالی آهن(حدود 8) = وزن تقریبی حلب رنگی(گرم)
با استفاده از فرمول فوق ابتدا حجم ورق رنگی را با استفاده از حاصل ضرب طول در عرض در ضخامت بدست اورده را در چگالی آهن که حدود 8 گرم بر سانتیمتر مکعب در نظر گرفته شده است را ضرب می‌کنند. قابل ذکر است حلب رنگی آهنی در ضخامت‌های 0.18 تا 6 میلیمتر ساخته می‌شود و در عرض‌های مختلف از 100 تا 125 سانتیمتر تولید و روانه بازار می‌گردد. باید گفته شود در مورد طول این حلب رنگی با توجه به رول بودن آن متغیر است و شما می‌توانید برای هر رول ورق شیروانی فولادی طول وزن آن را بدست آورید. سوالی که در ذهن خیلی از ما پیش می‌آید این است که وزن ورق شیروانی آهنی چه اهمیتی دارد. بیشتر افراد تولید کننده به جای وزنی فروختن ورق رنگی آهنی، آن را به صورت متری یا شیت می‌فروشند. آنگاه شما به راحتی می‌توانید قیمت حلب رنگی متری را استعلام کنید.

ورق فلزی سقف برای ساختمان ویلایی

انواع حلب رنگی شیروانی سقف با شرح رنگ آن

حلب رنگی متری در انواع مختلف تولید می‌شود مانند کرکره‌ای یا شادولاین، هشتی و شیروانی فرم داده، طرح سفال، هلالی یا سینوسی و ذوزنقه‌ای و دارای طیف رنگی گسترده از جمله قرمز، آبی، سفید، قهوه‌ای، سبز، قهوه‌ای سوخته، نقره‌ای، بنفش، صورتی، زرد، کرمی، نارنجی و کرمی و خیلی رنگ‌های دیگر در بازار موجود می‌باشد. 
قطر حلب رنگی آهنی در بخش رویی 20 تا 25 میکرون و در بخش پشتی 2 برابر آن است. تنوع رنگ این حلب رنگی متری تا 15 عدد موجود می‌باشد.

مزایای استفاده از حلب رنگی متری برای سقف شیروانی فلزی

مزایای استفاده از ورق شیروانی حلبی رنگی در سقف ساختمان عبارتند از:

  • نصب سریع و آسان
  • تطبیق پذیری بر روی انواع سازه‌ها
  • دارای عمر طولانی
  • دارای فرم دهی متنوع
  • کاملا مقرون به صرفه
  • امکان تهویه مطبوع
  • دارای طیف رنگی بالا
  • مقاوم در برابر سانحه آتش سوزی
  • امکان بازیافت و سازگاری با محیط زیست
  • مقاوم در برابر شرایط آب و هوای مرطوب
  • ظاهری زیبا

این مواردی که ذکر شد فقط بخش کوتاهی از مزیت ورق رنگی شیروانی سقف است. موارد دیگری خوبی‌های این نوع شیروانی فلزی حلبی وجود دارند که در آینده ذکر خواهیم نمود.

بهترین رنگ حلب برای سقف شیروانی فلزی

از کجا ورق حلبی سقف شیروانی بخرم؟ خرید حلب رنگی متری با قیمت ارزان

صنایع فولاد توفیقی همواره آماده فروش حلب رنگی متری به صورت عمده و جزء می‌باشد. شما عزیزان بنا به محیط زندگیتان می‌توانید حلب رنگی برای سقف شیروانی ساختمان استفاده کنید. پاسخ به این سوال که قیمت حلب رنگی متری برای سقف چند است و یا قیمت ورق سقف شیروانی حلبی را فقط از طریق تماس تلفنی به به کارشناسان مجرب واحد فروش این مجموعه می‌توانید دریافت کنید. در نهایت می‌توانید نسبت به خرید انواع ورق حلب شیروانی سقف با قیمت ارزان از کارخانه اقدام نمایید.


 

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4gwV
نظرتان را بنویسید