سایت ساهت sahat.medu.ir

سایت ساهت sahat.medu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

معلمان و کارمندان آموزش و پرورش که می خواهند کد سوابق تحصیلی دانش آموزان را دریافت کرده و همچنین اطلاعات دانش آموزان را دانلود نمایند، باید به سایت ساهت به نشانی sahat.medu.ir مراجعه کرده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد این سایت شوند.

 

 

وزارت آموزش و پرورش، سایت ساهت به نشانی اینترنتی sahat.medu.ir را ایجاد کرده تا معلمان و کارمندان آموزش و پرورش بتوانند کد سوابق تحصیلی دانش آموزان را دریافت نموده و همچنین اطلاعات دانش آموزان را جمع آوری و دانلود نمایند. سایت ساهت دارای امکانات مختلفی بوده و کاربران با ورود به این سایت می توانند از بخش ها و امکانات مختلف آن استفاده نمایند.

 

برای ورود مستقیم به سایت ساهت کلیک کنید

 

سایت ساهت

 

 

ورود به سایت ساهت از طریق آدرس sahat.medu.ir امکان پذیر است.

 

از آنجا که اطلاع از نحوه ورود به سایت برای استفاده از امکانات سایت ساهت ضروری است، در این مقاله درباره سایت ساهت sahat.medu.ir به طور کامل توضیح داده شده و نحوه ورود به سایت ساهت و نحوه دانلود اطلاعات دانش آموزان از سایت ساهت به طور کامل توضیح داده شده است.

 

سایت ساهت sahat.medu.ir

در سال های اخیر، اینترنتی و غیر حضوری شدن کارها رواج بیشتری پیدا کرده است. خصوصا با شیوع ویروس کرونا مجازی شدن کارها بیشتر شده و بستری فراهم شده تا افراد بتوانند به صورت آنلاین تمامی امور خود را انجام دهند. دانشگاه ها، نهادهای آموزشی، شرکت ها، سازمان ها و تمام نهادهای اداری کشور نیز برای انجام امور خود بستری را فراهم کرده تا افراد بتوانند به صورت آنلاین و به راحتی کارهای خود را انجام دهند. سازمان آموزش پرورش نیز سامانه های زیادی مانند سامانه فاینال، سامانه شکایات، نظارت و ... را ایجاد کرده است که یکی از پر کاربردترین آن ها سامانه ساهت است.

 

سایت ساهت به آدرس اینترنتی sahat.medu.ir به منظور استفاده و ارائه خدمات آنلاین به معلمان و کارمندان آموزش و پرورش ایجاد شده و این کاربران می توانند با ورود به این سایت از امکانات موجود در سایت ساهت استفاده نمایند. سایت ساهت دارای امکانات مختلفی بوده و کاربران با ورود به این سایت به صورتی که در ادامه مقاله توضیح داده شده، می توانند از این امکانات استفاده نمایند.

 

سایت ساهت sahat.medu.ir مانند سایت سیدا زیر نظر سازمان آموزش و پرورش ایجاد شده و کارمندان و معلمان آموزش پرورش می توانند با ورود به این سایت، نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی دانش آموزان اقدام نمایند. در زمان ثبت نام کنکور سراسری، کد سوابق تحصیلی دانش آموزان نیاز بوده که دانش آموزان می توانند این کد را از سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی آموزش و پرورش به نشانی dipcode.medu.ir دریافت نمایند.

 

سایت ساهت sahat.medu.ir نیز مانند سایت دیپ کد به منظور ارائه کد سوابق تحصیلی دانش آموزان ایجاد شده، اما تنها کارمندان آموزش و پرورش و معلمان می توانند از سایت ساهت استفاده نموده و کد سوابق تحصیلی دانش آموزان را دریافت نمایند. دانش آموزان برای دریافت کد سوابق تحصیلی خود باید به سامانه دیپ کد مراجعه نموده و با ورود به این سایت، کد سوابق تحصیلی را دریافت نمایند.

 

علاوه بر دریافت کد سوابق تحصیلی دانش آموزان، سایت ساهت آموزش و پرورش به منظور جمع آوری و دانلود اطلاعات دانش آموزان نیز راه اندازی شده است. کاربران سایت ساهت با وارد کردن کد دانش آموزی، کد منطقه و سایر اطلاعات خواسته شده می توانند اطلاعات تحصیلی دانش آموز مورد نظر را از سایت ساهت دریافت نمایند.

 

همان طور که توضیح داده شد، دانش آموزانی که می خواهند کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند باید به سامانه دیپ کد مراجعه نمایند. مطالعه مقاله ای که لینک آن در ادامه قرار داده شده، به دانش آموزان کمک کرده تا با نحوه ورود به سایت دیپ کد و امکانات این سایت آشنا شوند.

 

بیشتر بخوانید: سامانه کد سوابق تحصیلی آموزش و پرورش

 

 

نحوه ورود به سایت ساهت sahat.medu.ir

سایت ساهت sahat.medu.ir برای تسهیل امور کارمندان و  معلمان آموزش و پرورش ایجاد شده و این افراد با ورود به سایت می توانند از امکانات مختلف آن و محتواهای موجود در سایت استفاده نموده و کد سوابق تحصیلی دانش آموزان را دریافت نمایند. در این قسمت از مقاله نحوه ورود به سایت ساهت آموزش و پرورش توضیح داده شده است.

 

ابتدا کاربران باید سایت ساهت به نشانی sahat.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی سایت شوند. برای استفاده از بخش های مختلف سایت ساهت، کاربران باید بر روی گزینه ورود از بالای صفحه کلیک کرده تا بتوانند وارد پورتال کاربری خود در این سایت شوند.

 

سایت ساهت sahat.medu.ir

 

سپس در این صفحه باید نام کاربری و رمز عبور خود را در محل های خواسته شده وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایند.

 

نحوه ورود به سایت ساهت sahat.medu.ir

 

کاربرانی که عضو سایت ساهت نیستند، نمی توانند به این سایت وارد شده و ابتدا باید در سایت ثبت نام کنند. برای این منظور کاربران باید بر روی گزینه عضویت از نوار بالای صفحه کلیک نمایند. در این صفحه دو گزینه منطقه و استان وجود دارد و کاربران بسته به نیاز خود باید بر روی یکی از این گزینه ها کلیک نمایند.

 

نحوه دانلود اطلاعات دانش آموز از سایت ساهت sahat.medu.ir

 

کاربرانی که قصد ثبت نام در منطقه را دارند، باید بر روی گزینه منطقه کلیک کرده و در این قسمت اطلاعات خواسته شده برای ثبت نام را وارد کرده و به عضویت سایت ساهت درآیند.

 

سایت ساهت

 

کاربرانی که قصد ثبت نام در استان را دارند، باید بر روی گزینه استان کلیک کرده و در این قسمت اطلاعات خواسته شده برای ثبت نام را وارد کرده و به عضویت سایت ساهت درآیند.

 

سایت ساهت sahat.medu.ir

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه ورود به سایت ساهت sahat.medu.ir، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: دریافت کد مدرسه برای سوابق تحصیلی

 

 

 

 

 

نحوه دانلود اطلاعات دانش آموز از سایت ساهت sahat.medu.ir

سایت ساهت آموزش و پرورش به نشانی sahat.medu.ir به منظور دریافت کد سوابق تحصیلی و جمع آوری اطلاعات دانش آموزان توسط کارمندان و معلمان آموزش و پرورش ایجاد شده است. کاربران با ورود به سایت ساهت می توانند از امکانات مختلف آن و محتواهای موجود در سایت استفاده نمایند. یکی از امکاناتی که در سایت ساهت وجود دارد، امکان جمع آوری و دانلود اطلاعات دانش آموزان بوده و در این قسمت از مقاله نحوه دانلود اطلاعات دانش آموزان از سایت ساهت توضیح داده شده است.

 

ورود به هر بخش از سایت ساهت مانند ورود به بخش های مختلف سایت پادا بوده و باید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور به آن وارد شد و از خدمات آنلاین ارائه شده در این سایت استفاده نمود.

 

ابتدا کاربران باید سایت ساهت به نشانی sahat.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی این سایت شوند. در صفحه اصلی سایت از منوی بالای صفحه بر روی گزینه دانلود اطلاعات دانش آموزان کلیک نمایند.

 

سایت ساهت sahat.medu.ir

 

سپس در این قسمت کاربران باید با وارد کردن کد منطقه، کد دانش آموز و سایر فیلترهای خواسته شده، درخواست خود را ثبت کرده و بر روی گزینه دریافت فایل کلیک نموده تا بتوانند اطلاعات دانش آموز مورد نظر خود را دانلود نمایند.

 

سایت ساهت

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه دانلود اطلاعات دانش آموز از سایت ساهت sahat.medu.ir، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

همان طور که توضیح داده شد، برای دریافت کد سوابق تحصیلی و همچنین برای دانلود اطلاعات دانش آموزان از سایت ساهت، کد دانش آموزی نیاز است. مطالعه مقاله زیر به کاربران کمک کرده تا با نحوه دریافت کد دانش آموزی آشنا شوند.

 

در ادامه بخوانید: دریافت کد دانش آموزی با کد ملی

 

برای اطلاع از سایت ساهت sahat.medu.ir و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این سایت، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کاملی در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار در این زمینه مطلع شوید.

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️سایت ساهت چیست؟

✔️سایت ساهت به نشانی sahat.medu.ir به منظور دریافت کد سوابق تحصیلی دانش آموزان ایجاد شده که در این مقاله این سایت به طور کامل توضیح داده شده است.



 

2- ✔️سایت ساهت برای چه کسانی راه اندازی شده است؟

✔️سایت ساهت برای کارمندان و معلمان آموزش و پرورش ایجاد شده که نحوه ورود کاربران در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.



 

3- ✔️نحوه دانلود اطلاعات دانش آموزان از سایت ساهت چگونه است؟

✔️کارمندان و معلمان با ورود به سایت ساهت می توانند اطلاعات دانش آموزان را دانلود کرده و نحوه دانلود در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : سایت ساهت sahat.medu.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Om5G
نظرتان را بنویسید