سایت دانان دانشگاه آزاد daanaan.daan.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سامانه " دان " یا همان " دانان " دانشگاه آزاد با هدف ارتقاء کیفیت آموزش مجازی ارائه شده به دانشجویان و تسهیل روند تدریس استاتید این دانشگاه راه اندازی و به دانشجویان معرفی شده است . دانشجویانی که از سوی دانشگاه و یا اساتید به آنها اعلام شده که آموزش ها در سامانه دان ارائه می شود باید وارد سایت daan.ir شده و در جلسه درس خود حاضر شوند .




دانشگاه آزاد با توجه به جمعیت بالای دانشجویان و هم چنین تعداد زیاد واحد های دانشگاهی خود دائما در تلاش است تا با بهبود زیرساخت های الکترونیکی کیفیت آموزش های مجازی ارائه شده به دانشجویان در دوران شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه ها را بالا ببرد .

سامانه دان به نشانی daan.ir و دانان به نشانی danan.daan.ir دانشگاه آزاد نسخه بهبود یافته سامانه های آموزش مجازی این دانشگاه می باشد . اساتید و دانشجویان واحد ها ، مقطع و رشته های مختلف دانشگاه آزاد می توانند با ورود و عضویت در این سامانه ، کلاس های درسی آنلاین خود را در این سایت تشکیل دهند .

لذا به منظور آشنایی دانشجویان با سامانه دان و دانان ، در ادامه این مقاله مراحل و لینک ورود به سامانه دانان دانشگاه آزاد را به همراه راهنمای تصویری ارائه داده ایم و هم چنین لینک دانلود نسخه اندروید برنامه دان دانشگاه آزاد نیز در این مقاله ارائه شده است .



نحوه ورود به سایت دانان دانشگاه آزاد
 کاربرد های سامانه دان و سامانه دانان با هم یکسان بوده و تفاوت این دو در ورود به آنها است دانشجویانی که دانشگاه آنها در این سامانه صفحه اختصاصی خود را تشکیل داده باید از سایت دان به نشانی daan.ir وارد سامانه شده و با انتخاب دانشگاه خود به سیستم اختصاصی دست یابند .



 سایر دانشجویانی که دانشگاه آن ها در سامانه دان صفحه اختصاصی به خود ندارند می توانند پس از ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد تحت عنوان " دان " با انتخاب گزینه دانان وارد سامانه شده و یا مستقیما با جست و جوی عبارت danan.daan.ir وارد سایت دانان شوند . پس از ورود به سامانه فرد می تواند با استفاده از شماره دانشجویی و یا عضویت در این سامانه ، وارد کلاس های خود شوند .



 مراحل ورود به سایت دانان دانشگاه آزاد :



1 - ورود به سایت دانان danan.daan.ir

2 - عضویت در سایت

3 - وارد کردن شماره همراه

4 - دریافت کد اعتباری یکبار مصرف

5 - مشاهده جلسات و زمان برگزاری

6 - ورود به کلاس با شناسه و رمز دریافت شده از برگزار کننده

7 - ارائه مجوز پخش صدا و مشاهده تصویر



 برای ورود به سامانه دان کلیک کنید 

++++

 برای ورود به سامانه دانان کلیک کنید 



 سامانه وادانا دانشگاه آزاد نیز به منظور ارائه آموزش های مجازی به دانشجویان دانشگاه آزاد استفاده می شود و در برخی از دانشگاه ها هنوز از این سامانه به جای سایت دان استفاده می کنند .

حتما بخوانید: سامانه وادانا دانشگاه آزاد





راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت دانان دانشگاه آزاد
به منظور تسهیل روند ورود به سایت دان و دانان دانشگاه آزاد برای دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد ، در ادامه راهنمای تصویری مرحله به محله ورود و عضویت در سایت دانان را ارائه داده ایم.



1 - جست و جوی عبارت " daan.ir " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر سیستم







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " daan.ir "







3 - ورود به سامانه دان و انتخاب دانشگاه محل تحصیل 







4 - در صورت عدم وجود نام دانشگاه محل تحصیل انتخاب گزینه دانان برای ورود به سامانه اصلی







5 - ورود به سامانه دانان و انتخاب گزینه " ورود "







6 - وارد کردن شماره موبایل در دسترس







7 - در صورت ورود برای اولین بار نخست انجام عضویت با ثبت اطلاعات در سامانه







8 - دریافت کد ورود یکبار مصرف ( در هر بار ورود )







9 - ورود به سایت برای مشاهده جلسات و ورود به جلسه با شناسه و رمز دریافت شده از استاد ( برگزار کننده )







 دانشجویان جدیدالورود نیز برای استفاده از آموزش های مجازی باید وارد سامانه دان شوند . این دسته از داوطلبان نخست باید وارد سایت آموزشیار شده و ثبت نام خود را انجام دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد در آموزشیار









دانلود اپلیکیشن دانان دانشگاه آزاد
 علاوه بر نسخه تحت وب سامانه دان ، اپلیکیشن اندروید " دان " نیز از سوی دانشگاه آزاد طراحی و منتشر شده است . دانشجویانی که با ورود به پرتال آموزش یار انتخاب واحد کرده اند و به سیستم کامپیوتری دسترسی نداشته و یا به لحاظ شرایط حاکم با ورود به کلاس ها از طریق گوشی مبایل راحت تر هستند می توانند اپلیکیشن دانان دانشگاه آزاد را دانلود کنند .



 اپلیکیشن دانان دانشگاه آزاد تمامی امکانات ارائه شده در نسخه تحت وب daanaan.daan.ir و daan.ir را داشته و تنها تفاوت آن در سیستم عامل و دستگاه مورد نیاز برای ورود به آن است . دانشجویان با ورود به برنامه دان می توانند وارد سامانه اختصاصی دانشگاه و یا سامانه تشکیل توسط استاد در دانان شوند .



 همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است دانشجویان برای ورود به نسخه تحت وب سامانه دان باید به سایت daan.ir مراجعه کنند و برای ورود با موبایل باید نسخه اندروید را دانلود کنند . در حال حاضر هنوز نسخه ios برای گوشی های آیفون منتشر نشده که به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی می شود .



نسخه لینک دانلود
android

لینک دانلود نسخه اندروید
ios

منتشر نشده

 به محض انتشار نسخه جدید و یا ios اپلیکیشن دان لینک دانلود در این مقاله فعال شده و هم چنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

در ادامه بخوانید: آموزشیار edu.iau.ac.ir







اگر پس از مطالعه جزئیات سایت دانان دانشگاه آزاد به نشانی daanaan.daan.ir سوالی در خصوص ورود به این سامانه و یا عضویت در جلسات و کلاس ها دارید می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید .




سوالات متداول


1- سایت دانان دانشگاه آزاد به چه منظور استفاده می شود ؟
این سامانه به منظور آموزش مجازی و غیرحضوری دانشجویان این دانشگاه استفاده می شود که جزئیات کاربرد های آن در این مقاله ارائه شده است .




2- به چه صورتی می توان وارد سامان آموزش مجازی دانشگاه آزاد شد ؟
دانشجویان با ورود به سایت دان می توانند وارد سامانه آموزش مجازی دانشگاه خود شوند که لین و مراحل ورود به سامانه در این مقاله ارائه شده است .




3- چگونه می توان در کلاس های سامانه دان شرکت کرد ؟
دانشجویان باید بعد از ورود به سامانه یا در این سایت ثبت نام کنند و یا با استفاده از شماره دانشجویی وارد سامانه دان اختصاصی دانشگاه خود شوند .

منبع : سایت دانان دانشگاه آزاد daanaan.daan.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kE85
نظرتان را بنویسید