بهترین دکتر زنان و زایمان در شیراز

بهترین دکتر زنان و زایمان در شیراز
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mehdi

عمل زیبایی واژن در شیراز با بهترین نتیجه و کمترین عوارض

جراحی زیبایی واژن و جوان سازی و سفید کنندگی واژن با استفاده از جدید ترین متد جراحی روز دنیا

جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی) چیست؟

لابیاپلاستی در شیراز به جراحی بر روی لبه های کوچک ناحیه خارجی اندام های تناسلی در بانوان گفته می شود. درواقع، لابیاپلاستی، یک عمل جراحی زیبایی برای کاهش اندازه ناحیه ی لابیای مینور در واژن است. این ناحیه، درون لابیای ماژور و از طرف دیگر دهانه واژن قرار دارد.

دلایل انجام عمل لابیاپلاستی

یکی از علل های انجام لابیاپلاستی عدم قرینگی لابیاها می باشد ، معمولا بیمارانی که عدم تقارن بین لابیاها دارند ، با انجام لابیاپلاستی قرینگی لابیاها ایجاد می شود .اما معمولا مهمترین علتی که بانوان را مشتاق به این جراحی می کند لابیاهای بزرگ ، چروکیده و افتاده است که اعتماد به نفس آنها را نسبت به ظاهر واژن خود کمتر کرده است.

 

درمان بیماری های زنان

از عمده بیماری های شایع در زنان سرطان سینه , سرطان رحم , بیماری های مقاربتی و همچنین بیماری های بعد از زایمان میباشد که با اشنایی با انها میتوان احتمال ابتلا به انان را کاهش داد و یا با تشخیص به موقع از بروز مشکلات جلوگیری کرد .

بیماری های دستگاه تناسلی

بیماری های دستگاه تناسلی انواع مختلفی دارد که عبارت است از: بیماری های التهاب لگن، زگیل تناسلی، تبخال تناسلی، عفونت های ادراری و …

از علائم بیماری های دستگاه تناسلی می توان به مشاهده ترشحات غیر طبیعی، عفونت های ادراری و … نام برد. در صورت داشتن هر گونه علائم بهتر است به متخصص زنان و زایمان مراجعه نمایید. زیرا هر چقدر درمان را به تعویق اندازید شدت بیماری بیشتر شده و همین امر موجب می شود تا درمان سخت تر شود.

سرطان سینه

علامت هایی که ممکن است نشان دهنده وجود سرطان سینه در بدن عبارت است از: تورم غدد لنفاوی، تغییراتی ایجاد شده در پوست، فرم پرتقالی شکل سینه خارج شده باشد، فرورفتگی نوک سینه به داخل و … می باشد.

، فقط درصورت مشاهده هریک از این نشانه ها لطفا در اسرع وقت به متخصص زنان و زایمان در شیراز مراجعه کنید.

 

زایمان و بارداری

مادرانی که برای بار اول باردار شده اند و می خواهند دلبندشان را با زایمان طبیعی به دنیا بیاورند، بسیار کنجکاو هستند تا از مراحل زایمان طبیعی مطلع شوند.

زایمان در آب

در بسیاری از کشورهای دنیا، روش‌های متفاوت و متنوعی در این زمینه پیشنهاد می‌شود تا زنان باردار در زمان زایمان آرامش بیشتری داشته باشند. به همین دلیل زایمان طبیعی زیر آب که می‌تواند دردهای انقباضی شکم را کاهش دهد، یکی از راه‌های رسیدن به زایمان کم درد به زنان باردار است که البته در ایران نیز تجربه می‌شود

زایمان فیزیولوژیک با حضور همسر

زایمان فیزیولوژیک به معنی انجام زایمان ایمن، کم درد، طبیعی و بدون مداخلات پزشکی با رعایت حریم خصوصی در کنار همسر در محیطی امن و آرام منع عدم تحرک و منع عدم خوردن و آشامیدن است در زایمان فیزیولوژیک ، خانم باردار با دردهای کاملا طبیعی خود مراجعه می کند و پرونده بستری در بلوک زایمان تشکیل می شود . اما دیگر از وصل کردن سرم وخوابیدن روی تخت و غذا نخوردن و ...خبری نیست !

 

 

برای دیدن راه های درمان خشکی واژن و جوانسازی واژن کلیک کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6rE7
نظرتان را بنویسید