بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی

بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mashhadvape

بهترین سایت خرید لوازم آرایشی و بهداشتی ایران کدامند؟

استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی از زمان های قدیم توسط خانم ها رایج بوده است. امروزه با ورود افراد زیادی به صنعت لوازم آرایشی، رقیب های زیادی در بازار داغ فروش محصولات و لوازم آرایشی وجود دارند که در این میان برای ترغیب مشتری به خرید، از محصولات ارزان و بی کیفیت استفاده میکنند. به همین دلیل خرید محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب و با کیفیتی که اورجینال باشند، یکی از دغدغه های اصلی خانم هاست.

ما در ادامه مقاله توضیحات کوتاهی درباره محصولات آرایشی و بهداشتی به شما خواهیم گفت و سپس ده تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی را به شما معرفی میکنیم تا دیگر خرید محصولات اصل و با کیفیت جزو نگرانی های شما نباشد.

تاریخچه لوازم آرایشی و بهداشتی

تاریخچه لوازم آرایشی و بهداشتی به هزاران سال قبل بر میگردد. اما مشخص شده است که اولین کسانی که آرایش میکردند مصریان باستان بودند که آرایش آن ها بیشتر آرایش های غلیظ چشم بود. در کشور خودمان هم از زمان های قدیم آرایش کردن رایج بوده است. سرمه کشیدن برای چشم ها، حنا گذاشتن بر روی مو ها، وسمه کشیدن برای ابرو ها و در نهایت استفاده از سفیداب برای روشن کردن پوست شان، آرایش خانم ها را تکمیل میکرد. به مرور زمان صنعت های بزرگی برای ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی به وجود آمدند و با استقبال بی نظیر مردم، امروزه رقیب های بسیار زیادی در این زمینه پیدا میشوند که با وجود تعداد زیادشان، هر کدام حرفی برای گفتن دارند.

طبقه بندی محصولات فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

ما در این مقاله محصولات آرایشی و بهداشتی را به طور کلی به چهار دسته که پر کاربرد ترین هستند، طبقه بندی کرده ایم.

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی بدون شک یکی از پر مصرف ترین محصولات هستند که فروش بسیار بالایی دارند. لوازم آرایشی در انواع مختلفی مثل لوازم آرایشی برای پوست، چشم، ابرو، لب و ناخن ها وجود دارند.

  • لوازم آرایشی پوست: انواع کرم پودر، کانسیلر، کانتور، هایلایتر و رژگونه
  • لوازم آرایشی چشم: انواع ریمل، خط چشم، مداد چشم و سایه
  • لوازم آرایشی ابرو: ژل ابرو، ریمل ابرو و مداد ابرو
  • لوازم آرایشی لب: خط لب، رژ، بالم لب، برق لب، تینت لب

خرید لوازم آرایشی با کیفیت باعث میشود تا پوست شما جوش نزند، چشم های شما حساسیت ندهند، ابرو هایتان نریزند و در نهایت مواد شیمیایی از طریق لب ها وارد بدنتان نشوند.

محصولات بهداشتی (مراقبت پوست)

پوست یکی از حساس ترین اجزای صورت است که باید به خوبی از آن مراقبت کنیم و از محصولات بهداشتی اصل برای پاکیزه نگه داشتن آن استفاده کنیم. از آن جایی که پوست در معرض آلودگی هایی بسیار زیادی است و هر لحظه ممکن است آکنه و جوش بزند، محصولات بهداشتی مراقبت پوستی وارد بازار شدند و روتین های پوستی به برنامه های زندگی افراد اضافه شدند.

روتین پوستی ما را از شر جوش های مزاحم راحت میکند و پوستی صاف و شفاف، بدون چین و چروک را به ما هدیه میدهد. البته باید بدانیم که روتین پوستی فقط مختص خانم ها نیست و آقایان هم برای داشتن پوستی بهتر باید از روتین پوستی مناسب با نوع پوست شان استفاده کنند.

محصولات بهداشتی (مراقبت مو)

مو ها در زیبایی افراد نقش به سزایی دارند. به همین دلیل نگهداری از مو ها باید به کمک محصولات بهداشتی مراقبتی مو به خوبی انجام شود. ریزش مو، شوره مو، موخوره و دیگر مشکلاتی که برای مو ها پیش می‌آیند، با استفاده از محصولات مراقبتی مو قابل پیشگیری هستند. از شامپو های ضد شوره و تقویت کننده استفاده کنید. قبل از سشوار و اتو کشیدن از اسپری های دو فاز مخصوص استفاده کنید تا آسیبی به مو هایتان وارد نشود. همچنین از ماسک های مو برای نرم شدن و حالت دهی به مو ها و از سرم های مو برای حفظ رطوبت مو ها و جلوگیری از وز شدن شان استفاده کنید.

عطر و ادکلن

عطر شما برای همیشه در خاطر افراد باقی میماند. در واقع شما به نوعی با بوی عطر تان شناخته میشوید. با حضور پیدا کردن در یک مکان، حتی قبل از دیده شدن تان، این بوی عطر شما است که به مشام میرسد. پس همیشه از عطر و ادکلن استفاده کنید و خوشبو باشید. انتخاب عطر کاملا سلیقه ای است و هیچ فردی نمیتواند یک عطر خاص را برای همه پیشنهاد کند؛ اما سعی کنید تا جای ممکن از عطر های ملایم استفاده کنید تا همه از بوی دلنشین آن لذت ببرند.

اگر به عطر و ادکلن حساسیت دارید میتوانید از بادی اسپلش ها استفاده کنید که سبک تر هستند و بوی خیلی کمتری نسبت به عطر دارند.

تشخیص اصل یا فیک بودن لوازم آرایشی و بهداشتی

همان طور که میدانید استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی فیک مشکلاتی را برای ما به همراه می‌آورد. در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی، مواد با کیفیتی به کار نرفته است و از همه مهم تر توسط شرکت و کشوری که ما حاضریم برای محصولاتش هزینه پرداخت کنیم، ساخته نشده است. دو مورد از راه های تشخیص جنس فیک را در زیر مشاهده میکنید.

کد اصالت کالا را به شماره ای که باید، ارسال کنید و اطلاعاتی که مشاهده میکنید از جمله شرکت مبدا و کشور سازنده را با اطلاعات درج شده روی محصول مقایسه کنید.

راه بعدی اسکن کردن بارکد محصول است تا کشور سازنده را به شما نشان دهد.

اما ساده ترین و آسان ترین راه برای تشخیص محصولات اورجینال خرید از معتبر ترین فروشگاه هاست که توسط افراد زیادی معرفی شده اند و کیفیت آن را تایید میکنند. در بست فارسی همراه ما باشید تا با ۱۰ بهترین فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی ایران آشنا شوید. ما در این مقاله برای شما عزیزان ده تا از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی را جمع آوری کرده ایم تا خیال تان از بابت اصل بودن محصولات راحت باشد؛ چرا که تمامی آن ها اصالت محصولات را تضمین میکنند.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wYkJ
نظرتان را بنویسید
نظرات
مژگان داودی
قسمت تاریخچه جالب بود