تعمیر پکیج پلار

 تعمیر پکیج پلار
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

تعمیر پکیج پلار  تعمیرات پکیج پلار بسیار حساس بوده و سپردن آن به دست افراد بی تجربه می تواند آسیب های جدی ای به پکیج شما وارد کند. در نتیجه ما به شما پیشنهاد می کنیم در صورت بروز مشکل در پکیج شما با افراد ماهر مشورت نمایید. چنانچه جهت تعمیرات پکیج خود به تعمییرکار انبا تجربه و ماهر نیاز داشتید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

سرویس پکیج پلار

سرویس پکیج تاثیر بسیاری در میزان عملکرد آن دارد. گاهی این امکان وجود دارد که به دلیل سختی آب پکیج رسوب گرفته و این رسوب باعث اختلال در عملکرد پکیج می شود. سرویس به موقع پکیج از این قبیل آسیب ها جلوگیری کرده و در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود. به طور کلی بهتر است حداقل سالی یک مرتبه سرویس انجام شود تا پکیجی سالم داشته باشید. در صورتی که جهت سرویس پکیج و رسوب زدایی پکیج خود به افراد با تجربه نیاز داشتید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج پلار

سرویس و تعمیر پکیج به تخصص و تجربه نیاز داشته و سپردن آن به دست افراد ناشی کار درستی نیست. در نتیجه نیاز است که سرویس و تعمیر پکیج پلار خود را به دست افراد با تجربه بسپارید. در صورت نیاز به تعمیرکار می توانید با تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید. مرکز تعمیرات تخصصی تهران سرویس آنلاین دارای متخصصین با تجربه در زمینه تعمیرات پکیج پلار بوده و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در 24 ساعت شبانه روز می باشد.

مشکلات متداول پکیج پلار

 

✔ پکیج دیواری آب را بسیار داغ می کند؟

 

چنانچه آب مصرفی پکیج بسیار داغ باشد مشکل مربوط به ترموستات دستگاه می باشد و دما را به صورت صحیح نشان نمی دهد. بنابراین با تعویض این قطعه مشکل برطرف می شود.

 

✔ چرا پکیج پلار انفجاری روشن می شود؟

 

در صورتی که فاصله بین الکترود جرقه زن و مشعل تنظیم نباشد می تواند باعث انفجاری روشن شدن پکیج شود و برای از بین بردن این ایراد باید این فاصله را به طور صحیح تنظیم کرد.

 

✔ علت خاموش و روشن شدن پی در پی پکیج پلار چیست؟

 

این مشکل اغلب به دلیل عدم تنظیم صحیح شیر برقی و گاز دستگاه می باشد که هوای لازم برای سوختن را ندارد برای رفع آن باید گاز دستگاه را کاهش داد.

 

✔ علت روشن نشدن پکیج پلار چیست؟

 

روشن نشدن پکیج پلار به دلایل گوناگونی می تواند اتفاق بیفتد که از متداول ترین آن کاهش فشار گاز ساختمان می باشد و ابتدا باید فشار ساختمان خود را چک نمایید. از دیگر دلایل این مشکل قطع برق می باشد و در صورتی که برق ساختمان متصل بود باید مشکل را با یک متخصص در میان بگذارید.

 

✔ فشار آب در مدار گرمایش کم شده، علت چیست؟

 

از علت بروز این ایراد وجود هوا در مدار گرمایش و یا بروز نشتی در مدار گرمایش می باشد و برای رفع آن باید این نشتی را از بین برد تا فشار به حالت نرمال برگردد.

 

✔ دلیل سرد و گرم شدن آب مصرفی چیست؟

 

در صورت تنظیم نبودن شیر برقی باعث به وجود آمدن این ایراد می شود و برای رهایی از این مشکل مطابق با دفترچه راهنما شیر برقی گاز را تنظیم کرد.

 

✔ پکیج روی حالت آب گرم بوده ولی آب مصرفی گرم نمی باشد؟

 

در صورتی که NTC ها رسوب گرفته شود، دستگاه نمی تواند دمای صحیح را به پکیج اعلام کند و و همین عامل باعث می شود دستگاه بر روی حالت آب گرم روشن شده ولی گرمای لازم را نداشته باشد و برای حل آن باید NTC ها رسوب گیری شود.

 

✔ در هنگام گرم کردن آب مصرفی دستگاه دچار سر و صدا می شود؟

 

چنانچه مبدل ثانویه رسوب گرفته باشد و آب گرم به خوبی گرم نمی شود و باید مبدل را با استفاده از اسید شرکتی این قطعه را به خوبی رسوب گیری نمایید.

 

✔ دلیل پرش دار شدن شعله پکیج پلار چه می باشد؟

 

در پکیج های فن دار چنانچه از پکیج نامتناسب با ارتفاع دودکش استفاده شود باعث پرش شعله های پکیج می شود و برای از بین بردن این ایراد باید از فلنچ دود مناسب استفاده کرد.

 

✔ دلیل قطعی آب گرم مصرفی پکیج پلار چیست؟

 

چنانچه شیر آب گرم را وصل کردید و آبی از آن خارج نشد، بایستی صافی و شیر ورودی، فیلتر ورودی آب و رسوب گیر را بررسی کنید و هر کدام دچار رسوب شده بود را تعویض نمایید.

نمایندگی تهران سرویس آنلاین جهت تعمیر پکیج پلار :

 

تهران سرویس آنلاین با داشتن ۵ شعبه فعال در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.تهران سرویس آنلاین گامی عظیم در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برداشته و با ارائه خدمات در کمتر از یک ساعت و ضمانت ۶ ماه سعی در آن داشته تا آسایش و آرامش شما عزیزان را فراهم آورد.بسیاری از مردم در این باورند بهره گیری از خدمات آنلاین مشتریان برایشان هزینه بیشتر از تعمیرکاران محلی خواهند داشت ، که در این جا ما باید یاد آور شویم که تعمیرکاران محلی که بدون هیچگونه نظارتی در حال فعالیت هستند، در بسیاری از موارد گزارش شده مبلغی بسیار بالاتر از نرخ مصوبه اتحادیه را دریافت کرده اند .

و در بسیاری از موارد گزارش شده تعمیرکار اعزامی هیچ گونه تحصیلات و مدرک معتبری نداشته که این خود باعث تحمیل هزینه های بسیاری بر مصرف کنندگان خواهد شد .

چرا که با گران شدن قطعات یدکی و تعمیرات پکیج کوچکترین اشتباه در زمینه تعمیر و تعویض قطعه فقط هزینه بیشتری را بر دوش مصرف کننده گان خواهد گذاشت .

در موارد بعدی باید یادآور شد، تعمیرکاران محلی هیچ گونه ضمانتی برای تعمیرات خود نداشته و در صورت بروز مشکل مجدد مصرف کنندگان دچار مشکل خواهند شد .

مجموعه تهران سرویس آنلاین با هدف آرامش خیال و آسودگی مشتریان عزیز تمامی این موارد را بر طرف کرده است.

مشتریان عزیز میتوانند برای تعمیر پکیج پلار با مجموعه ی تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایند و با خیالی آسوده پکیج خود را به متخصصان تهران سرویس آنلاین واگذار نمایند.در این مقاله قصد داریم شما را با پکیج پلار بیشتر آشنا نماییم تا با اقداماتی آگاهانه از هزینه های تعمیراتی شما عزیزان جلوگیری به عمل آوریم .با ما همراه شوید.

تعمیرات پکیج پلار در محل :

 

در بیشتر مواقع امکان تعمیر پکیج پلار در محل وجود دارد. همچنین تعمیرکار ارسالی از طرف تهران سرویس آنلاین با توجه به وضعیت شرح داده شده توسط مشتری پیش بینی های لازم جهت آوردن قطعات یدکی را انجام داده و تمام سعی وی این است که بتواند در کمترین زمان ممکن و در همان محل پکیج پلار شما را تعمیر نماید.

خدمات تعمیر پکیج پلار در محل، در همه جای شهر تهران انجام می شود و شما می توانید جهت اخذ این خدمات فقط با ما تماس بگیرید و مشکل خود را عنوان کنید تا کارشناسان ما بهترین سرویسکار منطقه را برای شما ارسال کنند.

هزینه تعمیر پکیج پلار چقدر است ؟

 

برای جواب این سوال نمی شود همین لحظه هزینه ای ثابت و مشخص اعلام کرد. زیرا تا زمانی که علت و میزان خرابی پکیج مشخص نشده نمی توان هزینه ای را اعلام کرد. بهترین راه برای اطلاع از هزینه تعمیر پکیج تماس با تعمیرکار پکیج پلار است تا پکیج دیواری توسط تعمیرکار مورد بازدید و بررسی قرار گیرد.

خدمات پکیج   هزینه خدمات پکیج

سرویس کامل پکیج پلار   ۵۰۰.۰۰۰ تا ۷۰۰.۰۰۰ تومان

تعویض فیلتر رسوب   ۵۰۰.۰۰۰ تا ۶۵۰.۰۰۰ تومان

هواگیری پکیج   ۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان

تشخیص عیب در محل   ۱۵۰.۰۰۰ تومان

ایاب و ذهاب تعمیرکار   تا ۵۰.۰۰۰ تا ۹۰.۰۰۰ تومان

 

برای مطالعه مقاله ارورهای پکیج گرم ایران اینجا کلیک کنید.

خدمات تهران سرویس آنلاین برای پکیج پلار:

 

   نصب پکیج پلار

   سرویس پکیج پلار

   تعمیر پکیج پلار

   تعمیر برد پکیج

   ارسال قطعات پکیج پلار به سراسر کشور خرید قطعات پکیج با بهترین قیمت

 

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار پکیج پلار :

 

برای ثبت درخواست تکنسین تنها کافیست با شماره تماس موجود در سایت تماس گرفته و با ثبت نشانی و مشخصات دستگاه خود ساعت حضور تکنسین در منزل را تعیین نمایید.

دومین راه ثبت درخواست از طریق فرم درخواست خدمات تهران سرویس آنلاین است،که در این قسمت شما با ثبت مشخصات دستگاه و نشانی خود منتظر تماس از سوی پشتیبانی شرکت بمانید ، پس از تماس پشتیبان با شما درخواست ثبت شده و تعمیرکار پکیج در ساعت معیین شده در محل حاضر خواهد بود.

به خاطر داشته باشید ، در صورت ثبت درخواست مدت زمان حضور تکنسین تا محل شما تنها یک ساعت خواهد بود.

 

ثبت درخواست تعمیر پکیج از طریق چت آنلاین و یا تماس با پشتیبانی تهران سرویس آنلاین

ارسال پیامک تایید درخواست به همراه کد اشتراک مشتری از طرف پشتیبانی تهران سرویس آنلاین

ارسال پیام حاوی مشخصات تکنسین از سوی پشتیبانی تهران سرویس آنلاین

تماس تکنسین به جهت فیکس کردن تایم ورودی و دریافت لوکیشن منزل مشتری عزیز

انجام خدمات دریافت تعمیر پکیج

ارائه فاکتور به مشتری عزیز و پرداخت آن بعد از اتمام تعمیرات

تماس پشتیبانی تهران سرویس آنلاین به جهت ثبت گارانتی و ثبت میزان رضایت مشتریان

نکته مهم :

به خاطر داشته باشید، هرگونه تماس مشتریان عزیز با نیروی اعزامی به منزله ی لغو گارانتی مشتری عزیز خواهد بود و مجموعه هیچ گونه مسئولیتی به عهده نمیگیرد.

طرح هرگونه سوال، نیاز مجدد به حضور تکنسین در محل تنها باید توسط پشتیبانی مجموعه هماهنگ شود.

تعمیرکار پکیج پلار:

 

تعمیرکاران پکیج پلار تهران سرویس آنلاین با داشتن مدرک فنی از مراکز معتبر و با سابقه بیش از ۷ سال در ارائه خدمات به مشتریان عزیز در سراسر تهران و با ۵ شعبه فعال در تمام طول شبانه روز در حال خدمت رسانی و رفع مشکل شما عزیزان هستند.عمیرکاران پکیج پلار تهران سرویس آنلاین با اخلاق حرفه ای و رعایت پروتکل های بهداشتی در حال فعالیت در مجموعه هستند.

برای مطالعه مقاله ارورهای پکیج ایرفل اینجا کلیک کنید.

تعمیر پکیج پلار در شمال تهران:

 

عزیزان ساکن در شمال شهر تهران میتوانند با تماس با شماره تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ نست به ثبت درخواست خود اقدام نمانید ، تا تکنسین پکیج تهران سروبس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر شده و اقدام به تعمیر پکیج شما عزیزان نماید.

تعمیر پکیج پلار در مرکز تهران :

 

مناطق مرکزی شهر تهران در صورت تمایل به استفاده از خدمات تهران سرویس آنلاین کافیست با شماره تماس ۶۶۵۹۳۳۶۸ تماس حاصل نمایند .

تعمیر پکیج پلار در شرق تهران :

 

نمایندگی تهران سرویس آنلاین در شرق تهران همواره در تلاش است ، در کمترین زمان ممکن نیروی متخصص را اعزام و مشکل را برطرف نمایند. ۷۷۲۴۱۵۰۵ شماره تماس نمایندگی تهران سرویس آنلاین در شرق تهران است.

تعمیر پکیج پلار در غرب تهران :

 

برای تعمیر پکیج پلار توسط متخصصان تهران سرویس آنلاین در غرب تهران کافیست با شعبه غرب ما با شماره تلفن ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس حاصل نمایید.

تعمیر پکیج پلار در جنوب تهران :

 

نمایندگی تهران سرویس آنلاین در جنوب تهران واقع در میدان الغدیر به سراسر مناطق جنوبی تهران در کمتر از یک ساعت خدمات رسانی خواهد کرد. کافیست با شماره تماس ۵۵۷۹۵۳۳۴ تماس حاصل نمایید.

ضمانت ۶ ماه تعمیر پکیج پلار:

 

گروه پشتیبانی تهران سرویس آنلاین از زمان ثبت درخواست تا پایان کار در کنار شما مشتریان عزیز خواهد بود ، تمامی خدمات این مجموعه دارای ۶ ماه ضمانت بوده و در صورت بروز مشکل تنها با تماس با پشتیبانی این شرکت خدمات خود را پیگیری نمایید.

در نظر داشته باشید پس از دریافت اولین خدمت از تهران سرویس آنلاین و دریافت پیامک کد اشتراک تمامی خدمات دریافتی شما از این مجموعه دارای ۱۰ % تخفیف ویزه باشگاه مشتریان خواهد بود.

چرا تعمیرکار پکیج پلار خود را باید از تهران سرویس آنلاین درخواست دهید:

 

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیرات پکیج پلار

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت

۱۰-بالاترین رضایت مردمی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QPQ9
نظرتان را بنویسید