دانلود برنامه دان دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سامانه دان دانشگاه آزاد یکی از سایت هایی است که برای آموزش مجازی و غیر حضوری دانشجویان این دانشگاه استفاده می شود. علاوه بر مراجعه به سایت دان، امکان دانلود نرم افزار دانان دانشگاه آزاد و نصب آن بر روی گوشی موبایل نیز فراهم شده است. از این طریق دانشجویان می توانند از طریق گوشی نیز وارد کلاس های سامانه دان شوند.




با تعطیلی دانشگاه های آزاد به دنبال شیوع بیماری کرونا و پیگیری آموزش ها به صورت مجازی و غیرحضوری، سامانه هایی جامع و یکپارچه جهت آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد طراحی شده و مورد استفاده قرار گرفته است. سامانه دان یا همان دانان دانشگاه آزاد نیز یکی از زیرساخت های بروز در ارائه خدمات آموزش آنلاین می باشد.

دانشجویان دانشگاه آزاد که بنا به صلاحدید اساتید و دانشگاه کلاس های آنها در سامانه دان تشکیل شده به 2 روش می توانند وارد این سامانه شده و در کلاس حضور پیدا کنند. اولین راه به صورت آنلاین و از طریق جست و جوی آدرس سایت دان به نشانی daan.ir در مرورگر سیستم می باشد. راه دوم نیز دانلود و نصب نرم افزار موبایل دان و ورود به سامانه از این طریق است.

 لذا برای تسهیل روند دریافت و نصب برنامه دان دانشگاه آزاد برای دانشجویان در ادامه این مقاله لینک دانلود نرم افزار موبایل دانان و هم چنین راهنمای نصب و ورود به این اپلیکیشن را ارائه داده ایم.



لینک دانلود نرم افزار موبایل دان
 همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، دانشگاه آزاد اسلامی به منظور سهولت دانشجویان در ورود به سامانه دان از طریق موبایل، یک نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی طراحی کرده است. دانشجویان با دریافت فایل این اپلیکیشن و نصب آن در گوشی می توانند وارد سامانه دان دانشگاه خود شوند.



 نرم افزار دان دانشگاه آزاد در حال حاضر صرفا در ورژن سیستم عامل اندروید موجود بوده و نسخه دسکتاپ و یا ios این برنامه هنوز تولید یا رونمایی نشده است. در ادامه لینک مستقیم دانلود رایگان نرم افزار موبایل دانان دانشگاه آزاد ارائه شده است.



نسخه لینک مستقیم دانلود
اندروید ( android )
دانلود برنامه اندروید دان

اپل ( ios )
منتشر نشده

دسکتاپ
منتشر نشده



 به محض انتشار نسخه جدیدی از برنامه دان دانشگاه آزاد، لینک دانلود در این مقاله فعال شده و هم چنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. دانشجویان می توانند برای آشنایی و استفاده از نسخه تحت وب سامانه دانان، مقاله زیر را مطالعه کنند.

حتما بخوانید: سامانه دان





نحوه نصب و استفاده از نرم افزار موبایل دان
 دانشجویان دانشگاه آزاد که قصد دارند تا از طریق نرم افزار موبایل دان در کلاس های مجازی خود شرکت کنند می توانند از لینکی که پیش از این ارائه شده، برنامه دانان دانشگاه آزاد را دانلود کرده و با نصب و عضویت در آن در کلاس های خود حضور پیدا کرده و از آموزش های ارائه شده استفاده کنند.



 با توجه به الزام راه اندازی صحیح برنامه و اجبار برای عضویت در برنامه برای استفاده از آن در ادامه به منظور تسهیل روند نصب و نام نویسی در نرم افزار موبایل دان، مراحل نصب و ورود به این برنامه را به همراه راهنمای تصویری ارائه داده ایم.



 مراحل نصب و عضویت در نرم افزار موبایل دان :

1 - دانلود نرم افزار موبایل دان از لینک ارائه شده در این مقاله

2 - باز کردن فایل دانلود شده و انتخاب گزینه " نصب "

3 - ورود به نرم افزار نصب شده در موبایل

4 - وارد کردن شماره موبایل در دسترس و دریافت پیامک حاوی کد فعال سازی

5 - وارد کردن نام و نام خانوادگی

6 - اتمام عضویت و ورود به صفحه اصلی

7 - انتخاب واحد محل تحصیلی و شماره شناسایی دریافتی از استاد و یا دانشگاه

8 - مشاهده برنامه درسی و ورود به کلاس در زمان تعیین شده



حتما بخوانید: ثبت نام در سامانه دانان daan.ir


 راهنمای تصویری مراحل نصب و عضویت در نرم افزار موبایل دان :



1 - دانلود نرم افزار موبایل دان از لینک ارائه شده در این مقاله







2 - باز کردن فایل دانلود شده و انتخاب گزینه " نصب "







3 - ورود به نرم افزار نصب شده در موبایل و وارد کردن شماره موبایل در دسترس 







4 - دریافت و وارد کردن پیامک حاوی کد فعال سازی







5 - وارد کردن نام و نام خانوادگی







6 - انتخاب دانشگاه محل تحصیل و وارد کردن شماره شناسایی برای مشاهده برنامه کلاسی و ورود به کلاس ها







 دانشجویان برای انجام امور دانشجویی و دانشگاهی مانند انتخاب واحد دانشگاه آزاد، پرداخت شهریه، حذف و اضافه و ... را می توانند از طریق سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد انجام دهند.












اگر پس از مطالعه مقاله راهنمای دانلود و استفاده از نرم افزار موبایل دان دانشگاه آزاد سوالی در خصوص این برنامه داشته و یا در خصوص دانلود و کاربرد های این نرم افزار سوالی دارید می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید.



در ادامه بخوانید: آموزشیار









سوالات متداول


1- از چه طریقی می توان برنامه دان دانشگاه آزاد را دانلود کرد ؟
فایل نصب نرم اقزار دانان دانشگاه آزاد به همراه لینک مستقیم دانلود در این مقاله ارائه شده است .




2- آیا می توان از طریق موبایل نیز وارد سامانه دان دانشگاه آزاد شد ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است دانشجویان می توانند با دانلود و نصب نرم افزار دان وارد این سامانه شوند .




3- چگونه باید نرم افزار دان را در موبایل نصب کرد ؟
دانشجویان پس از دریافت نرم افزار دان از این مقاله باید با عضویت در برنامه و تکمیل نصب از آن استفاده کنند که مراحل نصب این اپلیکیشن در مقاله ارائه شده است .

منبع : دانلود برنامه دان دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/O35p
نظرتان را بنویسید