حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی

حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی سال گذشته می تواند داوطلبان را برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کند از این رو کارشناسان هیوا با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا بتوانند انتخاب رشته خود را منطقی تکمیل نمایند.

 

 

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری شامل گروه های آزمایشی مختلف، نام رشته ها، ضرایب دروس و مواد امتحانی مربوط به آن ها می باشد که رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی یکی از رشته های گروه آزمایشی علوم انسانی در این دفترچه است. هم قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری و هم بعد از آن، داوطلبان رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی می توانند از این تراز ها استفاده نمایند.

قبل از انتشار کارنامه آزمون دکتری، داوطلبان دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی می توانند با دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری و پاسخنامه آزمون دکتری مربوط به رشته خود، درصد دروس را محاسبه کرده و بعد از وارد نمودن درصد ها در نرم افزار تخمین رتبه دکتری، تراز تقریبی خود را مشاهده کنند، سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته دکتری، مطلع گردند.

اما بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری تنها کافیست داوطلبان تراز خود را که در کارنامه دکتری، توسط سازمان سنجش محاسبه شده است، با تراز های ارائه شده مقایسه نمایند. در ادامه نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی را آورده ایم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با جمع آوری تعدادی از کارنامه های دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی، تحلیل اطلاعات مفید آن ها و استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی را در سه بازه بدبینانه، منطقی و خوشبینانه دسته بندی کردند. نتایج بدین شرح است که هر چقدر تراز کسب شده توسط داوطلب به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بالاتر باشد، شانس قبولی داوطلب بالاتر است. همچنین هر چقدر تراز متقاضی از محدوده خوشبینانه دورتر یا پایین تر باشد، شانس وی برای قبولی در آن دانشگاه پایین تر است.

 

در جدول زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالاتر در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده اند. این محدوده ها از قبولی دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری استخراج شده اند و نزدیک ترین و معتبرترین راهنما برای داوطلبان شرکت کننده در دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی می باشند در نتیجه ممکن است آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشد. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شده اند که ممکن است بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب رشته دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی

هر داوطلب می تواند با دریافت کارنامه اولیه خود در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی در دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام دهد که حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسهدورهنمره حدنصاب دانشگاه
الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی / دانشگاه تهراننوبت دوم2951
الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم )نوبت دوم2733
الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی / دانشگاه بوعلی سینا - همداننوبت دوم2494
الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی / دانشگاه فردوسی مشهدنوبت دوم2420
الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی / دانشگاه مازندران - بابلسرنوبت دوم2411
الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی / دانشگاه سمناننوبت دوم2406
الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی / دانشگاه سیستان و بلوچستان - زاهداننوبت دوم2078
الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی / دانشگاه پیام نور استان تهران - مرکز تحصیلات تکمیلی تهرانپیام نور1902
الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی / دانشگاه غیرانتفاعی مذاهب اسلامیغیرانتفاعی1808
الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان البرز کرج صرفا ورودی های امسال در تهران)پردیس خودگردان1797
الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی / دانشگاه فردوسی مشهدپردیس خودگردان1788
الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی / دانشگاه غیرانتفاعی عدالتغیرانتفاعی1619
الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی / دانشگاه مازندران - بابلسرپردیس خودگردان1603
الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی / دانشگاه غیرانتفاعی ادیان و مذاهب - قمغیرانتفاعی1291
الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی / دانشگاه قمپردیس خودگردان1070

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه ذکر کرده ایم بالاتر باشد به این معنی است که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه ذکر کرده ایم پایین تر باشد به این معنی است که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های جدول بالا، حدنصاب تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری هستند و اگر فردی بتواند حدنصاب یک دانشگاه را کسب کند، به منزله قبولی وی در آن دانشگاه نمی باشد و فقط به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه خواهد شد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد مصاحبه دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

 

 

 

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی ابهامی دارید می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید. برای این کار کافیست از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید و برای اطلاع از تمامی رخداد های آزمون دکتری در کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا عضو شوید. 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه آزاد

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.



 

2- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر، کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تواند در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.



 

3- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی هیوا، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی در متن مقاله به صورت کامل ارائه داده شده است.

منبع : حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nLkp
نظرتان را بنویسید