هزینه چاپ تقویم دیواری اختصاصی

هزینه چاپ تقویم دیواری اختصاصی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

همواره تبلیغات نقش پررنگی در افزایش فروش و جذب مشتری داشته اند. یکی از ابزارهای تبلیغاتی تقویم می باشد. با کمک تقویم دیواری ارزان  می توانید یک هدیه تبلیغاتی به مشتریان خود دهید که همواره جلوی چشم آن ها خواهد بود. تقویم دیواری و تقویم رومیزی 1402 را می توان در مدل ها و طرح های مختلفی سفارش داد. همچنین امکان چاپ اختصاصی تقویم دیواری نیز وجود دارد.

اگر یک بار برای تقویم دیواری ارزان  هزینه کنید، شما برای365 روز سال تبلیغات انجام داده اید. چون تبلیغ دیواری بهترین راه برای بازاریابی است. اگر این تقویم در محل های قابل رویت قرار گیرد، سبب مطرح شدن نام تجاری شرکت شما می گردد. بنابراین تقویم دیواری ارزان 98 را برای تبلیغات مقرون به صرفه خود می توانید انتخاب کنید. مطابق نظر سنجی های انجام شده اکثر خانواده ها و بنگاه ها محصولات و خدمات ارائه شده روی تقویم ها را برای خرید خود انتخاب می کنند. با ارائه دادن یک تقویم به مشتریان به عنوان هدیه تبلیغاتی می توانید مشتریان خود را حفظ کرده و حتی به جذب مشتری بیشتر نیز بپردازید.

چاپ تقویم دیواری

انواع تقویم دیواری

تقویم دیواری را می توان در مدل ها و نمونه های مختلفی چاپ کرد. هر کدام از این نمونه ها با توجه به درخواست مشتری قابلیت تولید اختصاصی را نیز دارند.

تقویم دیواری حصیری 

این نمونه از تقویم در دو مدل تقویم حصیری ایرانی و تقویم حصیری چینی تولید می شود. اگر می خواهید این مدل را سفارش دهید می توانید با مراجعه به عکس های آن نوع دلخواه خود را انتخاب کنید.

تقویم دیواری چوبی

اگر می خواهید چاپ تقویم رومیزی اداری و تقویم دیواری خود را در مدل های جدید تر و فانتزی سفارش دهید، تقویم دیواری چوبی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در برخی نمونه های این تقویم با کمک چاپ لیزر و طلا و پلاک ساخت اختصاصی نیز انجام می شود. همچنین تولید سررسید و تقویم رومیزی چوبی نیز صورت می گیرد. بنابراین این مدل از تقویم بهترین هدیه تبلیغاتی نوروزی خواهد بود.

تقویم  دیواری فانتزی

از دیگر نمونه های جدید تقویم دیواری که می توانید سفارش دهید، تقویم دیواری سه بعدی و پنج بعدی است. در این مدل با تکان دادن تقویم تصاویر روی آن عوض می شوند. تقویم سه بعدی به صورت فصلی و چهار برگ ساخته می شود. نوع پنج بعدی آن را معمولا تک برگ می سازند.

 

چاپ اختصاصی تقویم دیواری تک برگ یا چند برگ

تقویم دیواری در مدل های گوناگونی تولید می شود. اما اگر قصد دارید این تقویم را در طرح دلخواه خود به صورت اختصاصی چاپ کنید می توانید این کار را به شرکت های ارائه دهنده بسپارید و از قیمت تقویم دیواری مطلع شوید. این نمونه با در نظر گرفتن سلیقه مشتری در مدل ها و سایز های مختلف چاپ می شود و محدودیتی در ابعاد آن وجود ندارد. شرکت تولید کننده مورد نظر با ارسال کاتالوگ تقویم دیواری به نقاط مختلف کشور سفارش تقویم دیواری را به صورت آنلاین نیز می پذیرند. این شرکت ها فروش تقویم دیواری را در کم ترین زمان انجام می دهند. برای چاپ این تقویم از مقوای گلاسه براق یا مات با در نظر گرفتن درخواست مشتری استفاده می شود. ارزان ترین تقویم رومیزی اختصاصی را می توان به صورت تقویم دیواری تک برگ ارزان چاپ کرد. در تقویم دیواری 4 برگ برای هر فصلی یک برگ در نظر گرفته شده است و تقویم دیواری اختصاصی را می توان تک برگ تا 13 برگ برای چاپ سفارش داد. با استفاده از تصاویر شرکت ها و محصولات روی تقویم می توان ابزار تبلیغاتی خوبی را برای شرکت ساخت.

 

لینک مرجع https://jopenza.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z1V5
نظرتان را بنویسید