چاپ استیکر شبنما

چاپ استیکر شبنما
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arnikprint

چاپ استیکر شب نما

 

این دسته از تبلیغات جزو خانواده استیکر ها میباشد با این تفاوت که در طول روز نور را در خود جذب میکند و زمانی که محیط اطراف تاریک باشد از خود نور سبز تولید میکند که باعث جلب توجه بیشتر و راهنمای مسیر میشود.

 

نمونه چاپ استیکر شبنما

 

 

چاپ استیکر شب نما

 

 

لیبل شبرنگ شبنما

 

 

چاپ استیکر شبنما

 

 

موارد قابل استفاده استیکر شب نما

 

ابتدا باید بدانید که این دسته از چاپ های لارج فرمت جزو خانواده استیکر ( وینیل ) میباشد که نوع چاپ اوت دور یا فضای بیرون است . بر خلاف نامشان هم میتوان در روز استفاده کرد هم در شب به این معنی است ، زمانی که ما طرح خودمان را روی این متریال چاپ میکنیم میتوانیم مثل دیگر استیکر ها روی انواع سطوح مانند شیشه مغازه ، کرکره مغازه ، دیوار و … استفاده کنیم و هم میتوانیم به عنوان یک راهنمای مسیر که از خود نور تولید میکند هم استفاده کنیم .

 

 

چاپ بلک لایت

 

 

چاپ استیکر شب نما

 

 

محل های قابل استفاده چاپ استیکر شبنما کدام است ؟

 

معمولا این دسته از چاپ ها برای راهنمای مسیر در شب استفاده میشود به طوری که میتوان به صورت نواری در طول یک مسیر استفاده کرد یا اگر بخواهیم مثال دیگری بزنیم برای محل هایی مانند شیر آتش نشانی یا پله اضطراری استفاده کرد.

اما این پایان کار نیست شما میتوانید حتی طراح خود را روی این متریال چاپ کنید تا در شب مانند یک لایت باکس طرح شما بدرخشد و یا حتی میتوانید به صورت دستبند های لایت نایت در کنسرت ها هم از این متریال استفاده کنید.

 

 

ابعاد قابل سفارش کدام  چیست ؟

 

حداکثر سایز قابل سفارش 127 سانت عرض در 500 سانت طول میباشد که میتوان به صورت یک تکه چاپ کرد و حتی میتوانید به صورت نواری و تیکه های کوچک هم سفارش و چاپ کرد بستگی به سایز فایل مشتریان دارد .

 

نحوه طراحی چگونه است ؟

 

برای طراحی باید در نظر داشته باشین که طرح شما وقتی چاپ میشود در روز طرح شما دیده میشود و در زمان شب و تاریکی فقط قسمت هایی که چاپ نشده باشد قابل مشاهده میباشد پس باید در هنگام طراحی به این موضوع دقت داشته باشین که نمیتوان ماند یک استیکر معمولی تمام صفحه را چاپ کرد زیرا دیگه در شب نور کافی و نمایش کاملی از طرح خود را نخواهیم داشت .

پس بهتره برای طراحی از تیم طراحی و پشتیبانی چاپ و استند نقش و نگار راهنمایی لازم را دریافت کنید.

 

چاپ استیکر شب نما

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rJ92
نظرتان را بنویسید