سایت پیش دبستانی مجازی

سایت پیش دبستانی مجازی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سامانه پیش دبستانی مجازی به نشانی rahbaran.medu.ir وزارت آموزش و پرورش به منظور ثبت نام در طرح ویژه پیش دبستانی مجازی راه اندازی شده است . والدین نو آموزان با مراجعه به این سامانه علاوه بر ثبت نام در طرح پیش دبستانی مجازی می توانند از امکانات مرتبط با این طرح نیز استفاده نمایند .



طرح پیش دبستانی مجازی در سال جاری و با هدف پیشگیری از کاهش ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی اجرا گردید . به دلیل استقبال بسیاری از والدین از این طرح و به منظور دسترسی راحت تر به موارد و امکانات مربوط به پیش دبستانی مجازی سامانه ای با عنوان سامانه راهبران فناوری به آدرس rahbaran.medu.ir ایجاد گردید .

والدینی که دارای فرزند نوآموز پیش دبستانی هستند و به دلیل مشکلات ایجاد شده موفق به ثبت نام پیش دبستانی و یا دریافت آموزش های این پایه تحصیلی نشده اند می توانند با عضویت در سایت پیش دبستانی مجازی از امکانات مورد نیاز خود بهره مند شوند .

به منظور ارائه اطلاعات بیشتر در رابطه با سایت پیش دبستانی مجازی در ادامه به بررسی نحوه عضویت در این سامانه و تکمیل فرم ثبت نام پیش دبستانی مجازی سایت راهبران آموزش و پرورش می پردازیم .





نحوه عضویت در سایت پیش دبستانی مجازی
پایه پیش دبستانی به عنوان اولین پایه تحصیلی آموزش و پایه آمادگی ورود نو آموزان به دبستان از حساسیت و توجه ویژه ای برخوردار است . نوآموزان پیش دبستانی برای این که آماده دریافت آموزش ها و تعالیم و دبستان و مدرسه باشند باید در دوره پیش دبستانی آموزش ها و مطالب اولیه ای را یاد بگیرند .

دریافت این آموزش ها در پیش دبستانی علاوه بر افزایش قدرت فکری و یادگیری نوآموزان باعث تقویت روحیه و اعتماد به نفس آن ها و همچنین بهبود روابط اجتماعی آن ها نیز می شود .

با وجود تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس اما آموزش های دوره پیش دبستانی همچون سایر مقاطع دیگر تعطیل نبوده و به صورت مجازی و غیر حضوری از طریق روش های مختلفی همچون برنامه شاد ، برنامه های درسی تلویزیون و سایر روش های دیگر برقرار است .

یکی از دیگر راه های دسترسی به ثبت نام پیش دبستانی مجازی و آموزش های مربوط به آن مراجعه به سامانه پیش دبستانی مجازی و عضویت در آن می باشد . والدینی که به تازگی از این سامانه مطلع شده و آشنایی چندانی با سایت پیش دبستانی مجازی و جزئیات آن ندارند می توانند در این بخش با نحوه عضویت در این سامانه آشنا شده و از امکانات موجود برای نوآموزان پیش دبستانی بهره مند شوند .



 راهنمای تصویری نحوه عضویت در سایت پیش دبستانی مجازی




 ابتدا آدرس اینترنتی سایت پیش دبستانی مجازی را به نشانی rahbaran.medu.ir در قسمت آدرس مروگر وارد نمایید .








 پس از مشاهده صفحه آغازین سایت پیش دبستانی مجازی گزینه ورود را انتخاب نمایید .






 در صفحه باز شده اطلاعات خواسته شده از قبیل نام کاربری و رمز عبور دریافتی از مرکز آموزشی فرزند خود را وارد کرده و کد امنیتی خواسته شده را در محل مخصوص درج نمایید .







 پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده روی گزینه ورود کلیک نمایید .







بیشتر بخوانید: سن ورود به پیش دبستانی





تکمیل فرم سایت ثبت نام پیش دبستانی مجازی
والدین نوآموزان پیش دبستانی جامانده از ثبت نام می توانند با تکمیل فرم ایجاد شده در سایت پیش دبستانی مجازی از امکان ثبت نام و امکانات آموزشی پیش دبستانی مجازی بهره مند شوند . برای راهنمایی بیشتر در این قسمت نحوه تکمیل فرم پیش دبستانی سایت پیش دبستانی مجازی را به صورت راهنمای تصویری بررسی می نماییم .



 راهنمای تصویری تکمیل فرم ثبت نام پیش دبستانی مجازی



 وارد سامانه پیش دبستانی مجاز شده و گزینه پیش دبستانی را انتخاب نمایید .







 در این مرحله فرم مذکور جهت بهره مندی از طرح ویژه قابل مشاهده می باشد .







 در بخش مربوط به استان ، استان محل زندگی خود را انتخاب نمایید .





 در قسمت شهرستان شهری که در آن سکونت می کنید را انتخاب نمایید .







 در وارد کردن اطلاعات شخصی علاوه بر نام نوآموز پیش دبستانی نام پدر و مادر را نیز در قسمت های خواسته شده وارد نمایید .







 جنسیت فرزند را انتخاب کنید .







 در این قسمت کدملی ، سریال درج شده در شناسنامه و محل صدور شناسنامه فرزند نوآموز خود را وارد نمایید .







 شماره تماسی که در دسترس بوده و پاسخگو هستید را در این قسمت درج نمایید .







 تصویر اسکن شده شناسنامه نوآموز پیش دبستانی را در قالب jpg به فرم مذکور پیوست نمایید .







 کد امنیتی درج شده در انتهای فرم را در محل خواسته شده وارد کنید .







 پس از بررسی مجدد اطلاعات وارد شده و اطمینان از درستی آن ها بر روی گزینه ثبت کلیک کنید .









 توجه داشته باشید که پس از تکمیل و ثبت این اطلاعات ، پس از بررسی توسط مسئولین مربوطه جهت ثبت نام و دریافت آموزش های پیش دبستانی مجازی با شما تماس حاصل می گردد .



بیشتر بخوانید: ثبت نام پیش دبستانی









شاد در سایت پیش دبستانی مجازی
والدین نوآموزان پیش دبستانی می توانند جهت دسترسی به آموزش ها و اخبار و اطلاعات مرتبط با طرح پیش دبستانی مجازی علاوه بر برنامه های تلویزیونی و سایت پیش دبستانی مجازی از کانال ها و آموزش های مخصوص آمادگی و پیش دبستان در برنامه شاد نیز استفاده نمایند .

به دلیل آشنا نبودن بسیاری از والدین با مبحث و موضوع پیش دبستانی مجازی ممکن است اشکلات و سوالات متعددی در این خصوص برای آن ها به وجود بیاید . راه حل ارائه شده از طرف وزارت آموزش و پرورش در این خصوص ، ارائه شرایط لازم برای طرح پرسش های والدین دارای دانش آموز پیش دبستانی در سایت پیش دبستانی مجازی می باشد .

انجام این امر به این صورت است که در صورت ایجاد پرسش و درخواست راهنمایی درباره آموزش های پیش دبستانی برنامه شاد می توانید به سامانه پیش دبستانی مجازی مراجعه کرده و در قسمت مربوط به سوالات ، پرسش خود را مطرح نمایید .



بیشتر بخوانید: محتوای آموزشی شاد برای پیش دبستانی







 جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به  پیش دبستانی مجازی می توانید عضو کانال تلگرامی مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . همچنین در صورت داشتن سوالاتی در رابطه با سایت پیش دبستانی مجازی می توانید از مشاورین مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرید .



در ادامه بخوانید: معرفی کانال های برنامه شاد



سوالات متداول


1- ثبت نام پیش دبستانی مجازی به چه صورت انجام می شود ؟
تمامی جزئیات مربوط به ثبت نام پیش دبستانی مجازی در این مقاله ارائه شده است .




2- فرم ثبت نام پیش دبستانی در سایت پیش دبستانی مجازی به چه صورت تکمیل می شود ؟
تمام مراحل تکمیل فرم ثبت نام سایت پیش دبستانی مجازی به صورت راهنمای تصویری در مقاله فوق ارائه شده است .




3- آدرس سامانه پیش دبستانی مجازی چیست ؟
بنابر مطالب عنوان شده در مقاله آدرس سایت پیش دبستانی مجازی rahbaran.medu.ir می باشد .

منبع  : سایت پیش دبستانی مجازی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mvNp
نظرتان را بنویسید