کلینیک دندانپزشکی آرمانی بهترین در شهریار

کلینیک دندانپزشکی آرمانی بهترین در شهریار
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Hossein manam
کلینیک دندانپزشکی آرمانی به عنوان اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی با هدف ارتقا سطح بهداشت دهان و دندان مردم شریف شهریار و حومه در اردیبهشت ماه سال 1394 افتتاح گردید . این کلینیک از ابتدای فعالیت خود به عنوان مجهزترین کلینیک دندانپزشکی واقع در شهریار مطابق با استانداردهای روز دنیا با همکاری دندانپزشکان مجرب ، متخصصان دندانپزشکی و اساتید دانشگاه شروع به فعالیت نمود .
قرارگیری کلینیک دندانپزشکی آرمانی در مرکز شهر شهریار دسترسی به این مرکز را برای همشهریان و نیز شهرستان های همجوار آسان کرده است ، همچنین نزدیک بودن این کلینیک به ایستگاه مرکزی تاکسی و اتوبوس شهریار ( 100 متر ) و وجود 3 پارکینگ عمومی در شعاع 50 متری این کلینیک رفت و آمد را برای کلیه مراجعین سهل و آسان کرده است .

در گذشته ساکنین غرب استان تهران جهت دریافت خدمات تخصصی دندانپزشکی ناچار به مراجعه به کلان شهرها مثل تهران و کرج بودند و به تبع آن این امر برایشان صرف زمان و هزینه و رفت و آمدهای طولانی را درپی داشت ، حال این امکان فراهم گردیده تا کلیه ساکنین شهریار ، اندیشه ، شهرقدس ، ملارد و . . . با توجه به امکان انجام کلیه درمان های تخصصی دندانپزشکی در این مرکز همشهریان گرامی بتوانند بدون صرف زمان و هزینه های رفت آمد مسافت طولانی به راحتی درمان های تخصصی خود را با اطمینان خاطردر این مرکز انجام دهند .

* کلینیک دندانپزشکی آرمانی شهریار با بکارگیری بهترین و مرغوبترین مواد دندانپزشکی و استفاده ازجدیدترین تجهیزات دندانپزشکی شامل موتورهای جراحی پیشرفته ، موتورهای روتاری جهت انجام دقیق درمان ریشه تخصصی دندان ها ، دستگاه های الکترونیکی جراحی لثه (جراحی های بدون خونریزی ) ، دستگاه دیجیتال با دوز اشعه بسیار کم جهت تهیه گرافی های دندانپزشکی و . . . سعی در ارتقاء کیفیت خدمات دندانپزشکی دارد و در جهت حفظ و بهبود سلامتی مراجعین محترم گام برمی دارد . بر این اساس با افتخار و اطمینان کامل کلیه خدمات دندانپزشکی خود را بصورت تضمینی و با گارانتی واقعی ارائه می کند .

این مجموعه مجهز به CSR (Central Sterilization Room) اتاق مرکزی استریل می باشد. با پیشرفته ترین تجهیزات روزدنیا و مورد تایید وزارت بهداشت تجهیز شده است . به شما تجربه ای امن و آسوده از دندانپزشکی را می دهد .


کلینیک دندانپزشکی آرمانی با همکاری متخصصین رشته های مختلف دندانپزشکی آماده ارائه کلیه خدمات تخصصی دندانپزشکی به مردم شریف غرب استان می باشد که به اختصار به آن اشاره می کنیم :

دندانپزشکی کودکان و نوجوانان : این مجموعه با همکاری متخصصین دندانپزشکی اطفال و دستیاران مجرب و آموزش دیده و همچنین دارا بودن اتاق و یونیت مجزا و مخصوص اطفال بهترین محیط برای درمان های دندانپزشکی کودکان دلبند شما فراهم کرده است .

ترمیم و زیبایی : در کلینیک دندانپزشکی آرمانی انجام انواع ترمیم های همرنگ و غیر همرنگ و بازسازی تاج دندان بصورت روتین انجام می پذیرد همچنین خدمات تخصصی زیبایی نظیر طراحی لبخند ، بلیچینگ ( سفید کردن دندان ها ) ، کامپوزیت ونیر و لمینیت های سرامیکی توسط متخصص ترمیم و زیبایی انجام می شود و تجربه ای دلپذیر از لبخندی جدید را برایتان به ارمغان می آورد .
جراحی فک و صورت : در کلینیک دندانپزشکی آرمانی با حضور متخصص جراحی فک و صورت انجام بسیاری از جراحی های تخصصی دندانپزشکی به راحتی و به بهترین شکل انجام می شود ، از جمله جراحی ایمپلنت ، جراحی دندان های نهفته ، جراحی پیوند استخوان ، سینوس و . . .

پروتز های دندانی : حضور متخصص پروتزهای دندانی در هر کلینیک دندانپزشکی واجب است و کلینیک دندانپزشکی آرمانی نیز از این قاعده مستثنی نیست ، متخصص پروتز های دندانی نقش حیاتی در ساخت و تحویل روکش های ایمپلنت دارند ، همچنین ساخت پروتز های متحرک نظیر دست دندان ، پارسیل کروم کبالت و . . . از خدماتی است که می توانید از متخصص پروتز های دندانی دریافت کنید .
لینک مرجع https://armanidentalclinic.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/P3vW
نظرتان را بنویسید