قیمت پارتیشن استیل چوبافرم

 قیمت پارتیشن استیل چوبافرم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
1sogand

پارتیشن استیل یکی از اجزای بسیار مهم در دکوراسیون ادارات است و می‌تواند نقش بسیار مهمی را در ایجاد یک فضای دلنشین فراهم کند.
 

یکی از زیباترین سازه های استیل که تحت عنوان پارتیشن استیل و یا حفاظ استیل نیز از آن نام برده می شود، از جمله مدل هایی است که به منظور جدا سازی و تفکیک فضا می توان انتخاب نمود. این نوع از پارتیشن ها در محیط های اداری و دفاتر بسیار پر کاربرد است.
پارتیشن های اداری با توجه نوع نیاز مشتری ونوع متریال طراحی و تولید می شوند اما یکی از پر طرفدارترین نوع آن ها، پارتیشن استیل است که از زیبایی خاصی برخوردار است؛ شکیل بودن این نوع از پارتیشن ها سبب می شود تا افراد بتوانند دکوراسیون و محیط اطراف خود را به فضایی مدرن و فوق العاده تبدیل نمایند.
با توجه به این امر که این نوع از پارتیشن، دارای فریم استیل می باشد، از مقاومت و استحکام بالایی در برابر ضربه، رطوبت و.. برخوردار است. گروه مهندسی چوبافرم علاوه بر ساخت پارتیشن استیل، انواع دکور استیل داخلی را نیز طبق سفارش مشتری در ابعاد و رنگ بندی های مختلف با بالاترین کیفیت تولید و توزیع می کند.

پارتیشن استیل

به منظور جدا سازی فضای داخلی و قسمت های مختلف محیط های اداری و منازل، پارتیشن استیل یک انتخاب متفاوت و جذاب خواهد بود. پارتیشن استیل در انواع طرح ها، سایزها و رنگ های مختلف (طلایی، سیلور و بژ) طراحی و تولید می گردند. این نوع از پارتیشن علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می کند، وزن کمی دارد و مانع از عبور نور نیز نمی گردد.
 پارتیشن های اداری با توجه به مقیاس های مختلفی دسته بندی می شود و از تنوع بسیاری نیز برخوردارند. شکل ظاهری پارتیشن ها از عوامل اصلی تعیین کننده نوع و دسته بندی پارتیشن است. در یک دسته بندی کلی پارتیشن ها به انواع ثابت و متحرک، دوجداره و تک جداره تقسیم بندی می شوند. با توجه به میزان ترکیب شیشه و یا ام دی اف با پارتیشن ها، نوع پارتیشن استیل شیشه ای و پارتیشن استیل ام دی اف را خواهیم داشت. 

پارتیشن استیل طلایی

پارتیشن طلایی استیل از زیباترین و لوکس ترین نوع از انواع پارتیشن استیل می باشد. باتوجه به براقیت این پارتیشن، فضای دکوراسیون از زیبایی و جلوه بسیاری برخوردار است امکان ست شدن با مبلمان های استیل را فراهم می نماید و هم چنین محیط را بزرگ تر از آنچه که هست نشان می دهد.

مزایای پارتیشن استیل

امکان خصوصی نمودن فضاها

زیبا، شکیل، لوکس و لاکچری

استفاده از فضا به صورت چند منظوره

امکان نصب سریع و آسان

امکان تغییر فضا

هزینه مقرون به صرفه و بسیار کم

تنوع در طرح و رنگ

ایمنی بسیار

 

قیمت پارتیشن استیل

قیمت پارتیشن استیل با توجه به موارد مختلفی همچون نوع پارتیشن (ترکیبی با شیشه و یا ساده، تک جداره، دو جداره)، عملیات نصب، ابعاد و متراژ پارتیشن، با توجه به متریال ها، یراق آلات استفاده شده و... متفاوت خواهد بود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت به روز پارتشین های استیل با کارشناسان مجموعه چوبافرم در ارتباط باشید. 

نکات مهم خرید پارتیشن استیل

میزان کیفیت مواد اولیه پارتیشن استیل

به منظور ساخت پارتیشن در انواع مختلف، از متریال هایی استفاده می شود که در نوع انتخاب پارتیشن بسیار تاثیر گذار است. یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب پارتیشن، استفاده از مواد اولیه با کیفیت است. در صورتی که برای ساخت پارتیشن از مواد اولیه خوب و با کیفیتی استفاده نشده باشد، از مقاومت پایینی برخوردار است و به راحتی خراب می شود. مواد اولیه مرغوب سبب درخشندگی و جلوه گر شدن پارتیشن می شود.

ثبات و استحکام پارتیشن استیل

ایستادگی و ثبات پارتیشن ها سبب می شود که هنگام برخورد به آسانی از حالت خود جدا نشود. در محیط کار و اداری ممکن است وسایل به پارتیشن ها برخورد داشته باشد؛ بنابراین لازم است که در زمان خرید، به این خصوصیت نیز توجه بیشتری شود.

ابعاد و اندازه پارتیشن استیل

 ابعاد، اندازه و ارتفاع پارتیشن استیل با توجه به فضای مورد نظر تعیین می گردد چرا که در صورتی پارتیشن های استیل کارایی و کاربرد دارند که دقیقا مطابق همان اندازه و ارتفاعی که مورد نیاز است باشد. در صورتی که پارتیشن ها کوچکتر و یا بزرگ تر از اندازه ایده ال و در حد نیاز باشد، از میزان زیبایی طرح نهایی کاسته می شود. 

منبع:

https://chubaform.com/post/9/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84

برچسب ها
نظرتان را بنویسید