نحوه ارضا شدن همزمان زن و مرد

نحوه ارضا شدن همزمان زن و مرد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab

با توجه به تحقیقات انجام شده در رابطه با میزان رضایت زوجین از زندگی زناشویی، مشخص شده که کسانی که از رابطه جنسی خود رضایت کامل دارند، بیشتر از سایر افراد نسبت به زندگی زناشویی خود احساس رضایت دارند. به همین دلیل روش ارضا شدن همزمان زن و مرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

از طرفی ارضا شدن همزمان زن و مرد موجب افزایش اعتماد به نفس آن ها می شود و می توانند به راحتی رابطه جنسی خود را مدیریت نمایند. از طرفی رسیدن به ارگاسم در افزایش بهداشت روانی زوجین نیز موثر است. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با راه های ارضا شدن همزمان زن و مرد، به طور کامل آشنا کنیم.

 

 

آیا زمان ارضا شدن زن و مرد یکسان است

از آنجایی که زمان ارگاسم زنان و مردان متفاوت است. روش ارضا شدن همزمان زن و مرد شاید به ظاهر کار دشوار و غیر ممکنی به نظر برسد. اما راهکارهای مختلفی وجود دارد که می تواند به همزمان شدن ارگاسم زن و مرد کمک نماید. با وجود تفاوت در زمان ارضا شدن همزمان زن و مرد رسیدن به ارگاسم تاثیری یکسان روی مغز آن ها دارد. معمولا رسیدن به ارگاسم در بانوان حدود 10 تا 20 دقیقه طول می کشد و این زمان برای آقایان 7 تا 14 دقیقه است.

بنابراین برای ارضا شدن همزمان زن و مرد نیاز است که مقاربت مستقیم حداقل 5 تا 7 دقیقه طول بکشد. به همین دلیل بهتر است با استفاده از عواملی که منجر به ارگاسم سریع تر بانوان می شود، به همزمان شدن ارگاسم زن و مرد کمک نمود.

همچنین برخی از رفتارها مانند رابطه دهانی ممکن است برای یکی از زوجین ناراحت کننده باشد و منجر به ارگاسم زودتر دیگری شود. به همین دلیل شناخت رفتارهای مورد پسند همسر می تواند به ارگاسم زودتر او کمک نماید. به طور کلی ارضا شدن همزمان زن و مرد موجب آزادسازی اکسی توسین در مغز آن ها شده و از نظر عاطفی و روانی نیز منجر به نزدیکی زوجین به یکدیگر می شود.

حتما بخوانید: اختلال ارگاسم در زنان

 

 

 

 

 

نحوه ارضا شدن همزمان زن و مرد

برای ارضا شدن همزمان زن و مرد می توان از راه های مختلفی استفاده نمود. از مهم ترین راه های ارضا شدن همزمان مرد و زن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

زمان و مکان مناسب:

از ابتدایی ترین راهکارهای موثر جهت ارضا شدن همزمان زن و مرد توجه نمودن به مکان و زمان رابطه جنسی است. بهتر است رابطه جنسی در زمان و مکانی انجام شود که هیچ کدام از زوجین معذب نباشند و در آرامش کامل به سر ببرند.

حضور جسمی و ذهنی در رابطه:

عدم تمرکز ذهنی در رابطه جنسی می تواند مانع اصلی نرسیدن به ارگاسم در زن و مرد باشد. به همین دلیل زوجین باید سعی کنند تمام ذهن خود را متمرکز به رابطه کنند، تا بتوانند سریع تر به ارگاسم برسند.

زمان کافی برای برقراری رابطه جنسی:

از دیگر راه های موثر برای ارضا شدن همزمان زن و مرد مدت زمان کافی رابطه است. هرچه رابطه جنسی سرعت بالاتری داشته باشد، بانوان دیرتر تحریک شده و به ارگاسم می رسند. بنابراین معاشقه پیش از رابطه مستقیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ارتباط خود را تقویت نمایید:

از دیگر راهکارهای ارضا شدن همزمان زن و مرد حفظ ارتباط میان زوجین است. این ارتباط می تواند علاوه بر سکس، شامل نوازش جسمی، ارتباط چشمی، ارتباط کلامی و ... باشد. فراموش نکنید که این ارتباطات تاثیر بسیار زیادی در افزایش لذت جنسی و رسیدن به ارگاسم خواهند داشت.

انتخاب پوزیشن مناسب:

از دیگر راه هایی که می تواند به زوجین کمک کند تا به طور کامل و به صورت همزمان به ارگاسم برسند، انتخاب نمودن پوزیشن جنسی مناسب و لذت بخش برای هر دو نفر است. فراموش نکنید که قرارگیری در حالت نامناسب نه تنها به ارضا شدن زوجین کمک نمی کند، بلکه می تواند منجر به ناراحتی و آزار یکی از آن ها شود.

ارضا شدن همزمان زن و مرد

کمک گرفتن از درمانگر جنسی:

یکی از موثرترین روش های بهبود کیفیت رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم همزمان زوجین، کمک گرفتن از درمانگر جنسی است. در برخی از مواقع ممکن است دلیل تاخیر در ارگاسم مشکل دیگری باشد که خود فرد نیز نسبت به آن بی اطلاع است. در این صورت بهتر است از مشاورین و درمانگران جنسی بخواهید راهکارهای مناسب و موثری را به شما ارائه دهند.

ایجاد هیجان:

یکنواختی رابطه جنسی می تواند دلیل تاخیر در ارگاسم زوجین باشد. در این صورت می توانند با استفاده از شیطنت و عشق بازی، هیجان رابطه را افزایش داده و به بهبود کیفیت آن کمک نمایند.

حتما بخوانید: ارگاسم دروغین

 

فواید همزمانی ارضا شدن مرد و زن

شاید برای شما این سوال ایجاد شود که دلیل این همه تاکید بر ارضا شدن همزمان زن و مرد چیست؟ و این موضوع چه تاثیری بر رابطه زناشویی زوجین دارد؟ برای اینکه به جواب این سوال ها دست پیدا کنید، شما را با فواید ارگاسم شدن همزمان مرد و زن آشنا خواهیم کرد.

افزایش اعتماد به نفس زوجین:

یکی از مهم ترین فواید روش ارضا شدن همزمان زن و مرد افزایش اعتماد به نفس آن ها به دلیل جذاب و ایده آل دانستن خود است. بانوان در این صورت نسبت به اندام خود احساس بهتری دارند و آقایان نیز به دلیل غرور ناشی از رضایت شریک جنسی به خود افتخار می نمایند. به همین دلیل است که این زوجین معمولا احساس بهتری نسبت به خود و شریک زندگیشان دارند.

افزایش ارتباط عاطفی میان زوجین:

رسیدن به ارگاسم همزمان موجب می شود تا زوجین احساس نشاط و بهداشت عاطفی داشته باشند. از طرفی هورمون های ترشح شده در مغز منجر می شود تا مرد یا زن نسبت به همسر خود احساس عاطفی قوی تری پیدا کند.

کاهش احتمال افسردگی زن و مرد:

از دیگر فواید ارضا شدن همزمان زن و مرد عدم نارضایتی آن ها از رابطه جنسی و پیشگیری از افسردگی ناشی از آن است. از آنجایی که تاخیر در ارگاسم می تواند منجر به نارضایتی افراد نسبت به زندگی زناشویی آن ها شود. همچنین موجب می شود تا مرد یا زن احساس کند که همسرش به او توجهی ندارد. به مرور زمان می تواند منجر به افسردگی آن ها شود.

کاهش مشکلات زناشویی:

تاخیر در ارگاسم می تواند سیستم عصبی مغز را دچار اختلال نماید. به همین دلیل زوج هایی که پس از رابطه جنسی به طور کامل ارضا نشده اند، پرخاشگر، عصبی، کلافه و بی انرژی هستند. همین موضوع موجب می شود تا با کوچک ترین مشکلی عصبانی شده و بحث ایجاد نمایند.

حتما بخوانید: انواع پوزیشن های جنسی

 

 

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا زمان ارضا شدن زن و مرد یکسان است؟

✔️ زمان ارگاسم زنان و مردان متفاوت است اما امکان همزمانی آن ها وجود داشته که در متن مقاله توضیح داده شده است.

 

 

2- ✔️ نحوه ارضا شدن همزمان زن و مرد چگونه است؟

✔️ برای ارضا شدن همزمان زن و مرد می توان از راه های مختلفی استفاده نمود که در متن مقاله چند مورد شرح داده شده است.

 

 

3- ✔️ فواید همزمانی ارضا شدن مرد و زن چیست؟

✔️ همزمانی ارضا شدن مرد و زن دارای فواید زیادی برای زنان و مردان است که در متن مقاله به طور کامل مطرح شده است.

منبع : نحوه ارضا شدن همزمان زن و مرد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3zO4
نظرتان را بنویسید