سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سایت بوستان به نشانی bustan.tvu.ac.ir دارای بخش های متفاوتی از جمله انتخاب واحد، حذف و اضافه، امتحانات، نمرات، ارزشیابی اساتید، نقل و انتقال، کلاس های مجازی، گزارشات سیستمی و ... می باشد. دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای کشور با وارد کردن کدملی و کلمه عبور خود می توانند از امکانات این سامانه بهره مند شوند.

 

 

سایت بوستان به نشانی bustan.tvu.ac.ir، یکی از اقداماتی است که در راستای اجرای سیاست های "اقتصاد مقاومتی" انجام شده است. سایت بوستان یک سامانه جامع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی است که در حال حاضر جایگزین سامانه ناد دانشگاه فنی و حرفه ای کشور شده و دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای در آن فعالیت می کنند.

سامانه بوستان دارای زیرسیستم های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، و پژوهشی است که در قسمت آموزشی شامل برنامه ریزی آموزشی، انتخاب واحد و ... ، در قسمت فرهنگی شامل ارائه وب سرویس های لازم جهت کارتابل فرهنگی دانشجویان، ایجاد بانک اطلاعات شناسنامه ورزشی دانشجویان و ... می باشد.

موارد گفته شده تمام کاربردهای سایت بوستان فنی و حرفه ای نمی باشد، اما یکی از بهترین امکاناتی که این سامانه برای دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای فراهم کرده امکانات آموزشی آن است. در ادامه مقاله برای آشنایی بیشتر با این سایت قصد داریم به معرفی سامانه خدمات الکترونیک بوستان پرداخته و امکانات مورد استفاده در آن اعم از امور آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و ... را بررسی کنیم.

 

برای ورود به سایت بوستان فنی و حرفه ای کلیک کنید

 

سایت بوستان فنی و حرفه ای

 

 

از طریق مراجعه به سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی bustan.tvu.ac.ir امکان بهره مندی از خدمات این سامانه وجود دارد.

 

 

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

سایت بوستان یکی از برنامه هایی است که استفاده از آن سبب صرفه جویی در زمان و سرعت بخشی در پیشبرد برنامه های آموزشی، فرهنگی، دانشجویی و پژوهشی دانشگاه فنی حرفه ای می شود. یکی از مزایای سایت مذکور استفاده از فناوری های به روز در حوزه تولید، کارایی بالا و تناسب میان ساختار آن با دانشگاه فنی حرفه ای است. دانشگاه فنی و حرفه ای کشور یکی از ذی نفعان این سامانه می باشد که سهم دانشگاه از فروش آینده آن، 15 درصد است.

 

دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای با استفاده از سایت بوستان می توانند از امکاناتی همچون انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای، حذف و اضافه، ارزشیابی اساتید، بانک اطلاعات شناسنامه ورزشی دانشجویان، مرکز مشاوره و سلامت دانشجویی، دسترسی آنلاین به اطلاعات خود و تطبیق برنامه هفتگی آموزشی به صورت برخط با نرم افزار تغذیه و خوابگاه، مشاهده مقاله های پذیرفته شده، چاپ شده در مجلات، گزارش های علمی طرح های پژوهشی و ... بهره مند شوند. لازم به ذکر است در طراحی نرم افزار بوستان از تکنولوژی net core استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای

 

 

نحوه ورود به سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir با هدف سرعت بخشی به بسیاری از امور دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای راه اندازی شده و در حال حاضر جایگزین سامانه ناد فنی حرفه ای شده است. در این سایت می توان به بخش های مختلفی دسترسی داشت و بسیاری از امور خود را به صورت آنلاین انجام داد.

 

آن دسته از دانشجویانی که قصد دارند از یکی از خدمات سایت بوستان انتخاب واحد، ارزشیابی اساتید، دسترسی به طرح های پژوهشی منتخب و ... استفاده نمایند، می بایست وارد سامانه خدمات الکترونیک بوستان شده و بسته به نیاز خود یکی از زیر سیستم های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و دانشجویی را استفاده کنند. در ادامه شما را با نحوه ورود به سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir آشنا می کنیم.

 

ابتدا در یکی از مرورگرهای خود عبارت «سایت بوستان فنی حرفه ای» به نشانی «bustan.tvu.ac.ir» جستجو کنید. حال مطابق تصویر بر روی اولین سایت جستجو شده با نام سامانه بوستان - فنی حرفه ای کلیک کنید.

 

سامانه بوستان

 

در مرحله بعدی شما وارد سامانه بوستان می شوید. در صورتی که قصد استفاده از هر یک از امکانات این سایت را دارید، ابتدا باید کدملی و کلمه عبور خود را وارد نمایید تا بتوانید به خدمات مورد نیاز خود دست یابید. افرادی که برای اولین بار تصمیم به استفاده از این سامانه را دارند، در کادر مربوط به کدملی باید تاریخ تولد 10 رقمی خود را مانند 1400/07/21 وارد نمایند.

 

سایت بوستان فنی و حرفه ای

 

دانشجویان پس از ورود به سایت بوستان در مرحله اول مطابق تصویر می بایست اقدام به تغییر رمز عبور خود نمایند. برای امنیت بیشتر رمز جدید باید ترکیبی از حروف بزرگ، کوچک و اعداد باشد.

 

 

پس از تایید رمز عبور سیستم مجددا شما را از سایت خارج کرده تا با رمز جدید وارد سامانه شوید. پس از ورود مجدد به این سامانه اولین کار صحت سنجی اطلاعات می باشد. مطابق تصویر صحت سنجی اطلاعات را انتخاب کرده و به ترتیب شروع به تایید موارد موجود در زیر سیستم های این بخش که شامل صحت سنجی هویتی، صحت سنجی اطلاعات دانشجویی، صحت سنجش معدل، صحت سنجش نمرات و صحت سنجی تراز مالی است، می نمایید. توجه داشته باشید که در این بخش اقدام به تصحیح مقادیر نادرست و همچنین تکمیل موارد نامشخص نمایید.

 

 

توجه داشته باشید که صحت سنجی یک فرایند زمانبر بوده و بهتر است دانشجو یک یا دو روز پیش از انتخاب واحد وارد سایت بوستان شده و اقدام به تکمیل اطلاعات و تایید مرحله صحت سنجی نماید.

بیشتر بخوانید: سایت انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای

 

 

 

 

 

امکانات سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

دانشگاه فنی حرفه ای علاوه بر سامانه ناد و سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای به تازگی از سامانه ای جدید تحت عنوان بوستان به نشانی اینترنتی bustan.tvu.ac.ir رونمایی کرده که جایگزین سامانه ناد شده است. این سایت امکانات بسیاری را در مینه های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دارد که در ادامه برخی از این امکانات توضیح داده شده است.

 

دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای با ورود به این سامانه می توانند اموری مانند دریافت کارنامه، انتخاب واحد و حذف و اضافه و امور مالی خود را انجام دهند. دانشجو زمان استفاده از سایت بوستان حتما باید به پیام هایی که در قسمت "بولتن بورد داخلی دانشگاه" برای وی به نمایش درآمده توجه کند زیرا تمامی اخبار مربوط به وی در این قسمت قرار داده خواهد شد.

 

یکی از امکانات سامانه بوستان ارسال پیام به ادمین سامانه می باشد، این فرایند در قسمت تیکت سامانه صورت می گیرد. به طور مثال اگر فردی هنگام انتخاب واحد در سایت با مشکلی مواجه شده بود می تواند مشکل خود را در این قسمت وارد کرده و پس از مشاهده پیام توسط ادمین می توانید پاسخ خود را در همین قسمت مطالعه نمایید.

 

برای ورود مستقیم به سامانه بوستان کلیک کنید

 

بیشتر بخوانید: ورود به کلاس های سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای برای دانشجویان

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا هر گونه اطلاعات لازم در خصوص سامانه بوستان فنی حرفه ای را در اختیار متقاضیان قرار دهند. بدین منظور می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان سامانه صحبت نمایید. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به دانشگاه فنی حرفه ای مطلع شوید.

در ادامه بخوانید: میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نشانی سایت بوستان فنی حرفه ای چیست ؟

✔️ سایت بوستان فنی حرفه ای به نشانی bustan.tvu.ac.ir می باشد که لینک ورود مستقیم به آن در متن مقاله قرار داده شده است.



 

2- ✔️ نحوه ورود به سایت بوستان فنی و حرفه ای چگونه است؟

✔️ در متن مقاله راهنمای تصویری ورود به بخش های مختلف سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور قرار داده شده است.



 

3- ✔️ سایت بوستان از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

✔️ این سامانه دارای امکانات مختلفی در زمینه آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و دانشجویی است که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3zRO
نظرتان را بنویسید