فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور سراسری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از داوطلبان کنکور 99 که به کوید 19 مبتلا شده اند برای شرکت در این آزمون باید فرم خود اظهاری تکمیل کنند . داوطلبان برای تکمیل این فرم باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با آپلود مدارک بیماری ، خود را به سازمان سنجش معرفی تا از این طریق امکان شرکت در جلسه آزمون در بیمارستان یا محیط امن دیگری فراهم شود .




علی رغم شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور ، کنکور سراسری در روز های 30 و 31 مرداد برگزار می شود و سازمان سنجش تدابیر مختلفی جهت پیشگیری ، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی برای کلیه داوطلبان حتی متقاضیان مبتلا به کرونا در نظر گرفته است .
سازمان سنجش از طریق سایت رسمی خود اقدام به شناسایی داوطلبان مبتلا کرده و با نهایت همکاری امکان شرکت آن ها در آزمون را فراهم می آورد . به این ترتیب این دست از شرکت کنندگان آزمون کنکور سراسری باید با بار گزاری مدارک تشخیص بیماری در سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری اقدام کرده تا این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون ایشان را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهر های محل برگزاری آزمون تعیین کند .

با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان مبتلا به کرونا ویروس نگران برگزاری آزمون و شرکت خود در ماراتن کنکور سراسری 99 هستند در ادامه به بررسی نحوه و مدارک لازم برای تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان مبتلا به کوید 19 کنکور سراسری 99 پرداخته شده است .



مدارک لازم برای تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور سراسری 99
مبتلاین کوید 19 به منظور معرفی خود به سازمان سنجش می بایست یک سری مدارک دال بر بیماری ارائه و در سایت سازمان سنجش بارگزاری نمایند . در صورت تایید بیماری آن ها توسط سازمان و وزارت بهداشت ، امکان شرکت در آزمون سراسری در محیط امن فراهم خواهد آمد . 

مدرک لازم جهت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور سراسری

 گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا ( تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا )

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری کنکور سراسری 99



نحوه تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور سراسری 99
داوطلبان مبتلا به کرونا به منظور تکمیل فرم خود اظهاری باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و از طریق منوی سمت راست وارد فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون سراسری سال 1399 جهت حضور در محل امتحان شوند .

داوطلبان بعد از ورود به لینک فرم خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور سراسری با یکی از اطلاعات ثبت نامی ( شماره پرونده ، کد پیگیری ) می توانند وارد این فرم شده و مدارک خود را آپلود کنند . 



مراحل تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور سراسری 99 

1. مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2. ورود به بخش سراسری

3. کلیک بر روی لینک " فرم خود اظهاری داوطلبان کنکور سال 99 جهت حضور در امتحان "

4. وارد کردن اطلاعات به یکی از 3 روش زیر :

 شماره پرونده و شماره سریال

 شماره پرونده و کد پیگیری

 شماره پرونده و کد ملی

5. بارگذاری تصویر گواهی ابتلا به کرونا و پر کردن فرم خود اظهاری



راهنمای تصویری تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور سراسری 99







به محض قرار گرفتن لینک فرم خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور سراسری سال 99 راهنمای تصویری در این بخش قرار خواهد گرفت .

در ادامه بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99



در نظر داشته باشید مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا در هر مرحله از کنکور سراسری راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند ، در صورتی در خصوص تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا سوالی دارید می توانید از خدمات مشاوره تلفنی این مرکز استفاده کنید .




سوالات متداول


1- تکمیل فرم خود اظهاری مختص کدام یک داوطلبان کنکور سراسری است ؟
مطابق متن خبر سازمان سنجش به منظور همراهی با داوطلبان کرونایی ، تمهیداتی اندیشیده تا داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا بتوانند در محیطی جداگانه از سایرین در آزمون کنکور سراسری شرکت و از طریق تکمیل این فرم خود را به این سازمان معرفی کنند . 




2- در زمان تکمیل فرم خوداظهاری کنکور 99 ، مبتلایان به کرونا باید چه مدرکی را ارائه دهند ؟
مطابق متن مقاله داوطلبان می بایست ​گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا شامل تاییدیه بیمارستان یا نتیجه آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا را بارگذاری کنند که در مورد مراحل تکمیل فرم خود اظهاری در این مطلب توضیح داده شده است .




3- نحوه تکمیل فرم خود اظهاری کنکور سراسری به چه صورت است ؟
  داوطلبان مبتلا به کرونا می بایست به صورت اینترنتی فرم خود اظهاری را تکمیل کنند که البته در متن این خبر ، مراحل تکمیل این فرم شرح داده شده است .

منبع : فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0KKL
نظرتان را بنویسید