امداد خودرو کرمان موتور کرمان

امداد خودرو کرمان موتور کرمان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
majidemdad

مجید امداد به صورت 24 ساعت خدمات یدک کش زرند و سایر خدمات امداد خودرویی مانند تعمیر در محل و حمل خودرو با خودروبر خود را به رانندگان عزیز ارائه می دهد. یدک کش زرند نوعی وانت بار است که با کمک یک اهرم قوی و هیدرولیک خودرو امداد خواه را حمل می کند. یدک کش زرند به خاطر وزن بالای که دارد معمولا دوتن می تواند خودروهای مختلفی را حمل کند.

مجید امداد با ارائه خدمات امداد خودرو کرمان موتور کرمان به صورت 24 ساعته خدمات امداد خودرو را برای تمام خودروهای کرمان موتور با کیفیت بالا و سریع ارائه میدهد. در صورت نیاز به خدمات امداد کرمان موتور کرمان با شماره امداد خودرو کرمان موتور مجید امداد تماس بگیرید ما سریعا نیروی امداد خودرو را به محل شما اعزام نماییم. کلیه مناطق کرمان, زرند بردسیر و سیرجان بم راور بندرعباس رفسنجان تحت پوشش خدمات سریع و ارزان امداد کرمان موتورکرمان است.

یدک کش و چرخگیر زرند مجید امداد با توجه به استفاده روز افزون از خودرو به ویژه خودروهای دارای تکنولوژی پیشرفته و مطابق با استانداردهای جهانی و گسترش شبکه جاده ای تا دورترین نقاط کشور و همچنین توسعه چشمگیر صنعت خودرو کشور ایجاد سازمان منسجم و کارآمد در زمینه یدک کشی و حمل خودرو و تامین اطمینان خاطر دارندگان خودرو و همچنین حمایت از حقوق مصرف کنندگان یک الزام ضروری و قطعی می باشد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gBq3
نظرتان را بنویسید