تعمیر کولر گازی اجنرال

تعمیر کولر گازی اجنرال
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

کولر گازی اجنرال (اوجنرال) یکی از برندهای خوب و مطمئن موجود در بازار می‌باشد که مطمئنا در برخی موارد با مشکل برخورد می‌کند که ابتدا باید عیب یابی کولر گازی اجنرال و سپس تعمیر کولر گازی اجنرال را خود شما یا تعمیرکاران حرفه ای انجام دهید. در ادامه این مقاله به آموزش عیب یابی و تعمیر کولر گازی اجنرال می‌پردازیم.

https://www.tehranservic.com/general-air-conditioner-repair/

کولر گازی اجنرال

کولر گازی اجنرال یکی از برندهای خوب و نسبت به سایر رقبا از نظر هزینه به صرفه تر است.

کولر‌های گازی اوجنرال زیر نظر شرکت فوجیتسو در کشور ژاپن ساخته می‌شوند که در سال 1371 وارد بازار ایران شده است و توانسته سهم عظیمی‌از بازار ایران را نصیب خود کند.

کولرهای گازی اوجنرال به دلیل کیفیت بالایی که دارند توانسته اند خود را در لیست کولر گازی‌های پرفروش ایران قرار دهند.

کولرهای گازی اجنرال با کمترین انرژی مصرفی بهترین عملکرد را برای خنک و یا گرم کردن محیط به کار می‌برند که باید بگویم نوع اینورتر این نوع کولرها انرژی کمتری نسبت به نوع معمولی مصرف می‌کنند.

کولر گازی‌های اجنرال در انواع مدل‌های مختلف پنجره ای، دو تیکه، کاستی و … در بازار موجود می‌باشند که شما مطابق با نیاز خود می‌توانید هر کدام از آن‌ها را تهیه کنید.

کاربرد کولر گازی اجنرال با توجه به مدل‌های مختلف آن در فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، منازل، شرکت‌ها، ادارات، کارخانه‌ها و … می‌باشد.

با تمام ویژگی‌هایی که کولر گازی اجنرال دارد در برخی موارد ممکن است اختلالاتی در عملکرد آن به وجود بیاید که باید به عیب یابی کولر گازی اجنرال بپردازید و پس از اینکه علت را یافتید تعمیر کولر گازی اجنرال را انجام دهید.

در ادامه آموزش عیب یابی و تعمیر کولر گازی اجنرال را برای شما توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

تعمیر کولر گازی اجنرال

تعمیر تخصصی کولر گازی اجنرال عموما بسیار حساس است و با کوچکترین اشتباهی در تعمیر، شما خسارات جبران ناپذیری را متحمل می شوید. بنابراین شما باید به نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی اجنرال مراجعه کنید و مطمئن شوید بعد از تعمیر تخصصی کولر گازی ogeneral، از نمایندگی یک گارانتی تعمیر بگیرید. چرا که با این گارانتی شما با خیال راحت می توانید تعمیر اسپلیت خود را به کارشناسان ما بسپارید. همچنین اگر در مدتی که گارانتی اعتبار دارد، کولر شما مجددا خراب شد، بدون پرداخت هزینه، تعمیرکاران ما وسیله شما را تعمیر خواهند کرد. در این مواقع تیم تعمیرکار کولر گازی اجنرال از نمایندگی ما در تهران، به محل شما اعزام شده و به صورت رایگان اقدام به تعمیر مجدد کولر خواهد کرد.

تعمیر اسپلیت اجنرال

برای تعمیرات کولر گازی اجنرال خود در تهران، کافی ست با نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی اجنرال تماس بگیرید. ما با داشتن تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ، توانسته ایم بیشترین درصد رضایت مشتری را جذب کنیم. تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان بعد از تماس شما در محل موردنظر حاضر شده و ایراد کولر گازی شما را برطرف خواهند کرد. جای نگرانی نیست، در هر جای تهران که هستید (شمال، جنوب، شرق، غرب) ، کافیست با ما تماس بگیرید. ما تعمیر اسپلیت اجنرال شما را در کمتر از ۱ ساعت انجام می دهیم.

مزایای تعمیر کولر گازی اجنرال در نمایندگی تعمیرات اسپلیت اجنرال

زمانیکه کولر گازی شما خراب می شود، قبل از اینکه با نمایندگی تعمیرات کولر گازی تماس بگیرید، یک سری انتظارات به عنوان خدمات تعمیر از نمایندگی موردنظر دارید. ما برای شفاف کردن خدمات خود، موارد زیر را به عنوان مهم ترین خدمات نمایندگی مرکزی تعمیرات کولر گازی اجنرال ارائه می دهیم.

تعمیر کولر گازی با ضمانت

تمامی تعمیرات اسپلیت اجنرال در نمایندگی ما، با ضمانت تعمیر انجام می شود. به این صورت که اگر بعد از تعمیر تا مدت شش ماه دستگاه شما خراب شود، مسئولیت و هزینه تعمیر آن کاملا با نمایندگی ما می باشد.

تعمیر تخصصی اسپلیت اجنرال

با توجه به تیم تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه در نمایندگی ما، این ضمانت را به مشتریان عزیز می دهیم که تعمیرات کولرگازی در تعمیرگاه ما کاملا تخصصی و حرفه ای صورت می گیرد. تعمیرکاران در نمایندگی علاوه بر تجربه بلند مدت خود، زیر نظر کارشناسان ما، آموزش های فوق حرفه ای ای دیده و هر نوع خرابی کولر گازی اجنرال را به سرعت تشخیص داده و در کم ترین زمان به تعمیر آن می پردازند.

تعمیر کولر گازی در محل

جهت رفاه و آسایش حال مشتریان عزیز، ما تعمیرکاران خود را به محل تعمیر اعزام می نماییم و با اینکار در کاهش هزینه های مشتری عزیز جهت حمل وسیله تا تعمیرگاه کمک بزرگی می کنیم. از طرفی چون تعمیرات را از نزدیک مشاهده می نمایید دیگر نگرانی از بابت تعمیر بی کیفیت یا تعویض قطعات نامرغوب ندارید.

تعمیرکار کولر گازی اجنرال

نمایندگی تهرا سرویس آنلاین، دارای تیمی حرفه ای متشکل از مجرب ترین تعمیرکاران اختصاصی برند اجنرال می باشد. ما در این نمایندگی همواره رضایت مشتریان را اولویت قرار داده ایم و در همین جهت، در استخدام نیروهای تعمیرکار حساسیت بالایی به خرج داده و علاوه بر تخصص بالا و برگزاری دوره های آموزشی تعمیر کولر گازی اجنرال، به مسائل اخلاقی نیز اهمیت زیادی می دهیم. از این رو یک تعمیرکار کولر گازی اجنرال در این نمایندگی، فردی متعهد، خوش قول، خوش رو و قابل اعتماد می باشد. پس از اتمام تعمیرات، کارشناسان مرکز تماس مجموعه با مشتریان تماس گرفته و میزان رضایت آن ها از عملکرد تعمیرکار را جویا می شوند و این گزارشات در نمودار عملکرد تکنسین ها ذخیره می شود. در ویدیو زیر نحوه سرویس و تعمیر کولر گازی اُجنرال توسط تعمیرکار کولر گازی اُجنرال را مشاهده می نمایید.

سرویس کولر گازی اجنرال (ogeneral)

اگر کولر گازی اجنرال شما مانند قبل خنک نمی کند، احتمالا نیاز به سرویس دارد. یکی از نکات مهم در نگهداری کولر گازی، سرویس منظم آن می باشد تا همیشه به خوبی روز اول کار کند و بازدهی داشته باشد. نمایندگی ما آماده اعزام تکنسین به محل شما جهت سرویس کولر گازی اجنرال می باشد.

خدمات سرویس کولر گازی اجنرال در این مرکز شامل شارژ کولر گازی، عیب یابی و تعمیرات، تعویض قطعات و تقویت بازدهی دستگاه شما می باشد. با سرویس کولر گازی اجنرال به طور منظم، طول عمر دستگاه تا حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.

عیب یابی کولرگازی اجنرال

علت روشن نشدن کولرگازی اجنرال چیست؟

  • در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شده اید، ابتدا جهت عیب یابی برق کولرگازی را بررسی کنید مطمئن شوید برق به طور صحیح به کولرگازی می‌رسدک
  • آلوده شدن فیلتر کولرگازی دیگر مسئله ایست که باید به آن توجه نمود . به شما توصیه می‌کنیم فیلتر را به طور مرتب تمیز کنید تا مشکلاتی از این قبیل رخ ندهد .
  • ترموستات کولرگازی نیز باید بررسی شود . گاهی خراب شدن این قطعه سبب روشن نشدن آن می‌شود. در نتیجه لازم است آن را تعویض کنید .
  • در صورت بررسی موارد فوق و عدم رفع مشکل با تعمیرکار تماس بگیرید .

علت کاهش پرتاب باد کولرگازی چیست؟

  • از دیگر مشکلات رایجی که در کولرگازی اجنرال رخ می‌دهد، کاهش پرتاب باد است . کم شدن پرتاب باد کولرگازی، به منظور کثیف بودن فیلتر آن شایع ترین علت وقوع است . بنابراین به شما توصیه می‌کنیم به طور مرتب فیلتر کولرگازی و دیگر بخش‌ها را تمیز کنید .
  • کویل‌های اوپراتور کولرگازی را نیز بررسی کنید . در صورتی که این بخش یخ بزند معمولا این مشکل رخ می‌دهد .
  • نشتی گاز در کولرگازی سبب کاهش پرتاب باد می‌شود . چرا که گاز مهم تری عامل برای خروج سرما از کولرگازی است . بنابراین در صورتی که نشتی داشته باشد، در نتیجه هوا به مقدار کافی خنک نمی‌شود.
  • همچنین با یک تعمیرکار تماس بگیرید تا میزان گاز را در آن بررسی کند . کاهش گاز نیز سبب بروز این مشکل می‌شود . در واقع گاز کولر می‌بایست به طور مرتب شارژ شود .

چرا باد کولرگازی اجنرال گرم است؟

  • گرم بودن باد کولرگازی علل مختلفی دارد . برای رفع این مشکل ابتدا به شما یادآوری کنیم به طور مرتب کولرگازی خود را سرویس کنید تا با این مشکلات مواجه نشوید .
  • فیلتر کولرگازی را بررسی کرده و مطمئن شوید در اثر گرد و خاک مسدود نشده است . به طور مرتب آن را شستشو دهید .
  • مشکل در فن و همچنین ایراد در فن موتور از دیگر دلایل است که باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار گیرد .
  • گاز کولرگازی می‌بایست بررسی شود . چرا که کاهش گاز یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل است .
  • عملکرد کمپرسور باید بررسی شود . در صورت نیاز کمپرسور را تعویض کنید .
  • خراب شدن ترموستات و یا مسدود شدن مسیر لوله‌های کولرگازی نیز در بروز این مشکل تاثیر دارد .

چرا پنل کولرگازی یخ می‌زند؟

  • معمولا این مشکل را می‌توانید در اکثر کولرگازی‌ها مشاهده کنید . اما دلیل بروز این شمکل در وهله اول به دلیل عدم وجود گاز کافی در کولرگازی رخ می‌دهد . بنابراین می‌بایست در سرویس دوره‌ای مرتب گاز را بررسی کرده و در صورت کمبود شارژ کنید .
  • مسدود شدن مسیر لوله‌ها نیز سبب بروز این مشکل می‌شود.
  • اگر کندانسور در اثر بروز مشکل داخلی به صورت یکسره کار کند نیز این مشکل رخ می‌دهد .
  • خراب شدن اوپراتور و سنسور خارجی کولرگازی نیز سبب یخ زدگی می‌شود .
  • از دیگر دلایل خراب شدن فن کندانسور و یا خراب شدن شیر برقی کولرگازی است .

نصب و سرویس اصولی کولرگازی اجنرال

برای بهره مندی از نصب اصولی کولرگازی اجنرال به شما توصیه می‌کنیم حتما از نمایندگی تعمیر کولرگازی اجنرال بهره مند شوید . در نمایندگی تعمیرکاران با بهره مندی از دانش و تخصص ویژه به صورت کاملا اصولی این دستگاه را نصب می‌کنند . نصب اصولی باعث جلوگیری از بروز مشکلات مختلف در کولرگازی شما می‌شود . بنابراین حتما از یک فرد مطمئن برای اینکار کمک بگیرید . از سرویس به موقع کولرگازی نیز بی بهره نمانید . سرویس سبب جلوگیری از بروز مشکلات مختلف در این دستگاه می‌شود . همچنین مشکلات دستگاه قبل از پیشرفته شدن بررسی شده و رفع می‌شوند.

چرا از خدمات نمایندگی استفاده کنیم؟

  1. بهره مندی از خدمات نمایندگی سبب می‌شود تا به صورت تضمینی مشکلات را رفع کنید . خدمات نمایندگی شامل گارانتی 180 روزه می‌شود.
  2. خدمات در محل و بدون نیاز به جا به جایی دستگاه انجام می‌گیرد.
  3. هزینه تعمیر کولرگازی اجنرال طبق نرخ مصوبه اتحادیه بوده و با هزینه‌ای مناسب مشکلات را رفع می‌کنیم.
  4. در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می‌شود.
  5. ارائه خدمات نیز به همراه رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

خدمات نمایندگی تعمیر کولرگازی اجنرال در تهران

تعمیر کولر گازی اجنرال در تهران مزایای ویژه ای را برای هر کاربری به همراه خواهد داشت. از نکات اصلی دریافت خدمات تعمیرات کولر گازی اجنرال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به مرکز تعمیرات کولر گازی برای کاربران به راحتی امکان پذیر خواهد بود.
  • در صورت تعمیر کولر گازی مطمئناً شاهد افزایش عمر دستگاه خواهید بود.
  • احتمال خرابی دستگاه به کمک سرویس های دوره ای کولر گازی کاهش می یابد.
  • مدیریت هزینه و زمان یک نکته کلیدی در این زمینه است.
  • تعمیرات کولر گازی خطرات احتمالی دستگاه را به حداقل می رساند.
  • با استفاده از پلت فرم تعمیر می توانید نحوه رفع خطاها و کدهای خطا را مشاهده کنید.

تعمیر کولرگازی اجنرال در محل توسط تعمیرکار نمایندگی تهران سرویس آنلاین

تعمیر کولر گازی جنرال در محل (منزل یا محل کار) توسط تعمیرکار تهران سرویس آنلاین تضمین کننده کیفیت خدمات خواهد بود. اما صرفه جویی در هزینه های سنگین و همچنین مدیریت زمان از دیگر پارامترهایی است که مشتریان می توانند شاهد آن باشند. مزایای تعمیر کولر گازی اجنرال در منزل یا محل کار به شرح زیر است:

  • کنترل نحوه ارائه خدمات تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین توسط مشتریان
  • امکان کسب اطلاعات و دانش فنی به دلیل حضور در کنار تکنسین
  • صرفه جویی در زمان و هزینه حمل و نقل کولرگازی به تعمیرگاه
  • عدم نگرانی برای جابجایی و حمل کولر گازی به تعمیرگاه

نحوه استفاده از خدمات پس از فروش کولر گازی اجنرال

در صورتی که کولر گازی اجنرال شما دارای کارت گارانتی شرکتی بوده و تاریخ آن نگذشته است، می توانید در صورت بروز مشکل از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی رسمی این برند برای محصولات خود استفاده نمایید. اما اگر به دلایل مختلف از جمله مفقود شدن کارت گارانتی، نداشتن کارت و یا تمام شدن تاریخ اعتبار آن، نمی توانید از خدمات پس از فروش کولر گازی اجنرال خود استفاده کنید، بهتر است با یک نمایندگی مجاز و مطمئن تماس بگیرید و مشکل دستگاهتان را مطرح کنید. نمایندگی تعمیرات کولر گازی اجنرال در تهران سرویس آنلاین می تواند تمامی خدمات مربوط به تعمیر کولر گازی اجنرال را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهد. برای اینکه از این خدمات استفاده کنید، می توانید با شماره های این نمایندگی تماس بگیرید و از خدمات مجموعه تهران سرویس آنلاین در منزل خود بهره مند شوید.

چرا تعمیرگاه تهران سرویس آنلاین را برای تعمیر کولرگازی اجنرال انتخاب کنیم؟

نمایندگی تعمیرات کولر گازی اجنرال برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی شما از تکنسین های خبره استفاده می کند. این تکنسین ها با سیستم داخلی کولر گازی جنرال آشنا هستند. همچنین قطعات مورد استفاده در تعمیرات کولر گازی اجنرال دارای گارانتی بوده و از نوع اورجینال می باشند.

همچنین برای آسایش و اطمینان مشتریان خدمات تعمیر کولر گازی این مجموعه در محل و بر اساس زمان تعیین شده توسط مشتری انجام می شود. تعمیرگاه مجاز تهران سرویس آنلاین برای خدمات خود گارانتی معتبر ارائه می دهد. اگر کولر گازی شما به هر دلیلی آسیب دیده است، می توانید با کارشناسان تهران سرویس آنلاین هماهنگی های لازم را برای تعمیر کولر گازی اجنرال انجام دهید.

خدمات کولرگازی اجنرال در نمایندگی تهران سرویس آنلاین

خدمات کولرگازی اجنرال در نمایندگی تهران سرویس آنلاین به شرح زیر می باشد:

  • تعمیر اسپلیت اجنرال
  • تعمیر کولرگازی اینورتر اجنرال
  • تعمیر کولرگازی پنجره ای اجنرال
  • تعمیر کولرگازی پرتابل اجنرال
  • شارژگاز کولرگازی اجنرال
  • تعویض خازن کولرگازی اجنرال
  • تعمیر برد کولرگازی اجنرال
  • سرویس سالیانه کولرگازی اجنرال
  • تعویض کمپرسور کولرگازی اجنرال
  • رفع آبریزش کولرگازی اجنرال
  • تعمیر فن بلوور پنل داخلی
  • تعمیر و نگهداری
  • تعویض لوله مویی اسپلیت
  • شستشوی اسپلیت اجنرال
  • ریموت کولرگازی اجنرال

آشنایی با برند اجنرال در نمایندگی تهران سرویس آنلاین

در ادامه برای آشنایی شما با برند اجنرال مطالبی را آورده ایم:

  • شرکت جنرال فوجیستو با نام تجاری جنرال شناخته می شود.
  • این شرکت در ژاپن تاسیس شده است.
  • فعالیت شرکت جنرال فوجیستو از سال 1349 آغاز شد.
  • اولین زمینه فعالیت این شرکت مربوط به صنعت تهویه مطبوع بود.
  • یکی از اولین محصولات این شرکت کولر گازی پنجره ای می باشد.
  • محصولات شرکت اجنرال به دلیل عملکرد عالی در دمای +50 درجه سانتیگراد در جهان به شهرت رسید.
  • امروزه اجنرال به عنوان یکی از قدرتمندترین برندهای دنیا شناخته می شود.
  • دفاتر اصلی فروش و توسعه و تحقیقات برند اجنرال در کاوازاکی، شانگهای و تایلند قرار دارند.

عیب یابی و تعمیرات تخصصی کولرگازی اجنرال توسط تعمیرکار تهران سرویس آنلاین

عیب یابی و تعمیرات تخصصی کولر گازی اجنرال توسط تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین انجام می شود و در زیر به رایج ترین مشکلات کولر گازی اجنرال اشاره می کنیم:

  1. کولر گازی اجنرال روشن نمی شود.
  2. گرمای کولر گازی اجنرال دچار مشکل شده است.
  3. پنل تهویه کولرگازی اجنرال یخ زده است.
  4. کنترل از راه دور کولر گازی اجنرال کار نمی کند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LKLr
نظرتان را بنویسید