ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات

ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات زمانی نشان داده می شود که یکی از قطعات دستگاه شما دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. در صورت اطلاع از معنای هر ارور می‌توانید در زمان بروز مشکل بهترین اقدام را انجام دهید. عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات به دلیل پیچیدگی ساخت دستگاه، کار آسانی نیست. بنابراین توصیه می‌شود اگر دانش و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، حتما از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

https://www.tehranservic.com/zerowatt-dishwasher-errors/

ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات:
در زیر به صورت خلاصه به تمامی کدهای خطا(ارورهای) ماشین ظرفشویی زیرووات می پردازیم:


ارور ED:
کدهای خطا ماشین ظرفشویی زیرووات برخی براحتی قابل حل بوده و نیاز به تعمیر تخصصی ندارد، اما ارور ED-E15 اهمیت زیادی دارد و باید جدی گرفته شود. این ارور به معنای اشکال و خرابی در برد الکتریکی می باشد و به همین دلیل باید به صورت تخصصی توسط فرد ماهر در تعمیر ماشین ظرفشویی بررسی شود. برای جلوگیری از آسیب بیشتر به دستگاه، به محض مشاهده این ارور ظرفشویی را از برق جدا کنید و با تعمیرکاران ما در روشاید سرویس تماس بگیرید.


ارور E2:
از دیگر کدهای خطا ظرفشویی زیرووات zerowatt  می توان به ارور e2 اشاره کرد که در اغلب مواقع نشان دهنده اشکال در پمپ تخلیه است. بررسی کنید که آیا پمپ تخلیه بدرستی کار می کند یا خیر؟ علاوه براین، اشکال در هیدرواستات و برد نیز می توانند دلایل دیگری برای بروز این مشکل به شمار روند. در صورت خرابی برد و هیدرواستات بهتر است دستگاه را از برق بکشید و با ما در بخش تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات روشاید سرویس تماس بگیرید.

ارور E3:
در اغلب مواقع در صورت تخلیه نادرست دستگاه، همزمان ارور e3 روی پنل ماشین ظرفشویی زیرووات نمایش داده میشود. برای رفع این مشکل باید پمپ تخلیه و سیم کشی آن بررسی و عیب یابی شود.

ارور E4:
یکی از رایج ترین کدهای خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات، ارور e4 می باشد. این ارور یعنی دستگاه بدرستی نمی تواند آبگیری کند. برای رفع مشکل موارد زیر را انجام دهید:

بررسی کنید که آیا آب ساختمان وصل است یا خیر؟
در صورت وصل بودن آب ساختمان، شیر برقی باید عیب یابی و در صورت خرابی با قطعه سالم تعویض شود.
در برخی از مواقع خرابی برد نیز می تواند در بروز این مشکل نقش داشته باشد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.

ارور E5:
ارور e5 ماشین ظرفشویی زیرووات در صورتی بروز می کند که آب داخل دستگاه بیش از اندازه داغ شده باشد. در این صورت به احتمال زیاد ترمیستور خراب است و باید تعویض شود.

شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی
ارور E6:
کد خطای e6c نشان دهنده اشکال نرم افزاری در دستگاه است. با برنامه ریزی مجدد، برنامه E2PROM) EEPROM) برد که پاک شده است را نصب کنید. در صورت رفع نشدن مشکل می توانید با تعمیرکاران ما در روشاید سرویس تماس بگیرید.

ارور E7:
کد خطای e7 ماشین ظرفشویی زیرووات نشان دهنده عدم تخلیه صحیح دستگاه می باشد. در بسیاری از مواقع ارتباط پمپ تخلیه و برد قطع شده و به همین دلیل فرمان تخلیه به درستی ارسال نمیشود. برای رفع مشکل باید سیم کشی بین این دو قطعه بررسی و اشکالات برطرف شود. توجه داشته باشید که در برخی از مواقع برد اصلی دستگاه دارای اشکال بوده و نیاز به تعمیرات تخصصی دارد.

ارور E8:
یکی دیگر از کدهای خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات که اهمیت زیادی دارد، کد خطا e8 می باشد. این ارور نشان دهنده خراب شدن رله برد الکتریکی می باشد و به همین دلیل باید توسط تعمیرکار حرفه ای بررسی شود. در صورت مواجه شدن با این قبیل کدهای خطا، بلافاصله دستگاه را از برق جدا نموده و با تعمیرکار تماس بگیرید. چون برد مانند مغز دستگاه عمل می کند و خرابی آن خسارت زیادی را به همراه دارد.

ارور E9:
ارور e9 ماشین ظرفشویی زیرووات به معنای وجود اشکال و خرابی در سنسور لجن می باشد. در صورت خراب بودن این قطعه باید با سنسور سالم تعویض شود.

کلام آخر
نمایش ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات در واقع نوعی اخطار است و به شما اطلاع می دهد دستگاه شما دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیرات دارد. برخی از مشکلات ظرفشویی جزئی بوده و در صورت آشنایی با معنای هر کدخطا می‌توانید خودتان مشکل پیش آمده را برطرف کنید.

اما توصیه می‌شود برای جلوگیری از آسیب به سایر قطعات و تعمیر اصولی آن حتما از یک تکنسین متخصص برای رفع ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات کمک بگیرید.

راهکارهایی برای جلوگیری از خراب شدن و کاهش نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی و افزایش عمر مفید آن :

از مواد شوینده به میزان زیاد استفاده نکنید.
ماشین ظرفشویی را بیشتر از حد ظرفیت پر نکنید.
از تراز بودن پایه‌های ماشین ظرفشویی اطمینان حاصل کنید.
از گذاردن ظروف با ارتفاع و عمق زیاد همانند قابلمه و … خودداری نمایید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/g1ZG
نظرتان را بنویسید