قیمت سیم مفتول فنس بافی

قیمت سیم مفتول فنس بافی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ahmadnabavi

قبل از اینکه بخواهیم از قیمت سیم مفتول فنس بافی اطلاعاتی کسب کنیم. ابتدا کمی در مورد سیم مفتول فولادی شرح دهیم. سیم مفتول در اصطلاح همان مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی می‌باشد که در تولید آن از فولاد کم کربن و یا آهن استفاده می‌کنند. مفتول سیاه در بازار با نام سیم مفتول معروف است. سیم مفتول فنس بافی کاربردهای بسیاری دارد. از این مفتول به عنوان مواد اولیه در ساخت بسیاری از مصالح فلزی دیگر همچون توری فنس فلزی، توری مرغی آهنی، توری فرنگی و گابیون فولادی به کار می‌رود. در این مقاله ما قصد داریم تا قیمت سیم توری بافی را محاسبه کنیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت سیم توری فنس بافی امروز 30 بهمن 1401 در تهران با شرح جدول

سیم توری بافی یا سیم مفتول آرماتوربندی به صورت کلاف سلفون پیچ و کیلویی تولید و به بازار عرضه می‌شود و به طور غیر مستقیم در صنعت خودروسازی، نجاری و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل نوسانات قیمت ارز و دلار در بازار بسیاری از محصولات روزانه تغییر قیمت دارند صنعت آهن و فولاد قسمتی از این محصولات هستند که قیمت دلار تاثیر مستقیم بر روی قیمت آن دارد بنابراین برای دریافت قیمت روزانه شما می‌توانید از طریق جدول اشتال هر شرکت به روزترین قیمت را بررسی کنید. صنایع فولاد توفیقی جدولی با نازلترین و به روزترین قیمت در اختیار شما می‌گذارد.

نوع مفتول توری بافی

وزن سیم فنس بافی

قیمت هر کیلو سیم فنس بافی

سیم مفتول فنس بافی 1.5 mm نرم تسمه سیاه15 کیلوگرم27.500 تومان
سیم توری بافی 2.5 mm نرم تسمه سیاه15 کیلوگرم27.500
سیم مفتول سیاه فولادی 3 mm نرمه تسمه20 کیلوگرم27.500
مفتول سیاه آهنی ۱.۵ mm نرمه تسمه فابریک20 کیلوگرم28.500
مفتول آرماتوربندی 2.5 mm سیاه بسیار نرم20 کیلوگرم28.500
مفتول سیاه 1.5 mm سلفون پیچ فابریک15 کیلوگرمتماس بگیرید
سیم آرماتوربندی 2.5 mm سیاه سلفون پیچ فابریک15 کیلوگرمتماس بگیرید
مفتول آهنی 1.5 mm میهن نور15 کیلوگرمتماس بگیرید
مفتول فولادی سیاه 2.5mm میهن نور15 کیلوگرمتماس بگیرید
سیم تور بافی 1.5 mm سفت خام فابریک50 کیلوگرم26.000
سیم مفتول فنس بافی 2.5 mm سفت خام فابریک100 کیلوگرم26.000

قطرهای سیم مفتول فنس بافی و کاربرد هر یک از آنها

سیم مفتول آهنی به صورت شاخه و کلاف که همان سلفون پیچ است به بازار عرضه می‌شود. و در قطرهای مختلفی می‌باشد که شامل موارد زیر می‌باشد.

سیم آرماتوربندی 1.5 میلیمتر در کلاف‌های سلفون پیچ 10 تا 30 کیلوگرم می‌باشد و یکی از پرفروشترین نوع سیم مفتول فولادی می‌باشد و برای آرماتوربندی استفاده می‌شود.

سیم توری بافی 2.5 میلیمتر در کلاف‌های سلفون پیچ 20 تا 30 کیلوگرم تهیه می‌شود و برای قالب‌بندی و آرماتوربندی استفاده می‌شود.

  1. سیم فنس بافی با قطر ۳ میلیمتر در کلاف‌های ۳ میلیمتر در کلاف‌های سلفون پیچ 25 تا 50 کیلوگرم بسته‌بندی می‌شود و بیشترین کاربرد آن در قالب‌بندی است.

سیم مفتول سیاه فولادی یا قطر 4 میلیمتر در کلاف‌های سلفون پیچ 25 تا 50 کیلوگرم بسته بندی می‌شود و بیشترین کاربرد آن برای قالب‌بندی است. 

کاربردهای سیم مفتول فنس بافی


سیم مفتول فنس بافی کاربردهای مختلفی دارد که شامل موارد زیر می‌باشد.

  • سیم مفتول سیاه آهنی در ساخت انواع توری‌های الکترود مانند: توری مش، توری مرغی، پرچ، میخ، توری پرسی، سیم خاردار، پانل
  • بسته‌بندی عدل پنبه
  • در صنعت ساختمان، قالب بندی و بسته‌بندی
  • صنایع کشاورزی مانند سیم‌کشی باغ‌های میوه
  • ساخت انواع وسایل تزئینی منزل
  • ساخت قفس حیوانات و پرندگان

مهمترین مزایای سیم مفتول فنس بافی

از مزایای مهم سیم مفتول سیاه، باید گفته شود این سیم دارای انعطاف پذیری بالاو مقاومت پیچشی خوبی دارد و همین مورد باعث شده در موقع گره زدن و پیچیده شدن نشکند. از سیم تور بافی برای آرماتوربندی به کار می‌رود و میلگردها را ثابت می‌کند. از دیگر مزیت سیم مفتول آهنی، این است که در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم است. همین موضوع به مقاومت سازه کمک زیادی می‌کند.

بهترین و پر تنوع ترین گره‌های سیم مفتول فنس بافی برای بستن دو میلگرد به یکدیگر سیم مفتول فلزی دارای متداولترین گره‌ها برای بستن دو میلگرد به یکدیگر هستند. قسمتی از آن به شرح زیر می‌باشد.

  1. گره ساده: این گره با نام لغزان نیز معروف است و یکی از متداولترین گره‌ها برای اتصال میلگردهای اصلی و فرعی در شبکه‌های افقی مانند سقف و فونداسیون استفاده می‌شود.
  2. گره پشت گردنی: از این گره بیشتر در ستون‌ها و تیرها، همچنین برای اتصال محکم میلگردها به خاموت‌ها در گوشه‌ها استفاده می‌شود.
  3. گره صلیبی: در زمانی که تعداد نقاط اتصال میلگردها کم باشد و برای استحکام بیشتر برای میلگردهای قطور استفاده می‌شود.
  4. گره اصطکاکی:برای جلوگیری از لغزش میلگردهای افقی، در اتصال میلگردها در شبکه و صفحات قائم استفاده می‌شود.

خرید سیم مفتول فنس بافی از منابع معتبر

صنایع فولاد توفیقی آماده ارائه فروش انواع سیم مفتول سیاه فولادی می‌باشد. شما عزیزان اگر می‌خواهید بهترین قیمت سیم مفتول فنس بافی را دریافت کنید لطفا با کارشناسان واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید. این شرکت نسبت به رقبای خودش قیمت سیم توری بافی ارزانتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

منبع: https://fouladtofighi.com/

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/M0KO
نظرتان را بنویسید