مدارک مورد نیاز مصاحبه فرهنگیان

مدارک مورد نیاز مصاحبه فرهنگیان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که برای مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی کنکور 1400 دعوت شدند، باید یک سری مدارک به منظور اعلام آمادگی شرکت در جلسه مصاحبه و روز مصاحبه آماده کنند. این مدارک عبارتند از تکمیل فرم اطلاعات فردی، فرم اعلام آمادگی، عکس، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، فیش واریزی و .... .




با نزدیک شدن به زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1400، داوطلبانی که با مشاهده نتایج رشته های دارای شرایط خاص، دعوت به مصاحبه این دانشگاه شدند به دنبال فراهم نمودن مدارک مورد نیاز برای جلسه مصاحبه هستند.

سازمان سنجش بعد از اعلام اسامی معرفی شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، اطلاعیه ای پیرامون زمان، مدارک، آدرس و نحوه شرکت در جلسه مصاحبه منتشر می کند. در ادامه این مقاله به بررسی مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه پردیس دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی کنکور 1400 پرداخته شده است.



مدارک لازم برای مصاحبه فرهنگیان 1400
هر سال سازمان سنجش، اطلاعات مربوط به آدرس و تاريخ مصاحبه پردیس های دانشگاه فرهنگیان و یا تربیت معلم سابق را در سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می کند. اطلاعـات دقيـق تر درمورد زمان مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان هر استان و مدارک مورد نیاز آن در سايت اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه درج خواهد گرديد، از این رو برای اطلاع دقیق از مدارک مصاحبه، مراجعه به سايت اداره آموزش و پرورش برگزار كننده توصیه می شود.



به طور کلی ارسال مدارک توسط دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان 1400، شامل دو مرحله می شود، مرحله اول مربوط به 48 ساعت بعد از مشاهده نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور و مرحله دوم مربوط به زمان شرکت در جلسه مصاحبه می شود.

حتما بخوانید: زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان




مدارک ارسالی به هسته گزینش آموزش و پرورش استان محل اقامت
داوطلبانی که نام آن ها در لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان آمده در صورت تمایل برای شرکت در جلسه مصاحبه، ظرف 48 ساعت از اعلام این لیست، باید از طریق پست پیشتاز مدارک خواسته شده را به هسته های گزینش استان محل سکونت خود که آدرس آن ها در ادامه مقاله ارائه شده ارسال کنند.


پرینت و تکمیل فرم اطلاعات فردی داوطلب از طریق سایت سنجش

الصاق یک قطعه عکس پشت نویسی شده به فرم اطلاعات فردی

کپی همه صفحه های شناسنامه و پشت و روی كارت ملی





عدم ارسال این مدارک به منزله انصراف داوطلب از شرکت در جلسه مصاحبه است.



بیشتر بخوانید: مصاحبه دانشگاه فرهنگیان










مدارک لازم برای روز جلسه مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان 1400
داوطلبانی که تمایل به تحصیل و شرکت در جلسه مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان کنکور 1400 را دارند باید در روز جلسه مصاحبه یک سری مدارک با خود همراه داشته باشند. لیست این مدارک به همراه فرم های مورد نیاز در این بخش قرار داده شده است.


اصل و کپی کارت ملی
اصل و کپی شناسنامه
اصل و کپی دفترچه درمانی
اصل و کپی در صورت وجود ديپلم يا گواهی تایيد شده كه معدل كل در آن قيد شده
اصل و کپی یک قطعه عکی 3 * 4 (ترجیحا عکسی که موقع ثبت نام آزمون استفاده شده)
واریز مبلغی برای مصاحبه به شماره حسابی كه در زمان مصاحبه اختصاصی، توسط ستاد مصاحبه استان اعلام می گردد و همراه داشتن اصل فیش واریزی
واریز مبلغی مشخص جهت انجام معاینات پزشکی در محل مصاحبه 




در جدول زیر لینک دانلود فرم های لازم جهت شرکت در جلسه مصاحبه فرهنگیان سال گذشته، ارائه شده است. به محض انتشار این فرم ها برای سال 1400 این مقاله بروز رسانی می گردد.



لینک دانلود فرم های مصاحبه فرهنگیان 99
 فرم مشخصات فردی شناسنامه ای
فرم اعلام آمادگی برای پذيرش و انجام مصاحبه اختصاصی دانشگاه فرهنگیان
نام و نشانی پردیس های مجری انجام مصاحبه اختصاصی دانشگاه فرهنگیان
آدرس سایت برای انجام مصاحبه تخصصی معرفی شدگان رشته های پردیس دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی


داوطلبان علاوه بر مدارکی که سازمان سنجش بیان کرده، ملزم به داشتن مدارکی دیگر هستند. این مدارک در هر استان با استان دیگر متفاوت است. متقاضیان لازم است به سایت آموزش و پرورش هسته گزینش استان خود که لینک دسترسی به آدرس سایت آن ها در جدول بالا قرار داده شده مراجعه کرده و از سایر مدارک مورد نیاز اطلاع یابند.

حتما بخوانید: سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان








نکات قابل توجه برای شرکت در جلسه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1400
متقاضیان دعوت شده به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان درصورت عدم تمایل به تحصیل در کد رشته محل انتخابی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی می‌ توانند در مراحل مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت­ های عمومی شرکت ننمایند.



عدم حضور داوطلب در جلسه مصاحبه و سایر مراحل گزینش آن به هر دلیل، به منزله انصراف از تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی تلقی می ‌گردد.



در کلاس ­هایی که به حدنصاب لازم (حداقل 20 نفر) برای تشکیل در پردیس محل قبولی نرسد، سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان به تشخیص خود نسبت به جابجایی پذیرفته­ شدگان در سطح پردیس ­های کشور اقدام خواهد کرد و پذیرفته ­شدگان حق هیچ گونه اعتراضی را در این خصوص نخواهند داشت، در غیر این صورت قبولی آنان لغو خواهد شد. 



انتقال و جابجایی در بین پردیس ­های دانشگاه فرهنگیان ممنوع می ‌باشد.



تغییر رشته و گرایش، تغییر اولویت، تغییر دوره تحصیلی، انتقال و جابجایی در بین دانشگاه ها و بالعکس در بدو ورود و یا در طول تحصیل تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نخواهد بود.



تغییر سهمیه استان محل خدمت قبل از شروع به کار و ایفای تعهد، تحت هر شرایط اعم از تاهل، تجرد، مسافت، تکفل، سرپرستی خانواده، فوت والدین و غیره ... ممنوع می ‌باشد.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان



مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا شما را در انجام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1400 به بهترین شکل ممکن یاری نمایند. برای ارتباط با مشاوران هیوا می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمام اخبار مربوط






سوالات متداول


1- مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در چند مرحله باید ارائه شود ؟
این مدارک در دو مرحله ارائه می شود که جزئیات دقیق آن در متن مقاله ارائه شده است .




2- مدارکی که به منظور اعلام آمادگی به هسته های گزینش هر استان ارسال می شود تا چه زمانی فرصت برای ارائه آن ها در نظر گرفته شده است ؟
طبق متن مقاله ، دعوت شدگان 48 ساعت از زمان انتشار لیست اسامی ، فرصت برای ارسال مدارک دارند که البته می توانید جزئیات دقیق این مدارک را در متن مقاله مشاهده کنید .




3- مدارک لازم جهت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به چه صورت اعلام می شود ؟
جزئیات این مدارک به صورت اینترنتی اعلام می شود که جزئیات آن در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : مدارک مورد نیاز مصاحبه فرهنگیان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Z2nJ
نظرتان را بنویسید