دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
معمولا دانشگاه آزاد بخشی از ظرفیت خود را به پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد اختصاص می دهد اما جذب دانشجو به این روش با توجه به شرایط و ضوابط خاصی صورت می گیرد که همه آن ها در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 درج شده . دفترچه ثبت نام استعدادهای درخشان با داوطلبانی که بر اساس سوابق تحصیلی قصد ثبت نام دارند متفاوت بوده که داوطلبان می بایست هر کدام را در موعد مقرر دانلود و مطالعه نمایند .




داوطلبانی که بدون شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 قصد ادامه تحصیل در رشته محل های این دانشگاه را دارند ملزم به داشتن شرایط و ضوابط خاصی می باشند که در دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 درج می شود .

دانشجویان ممتاز و استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سایت azmoon.org نسبت به دانلود این دفترچه و مطالعه دقیق آن اقدام نمایند . سایر داوطلبان که دارای سهمیه استعداد درخشان نیستند می بایست دفترچه راهنما ارشد بر اساس سوابق تحصیلی را دانلود و مطالعه نمایند . در ادامه مقاله برای آشنایی داوطلبان با هر دو نوع پذیرش ارشد ، به بررسی دفترچه راهنمای کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 می پردازیم .



دفترچه راهنمای ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 99
دانشگاه آزاد پس از اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد 99 و محاسبه ظرفیت های خالی هر رشته پس از ثبت نام پذیرفته شدگان ، دفترچه ای را تحت عنوان دفترچه ارشد بر اساس سوابق تحصیلی منتشر می کند که در آن تمامی اطلاعات لازم از مان ثبت نام ، لیست رشته های ارشد با معدل و زمان اعلام نتایج درج شده است . احتمالا این دفترچه تا اواخر آبان ماه منتشر شده تا داوطلبان فرصت ثبت نام و حضور در نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه ها را داشته باشند .



لینک دانلود دفترچه راهنمای ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 99 به محض انتشار در اینجا قرار می گیرد .



داوطلبان با مطالعه مقاله زیر می توانند از اقدامات لازم پس از دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد بر اساس سوابق تحصیلی 99 مطلع شوند . همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا شوید .

بیشتر بخوانید: ثبت نام ارشد بر اساس سوابق تحصیلی





دفترچه راهنمای ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد 99
با توجه به این که داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 می بایست در زمان ثبت نام به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود بپردازند بخشی از دفترچه کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 99  به معرفی لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 اختصاص داده شده است .

متقاضیان پس از بررسی این لیست و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای منتشر شده توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد می توانند علاقه مندی خود را نسبت به رشته محل های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اعلام نمایند . لازم به ذکر است دفترچه راهنمای این دسته از داوطلبان همان دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 می باشد که لینک دانلود آن را در زیر قرار گرفته است .



لینک دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد آزاد 99



بیشتر بخوانید: ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99









مشاوره دفترچه راهنمای ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد 99
در این قسمت به بررسی مهم ترین شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 که عمومیت بیشتری دارد می پردازیم :



از جمله شرایط ابتدایی لازم برای پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 داشتن حداقل معدل 16 برای رشته های غیر علوم انسانی و حداقل معدل 17 برای رشته های علوم انسانی می باشد . 



ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تنها یک بار در سال و فقط در رشته هم نام و متجانس با رشته کارشناسی داوطلب امکان پذیر است . 



متقاضیان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 باید در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده باشند . 



تعداد نیمسال های تحصیلی داوطلبان در مقطع کارشناسی پیوسته باید حداکثر 8 نیمسال و در مقطع کارشناسی ناپیوسته ، حداکثر 4 نیمسال باشد . 



موارد فوق تنها بخشی از شرایط و ضوابط پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 می باشد که داوطلبان به منظور اطلاع از سایر جزئیات مربوط به آن می بایست دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را دانلود کرده و به مطالعه دقیق آن بپردازند .

در ادامه بخوانید: شرایط کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- از کدام سایت می توان دفترچه راهنمای ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد را دانلود نمود ؟
لینک دریافت دفترچه ثبت نام استعدادهای درخشان ارشد دانشگاه آزاد در متن مقاله موجود است .




2- دفترچه ثبت نام ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد کی منتشر می شود ؟
لینک دانلود دفترچه ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد به محض انتشار در متن مقاله قرار می گیرد .




3- شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد چیست ؟
شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد در متن مقاله موجود است .

منبع :  دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yYo7
نظرتان را بنویسید