دانلود برنامه تریدینگ ویو tradingview

دانلود برنامه تریدینگ ویو tradingview
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
فعالین بازار مالی ارز های دیجیتالی می توانند برای دسترسی به یک پلتفرم مالی که طراحی گرافیکی قوی دارد و در زمینه ارز های دیجیتال کار کاربران را آسان کرده است اپلیکیشن تریدینگ ویو tradingview را به راحتی دانلود و از این نرم افزار در سیستم عامل های مختلف استفاده کنند. کاربران در این نرم افزار می توانند حساب کاربری مختص به خود را ایجاد کرده و از ابزار های آن بهره مند شوند.



دانلود تریدینگ ویو tradingview چگونه صورت می گیرد؟ در ارتباط با تریدینگ ویو باید بگوییم که به عنوان یکی از بسترهای نوین و پیشرفته در زمینه نمودارها است که بر روی پلتفرم مرورگر یا در اصطلاح به شکل Browser-based ایجاد شده است. در حقیقت کاربران با یک پلتفرم پیشرفته مالی روبرو هستند که از طراحی گرافیکی برخوردار است.

با استفاده از نرم افزار تریدینگ ویو کاربران می توانند به امکانات متنوع و گزینه های مختلفی در زمینه نمودار های مربوط به تحلیل بازار دست پیدا کنند این امکانات به کاربران اجازه می دهد تا نسبت به ارتقا استاندارد های صنعت نمونه اقدام کنند. این نمودارها می توانند ترید در فارکس، تحلیل شاخص ها، بازار رمز ارز ها و دارایی هایی که امکان مبادله را دارند را نمایش بدهند.

در ادامه مطلب در رابطه با معرفی اپلیکیشن تریدینگ ویو tradingview، نحوه دانلود این نرم افزار برای سیستم عمال های اندروید، IOS و کامپیوتر، ایجاد حساب کاربری در آن و همچنین معرفی ابزاری های تریدینگ در این برنامه آورده شده است.




معرفی تریدینگ ویو tradingview
اپلیکیشن تریدینگ ویو tradingview به کاربران قابلیت دسترسی رایگان را به نمودارهای مربوط به بیت کوین، فارکس و قیمت سهام را می دهد. در کل تریدینگ ویو به عنوان یک بستر یا پلتفرم مالی است که برای استفاده ی سرمایه گذاران و معامله گران طراحی شده است.

افراد می توانند با استفاده از این پلتفرم ایده های خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارنند و به این ترتیب از مهارت های معامله گری خود در جهت تقویت و دستیابی به سود ثابت بهره ببرند. طراحی این نرم افزار به شکلی است که به افراد امکان دسترسی رایگان به ابزارهای مالی و چارت ها در بازار جهانی خواهد داد و مهم تر اینکه اجازه چت و همفکری با بیش از 7 میلیون نفر در آمریکا و آسیا برای کاربران به وجود می آورد.



نکته دیگر اینکه اکانت کاربران در هر دستگاه به شکل کامل همگام سازی شده و این امکان وجود دارد که همه ی تغییراتی را که در پلتفرم وب ایجاد می شود در برنامه های موبایل یا به شکل برعکس همگام سازی کنند.



حتما بخوانید: ارز دیجیتال چیست




نحوه دانلود تریدینگ ویو tradingview
دانلود تریدینگ ویو برای اندروید

در حال حاضر دانلود تریدینگ ویوtradingview یکی از پرکاربرد ترین اپلیکیشن های کاربردی اندروید به شمار می رود. این برنامه قابلیت نمایش نمودارها و تحلیل های گوناگون به عنوان نمونه تحلیل فاندامنتال را دارد. این نرم افزار در نسخه اندروید خود از یک تجربه کاربری ساده برخوردار است. افراد با نصب آن می توانند به سادگی از همه امکانات تریدینگ ویو بهره مند شوند.



برای دانلود مستقیم برنامه تریدینگ ویو برای اندروید کلیک نمایید.



دانلود تریدینگ ویو برای IOS

این نرم افزار بر روی سیستم عامل IOS در عین سادگی از کیفیت بالایی برخوردار است. افراد مبتدی می توانند مانند حرفه ای ها با استفاده از این نرم افزار به نمودارها ی قیمت به شکل لحظه ای دسترسی کامل داشته باشند.



برای دانلود مستقیم برنامه تریدینگ ویو برای IOS کلیک نمایید.



دانلود تریدینگ ویو tradingview برای کامپیوتر

دانلود این اپلیکیشن برای کامپیوتر تقریبا بی معنا است. اما خبر خوب اینکه برای این مشکل یک راه حل ساده وجود دارد. برای رسیدن به این هدف می توانید از گوگل کروم استفاده کرده و یا به کمک یک مرورگر جدید به نام edge که در حال حاضر یکی از پر سرعت ترین موتور های جستجو به شمار می رود استفاده کنید.

دلیل اینکه کارشناسان پیشنهاد می کنند که کاربران از Microsoft edge استفاده کنند این است که این مرورگر بسیار قدرتمند است. استفاده از کروم به دلیل استفاده ی بالا از رم موجب کاهش سرعت رایانه می شود این روش استفاده از تریدینگ بسیار ساده تر است.



برای دانلود مستقیم برنامه تریدینگ ویو برای کامپیوتر کلیک نمایید.



بیشتر بخوانید: انواع ارز های دیجیتالی


ایجاد حساب کاربری در تریدینگ ویو tradingview
پیش از دانلود تریدینگ ویو tradingview باید بدانید که 4 نوع اکانت وجود دارد که یک مدل از آن به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و سه مدل دیگر آن به شکل پولی است که در ادامه به نحوه ایجاد حساب در تریدینگ ویو به شکل رایگان پرداخته شده است.



برای ثبت نام نخست باید بر روی Join For Free ضربه بزنید.







بعد از این مرحله صفحه ای پیش روی کاربران گشوده می شود که لازم است مشخصات شناسایی خود را درج کرده این مشخصات عبارتند از : نام کاربری، پسورد و آدرس ایمیل و بعد از آن بر روی واژه Sign Up ضربه بزنید. 







سپس می توانید به وسیله ی اکانت های کاربری نظیر فیس بوک و گوگل در این سایت ثبت نام کرده یا اکانتی را فراهم آورید.







بعد از انجام فرآیند ثبت نام یک ایمیل به آدرس پست الکترونیکی شما که در ابتدا وارد کرده اید ارسال خواهد شد سپس به وسیله ی ایمیل ارسال شده می توانید حساب کاربری خود را فعال نمایید.



برای انواع تحلیل ارز های دیجیتال نخست می توانید در فضای مربوط به منو رفته و عبارت Chart را انتخاب کنید.







هنگامی که چارت را انتخاب کرده و بر روی آن ضربه زدید می توانید به فضای زیر وارد شوید و از سرویس های مربوط به آن نهایت استفاده را ببرید.







می توانید وارد فضای تریدینگ شده و به قسمت راست منو بروید و از قابلیت هایی نظیر تقویم، دسترسی به تنظیمات آلارم، امکان اشتراک گذاری پیش بینی هایی که در رابطه با معامله و امکان گفتگو با دیگر کاربران است بهره مند شوید.

برای دسترسی به دیگر امکانات نیز می توانید به ستون دوم رفته و به بخش دیده بان مورد نظر همچنین سهم مورد بررسی و اخبار مربوط دسترسی داشته باشید.

برای داشتن اطلاعات کلی در راستای برخی از مهم ترین شاخص ها، بخش جستجو و خلاصه بازار و پیدا کردن سهم می توانید به نوار بالایی در صفحه مراجعه کنید و این گزینه ها را مشاهده کرده و انتخاب نمایید.

کاربران برای دسترسی بهتر به امکانات این این پلتفرم امکان استفاده از سه نوع اشتراک، premium و pro pro+ دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را ارائه می دهند.

این امکانات درباره ی مهم ترین تفاوت ها شامل نمایش چندین نمودار در یک صفحه، استفاده از آلارم است و نمودارها که براساس فاکتورهای خاصی انتخاب می شوند.



بیشتر بخوانید: نحوه خرید ارز دیجیتال


ابزار های تریدینگ ویو tradingview


برای اشتراک رایگان در تریدینگ دو نوع محدودیت مشهود وجود دارد که در ادامه اشاره می کنیم.



1برای شما در یک زمان امکان استفاده از سه اندیکاتور وجود نخواهد داشت.

2عدم دسترسی به گزینه آلارم.

3در بازه ی زمانی کمتر از یک دقیقه امکان نمایش نمودار قیمت ها وجود ندارد.



یکی از پرکاربرد ترین بخش هایی که در سایت تریدینگ ویو وجود دارد امکان تحلیل تکنیکال سهم ها است. برای اینکه بتوانید به بخش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید نام سهم مورد نظرتان را در بخش جستجو درج نمایید بعد از آن عبارت full featured chart انتخاب کنید تا به این ترتیب صفحه ی نمودار قیمت برای سهام مورد نظر شما گشوده شود.







قبل از شروع هر عملیاتی در ارتباط با تحلیل باید حالت اختصاصی را در نمودار قیمت ها تنظیم و انتخاب کنید. بعد از آن دو حالت نمایان می شود که شامل auto و log است و در بخش پایین نمودار مشاهده می شود.



هر کدام از این ابزارها دارای یک زیر مجموعه هستند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.



روند ها : این ستون روند ها دارای انواع کانال ها و خطوط حمایت و مقاومت است.







ابزار های دیگر موجود در این پلتفرم شامل انواع چنگال های مختلف اندروز، فیبوناچی، گن است.







دسترسی به اشکال هندسی که شامل استفاده از قلم مو است که برای رسم شکل مورد نظر در نمودار به کار می رود این شکل ها شامل منحنی، دایره، نیم دایره و مستطیل، مربع می شود.







دسترسی به جعبه توضیحات : طراحی این ابزار با هدف نشانه گذاری هدف قیمت ها و یادداشت برداری صورت گرفته است.







سنجش و تخمین، خطکش اندازه گیری، شکلک و نمودار ها : این ابزار در دسته ابزارهای مفید قرار می گیرد که متناسب اعمال بر روی نمودار های قیمت طراحی شده اند . استفاده از این ابزار باعث می شود که به سادگی در یک نگاه کاربران متوجه شوند که آیا حدود ضرر و سود رعایت شده است یا خیر. برای تشخیص محدوده ی سود و ریسک برای معامله ها می شود از حالت هایی که برای sell و buy اخذ می شود استفاده کرد.







براساس شکل بالا در بیرون از این محدوده در قسمت راست نمودار سهم که در کادر قرمز مشخص شده است امکان مشاهده ی نام سهام، میزان قیمت یا نرخ باز و بسته شدن، کمترین و بیشترین بخش و تغییراتی که امکان مشاهده ی آن در مدت زمانی که سهم در حالت بررسی است را مشاهده می کنید.

ابزار های دیگری که در اختیار کاربران و تحلیلگران قرار می گیرد امکان طراحی کد هایی که برای جدا کردن سهم ها و فیلتر نویسی است که دارای ویژگی های خاص کاربران است. امکانات زیادی در این سایت وجود دارد که کاربران به فراخور حالشان می توانند از آن بهره مند شوند.



در ادامه بخوانید: کیف پول ارز دیجیتالی


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دانلود اپلیکیشن تریدینگ ویو tradingview​ در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دانلود اپلیکیشن تریدینگ ویو tradingview​ پاسخ دهند.





سوالات متداول


1- در اپلیکیشن تریدینگ ویو tradingview دسترسی به قیمت ارز ها به صورت لحظه ای امکان پذیر است؟
بله، دسترسی به قیمت بازار ارز دیجیتال به صورت لحظه ای امکان پذیر است که در متن مقاله نیز به آن اشاره شده است.


2- اپلیکیشن تریدینگ ویو tradingview برای چه سیستم عامل هایی ارائه شده است؟
اپلیکیشن تریدینگ ویو در نسخه های اندروید، IOS و کامپیوتری ارائه شده است که نحوه دریافت آن ها نیز در متن مقاله آورده شده است.


3- در اپلیکیشن تریدینگ ویو tradingview امکان گفتگو با دیگر کاربران وجود دارد؟
بله، در این اپلیکیشن امکان گفتگو با دیگر کاربران وجود دارد که در متن مقاله نیز بیان شده است.

منبع : دانلود برنامه تریدینگ ویو tradingview
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2YEN
نظرتان را بنویسید