مدل لباس مجلسی جدید دخترانه و زنانه 97 / 2018

مدل لباس مجلسی جدید دخترانه و زنانه 97 / 2018
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سحر نظری
کمتر خانم شیک‌پوشی هست که دغدغه انتخاب یک مدل لباس مجلسی موقر، شیک و زیبا را نداشته باشد. همه ما دوست داریم در محافل و مجالس رسمی و غیر رسمی آراسته و خوش‌پوش باشیم.

نوع لباسی که می‌پوشیم نشان‌دهنده شخصیت و منش ماست. در این میان معمولا بانوان برای انتخاب یک لباس مجلسی مناسب و جذاب کار دشوارتری را پیش رو دارند.

بانوانی که برای انتخاب مدل لباس مجلسی شان سراغ رنگ قرمز و زرشکی می‌روند بسیار جسور و خوش سیلقه‌اند. سعی کنید اگر لباس قرمز جیغ پوشیدید در نحوه آرایش‌تان دقت بیشتری کنید. این رنگ به خودی خود جلب توجه می‌کند پس لازم نیست از آرایش‌های خیلی تند یا آرایش خلیجی استفاده کنید.

خانم‌هایی که پوست‌های روشن دارند می‌توانند به راحتی برای لباس مجلسی‌شان سراغ رنگ‌های گرم و شاد مانند سرخابی و عنابی بروند. خودتان را محدود به رنگ‌های تیره نکنید. جسور باشید و لباس‌های رنگی انتخاب کنید.

ترکیب تور، گیپور و حریر در لباس‌های مجلسی بلند بسیار زیبا و شیک است. اگر دامن لباس شما از پارچه‌ای مانند ساتن یا کرپ است سعی کنید از جنس گیپور یا حریر بدن‌نما برای آستین‌تان استفاده کنید.

رنگ مشکی یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای لباس مجلسی است. اگر به پوشش بازیگران زیبا و خوش‌پوش جهان دقت کنید، خواهید دید در مراسم‌های گوناگون یک لباس مجلسی بلند مشکی را انتخاب کرده‌اند.

در انتخاب پارچه لباس مجلسی مشکی خود دقت کنید؛ حریر، ساتن، دانتل و گیپور از جمله پارچه‌هایی هستند که می‌توانند انتخاب مناسبی برای یک لباس مجلسی بلند باشند. برای انتخاب پارچه لباس مجلسی حتما به سایز و قدتان توجه کنید. علاوه بر پیراهن بلند می‌توانید از یک بلوز کار شده و دامن بلند هم برای شرکت در مجالس استفاده کنید.

هیچ وقت از رنگ آبی و آبی نفتی برای مدل لباس مجلسی بلندتان غافل نشوید. در روانشناسی رنگ خانواده آبی نوشته‌اند که حس اعتماد به نفس و آرامش را القا می‌کند.

گاهی هم بد نیست برای لباس مجلسی‌تان از پارچه‌های گلدار استفاده کنید. این پارچه‌ها به تنهایی یا با تلفیق پارچه‌های ساده، لباسی چشم‌نواز به شما می‌دهند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VO49
نظرتان را بنویسید